Marta beigās gaidāmajā Ņujorkas autoizstādē Volkswagen izrādīs jaunu vidējā izmēra pikapu, kas izgatavots uz septiņvietīgā krosovera Atlas (Teramont) bāzes. Ziemeļamerikas tirgū tas konkurēs ar Chevrolet Colorado, Toyota Tacoma, Ford Ranger un Honda Ridgeline.
Ņujorkas izstādē tiks prezentēts koncepta modelis, taču pikapa sērijveida ražošana Tenesijas štatā varētu sākties jau vistuvākajā laikā.
Volkswagen jaunums paredzēts galvenokārt ASV un Kanādas tirgum, taču tas var nonākt arī citur, piemēram, Krievijā, kur tiek piedāvāts arī apvidus auto Teramont.
Krievijas tirgū Teramont var nopirkt ar divlitru četrcilindru turbo motoru, kas attīsta 220 Zs vai 3,6 litru sešcilindru agregātu, kas attīsta 280 Zs. Abas ir pilnpiedziņas versijas un tiek komplektētas ar astoņu pakāpju automātisko pārnesumkārbu.
Ņujorkas izstādē debitēs vēl viens Volkswagen jaunums – jau pieminētā Atlas krosovera piecvietīgais modelis.
Apskaidrošu, kāpēc VW NEPĒRK ASV.
ja visā pasaulē VW pārdeva tik un tik miljonus, tad ASV tikai 300 000. Tas nav mans izdomājums. Ja neticat, palasiet biznesa izdevumus un rakstus.
1) kvalitāte. Vw nav tas uzticamākais auto. dažus gadus atpakaļ VW bija daudz problēmu ar elektriku. Zombētiem eiropiešiem VW faniem tas nebija ievērots, bet kontinenta otrā pusē to ievēroja. Tagad situācija NEDAUDZ uzlabojās, bet dīzeļgeitas skandāls atkal ietekmēja VW zīmolu.
2) Cena. Vw sevi pozicionē kā konkurentu ford, toyotai un hondai, bet viņi iekļauj dārgas ( nevajadzīgas) lietas pat lētos modeļos. Tāpēc kļūst dārgāki par konkurentiem. Ar prēmiumu arī nekonkurē, bet tautas klasē pārāk dārgs.
kā raksta " us insider" vw ir iestrēdzis šaurā nišā.
3. "Nepareizie auto".
Asv katrs piektais pārdotais auto ir kompaktais krosovers. Vw piedāvā tiguanu. Jā. Asv tas skaitās KOMPAKTAIS. Konkurenti ir rav4, crv. ford escape.
Vw nekonkurē ne ar vienu no šiem. Gan veiktspējā, gan aprīkojumā, gan cenā.
Kā dārga lauksaimniecības tehnika var kontrolēt ar auto? Sedanos vw passats zaudē konkurentiem, tajās pašās lietās. Lielo suv, lielo pikapu viņiem nav.
Crv notirgo 160 000, rav 4 - 165 000, tiguans 20 000.
4. Tirgus.
Tagad vw asv ir jācīnās ar daudz vairāk konkurentiem - detroitas trīnieku ( ford, gm, kraisler), japāņiem, korejiešiem. Tagad nāk iekšā pat ķīnieši.
.....
Tad kas būs šitais pikaps? Tāds pats ņedaprēmiums? Spainis ar prēmiuma podziņām?
Reputācija vw ir cietusi. Un šis konkurēs ar colorādo? Tacomu? Redžlainu?
Nesmīdiniet. Pikapus pērk darbam, sūdus vadāt. Ko varēs vadāt ar to vw? Prēmium sūdus? Sūdus no bagātnieku mājām?
Asv ir prēmium pikapi. Ar tiem šis sūds arī nekonkurēs.