VW Crafter elektriskais dvīnis MAN e-TGE no 69 500 eiro 4

 

Foto: Publicitātes attēls

iAuto | 23.marts 2018 12:19

Volkswagen sastāvā ietilpstošā kompānija MAN paziņojusi, ka jūnijā sāks elektriskās piedziņas komerctransportlīdzekļa e-TGE ražošanu. Uz VW Crafter bāzes radītais furgons Vācijas tirgū maksās vismaz 69 500 eiro.

MAN e-TGE būs aprīkots ar 136 Zs (290 Nm) elektromotoru, kas ļaus sasniegt maksimālo ātrumu 90 km/h (elektroniski ierobežots). Ar pilnībā uzlādētiem akumulatoriem videi draudzīgais transportlīdzeklis varēs nobraukt līdz pat 160 km.

Busiņa kravnesība atkarībā no versijas ir 950 – 1700 kg, bet akumulatoru uzlādēšana var notikt vairākos veidos. Pieslēdzoties pie parastā 220V elektrotīkla pie rozetes līdz pilnai uzlādei būs jāpavada deviņas stundas, izmantojot Wallbox iekārtu – piecarpus stundas, bet ja ļoti jāsteidzas, var izmantot 40 kW uzlādēšanas iekārtu, kas akumulatorus līdz 80% ļaus uzlādēt 45 minūtēs.

MAN e-TGE ražošana sāksies jūlijā. Sākumā tiks piedāvāta tikai viena vesija – ar augsto jumtu un standarta garuma riteņu bāzi. Cena Vācijā – no 69 500 eiro.

 
4 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
viencexperc 23.marts 2018 17:33
2 1 Atbildēt

70 000 atdot par auto, kurš var nobraukt tikai 160 km, var tikai tāds pats pastulbs priusu pircējs.

220V 24.marts 2018 9:07
1 0 Atbildēt

elektriskais, tāpēc

 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Porsche pastāsta par jauno Macan

Vācijas sportisko luksusa automobiļu ražotājs atklājis informāciju par jauno Macan, kas tagad būs pieejams kā pilnībā elektrisks transportlīdzeklis, divās divmotoru pilnpiedziņas versijās. Lasīt vairāk

 

Arī pārāk lēna braukšana var radīt avārijas situācijas (+ VIDEO) 11

Satiksmes drošību veido daudz un dažādi aspekti. Viens no tādiem ir – cik droši vadām savu transportlīdzekli un cik labi iekļaujamies satiksmes plūsmā. Nereti no autovadītājiem dzirdamas sūdzības par citu satiksmes dalībnieku pārgalvīgu braukšanas stilu. Tomēr ir arī tādi, kas kopējā satiksmes plūsmā neiekļaujas, jo dažādu iemeslu dēļ brauc pārāk lēni. Arī šāds braukšanas stils var radīt neprognozējamas situācijas uz ceļa. Lasīt vairāk

 

Putas vai rezerves ritenis ? TV Autoziņu eksperiments (+VIDEO) 13

Modernajās vieglajās automašīnas vietas rezerves ritenim itin bieži nemaz nav, jo rats aizņem vietu un ir smags. Tomēr melnajā stundā tas noderētu. Tā uzskata arī Autoriepu Nama direktors Oskars Krampāns, kurš izrāda Autoziņām dažādus rezerves riteņu veidus. Populārākais ir pagaidu jeb mazais rezerves ritenis, tautā saukts par "desu" vai "tableti". Pagaidu rezerves ritenis ir kompromiss starp pilnvērtīgu riepu un vispār neko. Ar tādu drīkst braukt ne tālāk par 80 km un ne ātrāk kā 80 km/h. Pagaidu riepa ir ne vien mazāka, bet arī plānāka. Lasīt vairāk

 

Laika kapsula: sportiskais 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT ar tikai 716 km nobraukumu (+ FOTO) 6

Nīderlandē piedāvā lieliski saglabātu „laika kapsulu” – 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT, kas savā 32 gadus garajā mūžā nav nobraucis pat 1000 kilometrus. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti