"Citroen" prezentējis jaunās paaudzes "Berlingo" (+ FOTO) 5

Foto: Publicitātes attēls

iAuto | 18.februāris 2018 6:52

Francijas autobūves kompānija "Citroen" publicējusi attēlus un informāciju par jaunās paaudzes "Berlingo", ko plašākai publikai atklās Ženēvas autoizstādē (no 8.03).

"Citroen Berlingo" pamatā ir EMP2 platforma, ko izmanto arī "PSA Peugeot Citoren" koncerna modeļiem "Citroen C5 Aircross", "Peugeot 3008" un "5008". Jaunais modelis zīmīgs ar to, ka ieguvis par “Airbump” dēvētos gaisa aizsargus durvju apakšējā malā.  Versijā "M" "Berlingo" garums būs 4,4 metri, versijā "XL" – 4,75 m. Riteņu bāze abiem variantiem vienāda – 2,97 m, bet bagāžas nodalījuma tilpums pirmajā gadījumā 775 litri (par 100 l vairāk nekā līdz šim), otrā – 1050 litri.   

"Berlingo" otrajā rindā iebūvēti trīs atsevišķi sēdekļi un trešā sēdekļu rinda. Versijā "M" tā ir fiksēta, bet "XL" variantā montējas uz sliedēm, kas sēdekļi ļaus pārbīdīt 130 mm diapazonā. Pateicoties risinājumam, kas ļauj nolocīt vadītāja blakussēdētāja sēdekļa atzveltni, "Berlingo" varēs pārvadāt līdz pat 2,7 m (versija "M") un 3,05 m (versija "XL") garus priekšmetus. Padomāts arī par izmēros mazāku bagāžu un personīgajām lietām, ko varēs izvietot pavisam 28 kabatās, nišās un novietnēs ar kopējo tilpumu 186 litri. 

"Citroen Berlingo" aprīkojumā var būt projekcijas displejs, adaptīvā kruīzkontrole, ārkārtas bremzēšanas sistēma, vadītāja noguruma kontrole, aklās zonas asistents, elektroniskā stāvbremze, ceļazīmju atpazīšanas sistēma, tālo gaismu automātika, atpakaļskata kamera, viedtālruņa bezkontakta uzlādes funkcija, sistēma, kas palīdz uzsākt kustību slīpumā, piekabes stabilizēšanas sistēma, multimediju iekārta ar astoņu collu ekrānu, "Apple CarPlay" un "Android Auto" atbalstu. 

Motoru piedāvājumā 1,2 un 1,5 litru dīzeļi. Pirmais atkarībā no versijas ar 110 vai 130 Zs jaudu, otrs – ar 75, 100 vai 130 Zs. Bāzes versijas komplektē ar sešu pakāpju mehānisko kārbu, bet variantus ar visjaudīgākajiem motoriem – vēl arī ar astoņu pakāpju automātu.

"Citroen Berlingo" tirdzniecība sāksies 2018.gada otrajā pusē. 

 
5 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
felix65 18.februāris 2018 9:08
2 1 Atbildēt

Kāda jēga no tik augsta jumta, ja pasažieru versijā tas apjoms netiek izmantots? Tikai palielināts mideļa laukums un līdz ar to paaugstināts degvielas patēriņš.

Pakaws 19.februāris 2018 20:39
1 0 Atbildēt

Jo pirmkārt Berlingo ir un būs "kabluks", mazais komerctransports.........

nez 20.februāris 2018 10:55
1 1 Atbildēt

Ir jau kas braukā, jo mašīna ir ļoti izturīga, mazs ceļa nodoklis, bet mums Latvijā braukāt ar tādu nez ir apkaunojoši - mums vajag pašus dargākos bavāriešus, kuri nemitīgi plīst un rij degvielu

 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Volkswagen ID.3 1st Edition. Elektriskais minivens. Pagaidām "pa dārgo" (+VIDEO)

Volkswagen ID.3 lepojas ar aizmugurējo piedziņu, atbilstošu vadāmību un manevrētspēju pilsētā. ID.3 nekratās un nešķobās, tāpēc var teikt, ka konstruktīvus trūkumus salonā kompensē labas manieres. Lasīt vairāk

 

Rolls-Royce Ghost ar pilnpiedziņu (+VIDEO) 2

Britu luksuszīmola Rolls Royce modelim Ghost pirmo reizi būs ne tikai pilnpiedziņa, bet arī visu riteņu stūrēšana. Lasīt vairāk

 

Pauls Timrots izsaka savu viedokli par stabiņiem Rīgas ielās (+ VIDEO) 1

Māra Ozoliņa saruna ar Paulu Timrotu par satiksmi, drošību un elektroauto - 3.daļa. Lasīt vairāk

 

Fiat 500 Electric 3 + 1 – pilsētas elektroauto uzlabotā versijā 4

Fiat laidis klajā jaunu 500e versiju, kas ieguvusi nelielas papildu durtiņas labajā pusē. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti