MAN specializētā tehnika izstādē IFAT 2018 (+ FOTO)

 

Foto: Publicitātes attēls

MAN | 18.maijs 2018 10:34

Izstāde “IFAT 2018”, kas šogad norisinās no 14. līdz 18. maijam Minhenē, Vācijā, pulcē vienkopus visus specializētās tehnikas entuziastus. MAN tajā piedalās ar 5 transportlīdzekļiem – jauno TGE un diviem TGM, kā arī diviem TGS.

2017. gada aprīlī MAN pakāpeniski uzsāka jaunā TGE mikroautobusa tirdzniecību Eiropā, un no šī gada aprīļa tas oficiāli ir pieejams pārdošanā arī Latvijā. Papildinot savu produktu klāstu ar jauno TGE, MAN tagad piedāvā plašu kravas automobiļu klāstu – TGE, TGL, TGM, TGS un TGX - ar pilno masu no 3 līdz pat 44 tonnām.

Pirmo reizi IFAT – MAN TGE
MAN šajā izstādē jauno TGE mikroautobusu prezentē pirmo reizi. Jaunais TGE ir pieejams gan kā pasažieru mikroautobuss, gan ar kravas furgonu, ar pašizgāzēju, tentu, izotermisko virsbūvi, šasiju ar vienu kabīni vai dubulto, kā arī iespēju to aprīkot ar visdažādāko specializēto aprīkojumu. Atkarībā no izvēlētās versijas, jaunajam TGE ir trīs virsbūves garumi no 5986 līdz 7391 mm un augstums no 2355 mm līdz 2835 mm. Izmantojot papildu sakabes ierīci, ir iespējams transportēt līdz pat 3.5 tonnām. Turpretī, pieļaujamais kopējais svars ir 5.5 tonnas. Neatkarīgi no tā, ko vēlaties pārvadāt, jaunais MAN TGE bez problēmām nogādās jūsu kravu galamērķī, jo maksimālā kravas telpas ietilpība ir līdz 18.4 m3.
Jauno TGE darbina 2.0 l dīzeļdzinējs, un tas spēj attīstīt 177 Zs (130 kW) lielu jaudu. Aprīkots ar 6 pakāpju manuālo (6MT) vai 8 pakāpju automātisko (8AT) transmisiju un visām piedziņas sistēmu izvēles iespējām – priekšējo piedziņu, aizmugurējo piedziņu vai visu riteņu piedziņu.
Izstādē eksponētais MAN TGE 5.180 ar oranžo kabīni ir aprīkots ar aizmu-gures piedziņu un šasiju ar pilno masu - 5 tonnas. Šis auto ideāli piemērots dažādu darbu veikšanai tieši ziemas apstākļos, kā arī tam var pievienot dažādu papildu aprīkojumu darbu veikšanai, piemēram, lāpstu sniega tīrī-šanai.

Jauns MAN D08 motors TGL un TGM sērijas automobiļiem
MAN ir aprīkojis TGL un TGM sērijas kravas automobiļus ar jaunu D08 dzi-nēju. Šis dzinējs ir pieejams ar četriem un sešiem cilindriem. D0834 4.6l dzinējs ar 4-cilindriem attīsta 160 Zs lielu jaudu, un tā maksimālais griezes moments ir 600 Nm. Citas pieejamās jaudas šim dzinējam ir 190 Zs un 750 Nm, kā arī 220 Zs un 850 Nm.
Savukārt 6.9 litru dzinējs – D0836 – sešu cilindru versijā ar 250 Zs un 1050 Nm griezes momentu ir pats jaudīgākais MAN TGL dzinējs. Citas pieejamās jaudas 6-cilindru dzinējam ir 290 Zs un 1150 Nm griezes moments un 320 ZS ar 1250 lielu maksimālo griezes momentu.
500 ZS ir MAN TGS diapazona augšdaļa. 6-cilindru dzinēja Euro 6 versija ar 12,4 litru ietilpību no D26 sērijas ir pieejama ar trim jaudām - 420 ZS, 460 ZS un 500 ZS. Pie 930 - 1350 apgr./min. 500 Zs D26 dzinējs nodrošina 2500 Nm griezes momentu. Šī kombinācija ar MAN TipMatic automatizēto transmisiju ir pilnīga novitāte MAN TGS Euro 6 transportlīdzekļos.
Pateicoties SCR izplūdes gāzu pēcapstrādes tehnoloģijai un augstākai sa-degšanas temperatūrai D08 dzinējos, ir izdevies samazināt degvielas patē-riņu no trim līdz pieciem procentiem.
Vēl viena priekšrocība ir pagarinātais dzinēja eļļas maiņu intervāls. Lietojot MAN autorizēta servisa centra apstiprinātās eļļas, šis intervāls tagad ir līdz 80 000 kilometriem, atkarībā no transportlīdzekļa ekspluatācijas.
Jaunā dzinēja izstrāde ražotājam papildus sniedza iespēju pārveidot pār-nesuma pārslēgšanas funkciju. Tagad tukšgaitas ātruma vadība ir pieejama arī 6 ātrumu un 12 ātrumu TipMatic pārnesumkārbai. Šī pārnesumkārbas funkcija ļauj braukt tukšgaitā ar izslēgtu sajūgu, nespiežot akseleratora pe-dāli. Līdz ar to transportlīdzekļa ātrums paliek nemainīgs un samazinās sajūga nodilums.

Atjaunots interjers MAN TG sērijas kabīnēm
Jaunais TG sērijas interjers tagad ir vēl praktiskāks un lietotājam draudzī-gāks. Galvenais uzsvars, izstrādājot jauno interjeru, tika likts uz dizainu, funkcionalitāti un ergonomiku. Galvenajā instrumentu panelī atrodas 4 collu augstas izšķirtspējas krāsu ekrāns. Tā dažādās krāsas displejā palīdz labāk uztvert informāciju, īpaši brīdinājuma ziņas. Visi slēdži ir sadalīti noteiktās grupās, lai transportlīdzekļa vadītājam nodrošinātu uztveramāku un pārredzamāku lietošanu. Galvenajā vadības panelī atrodas visbiežāk lietotās funkcijas, piemēram, MAN TipMatic automātiskās pārnesumkārbas ie-slēgšanas slēdzis. Komfortablie sēdekļi ir aprīkoti ar trīs punktu drošības jostām un kabīnē ir vieta diviem blakussēdētājiem.
Jaunā kabīne ir plašāka, mūsdienīgāka un funkcionālāka. Vairāki nodalījumi dažādu mantu uzglabāšanai, kā arī uzlabota apgaismojuma koncepcija sniedz vēl neredzētu komfortu transportlīdzekļa lietotājam. Savukārt eks-kluzīvā, tumši pelēkā interjera apdare “Urban Concrete”, kuru pēc izvēles var pasūtīt jau bāzes komplektācijā, ir noturīga pret skrāpējumiem, netīru-miem un roku nospiedumiem.

Drošība – aizmugures novērošana atkritumu savākšanas transportam
Izstādē ir eksponēts MAN TGS 26.360 6x2-4 BL atkritumu savācējs ar aiz-mugures iekrāvēja komplektu. Vadāmā un paceļamā aizmugurējā ass, ku-rai ir 7.5 tonnas celtspēja, ir šī transportlīdzekļa svarīgākā daļa. Lai novērstu auto ripošanu atpakaļgaitā, šis TGS ir aprīkots ar īpašu sviru, kas nodrošina auto nebraukšanu un pat dzinēja izslēgšanos, kamēr platforma ir aizņemta. Izcils palīgs šī specializētā transportlīdzekļa vadītājam ir 360 grādu panorāmas monitors. Šim nolūkam video attēli no četrām platleņķa kamerām tiek apvienoti vienā attēlā un parādīti transportlīdzekļa vadītājam. Piemēram, ViSy aizmugurējās zonas uzraudzības sistēma izmanto novato-riskus 3D sensorus, lai identificētu objektu novietojumu un kustību aiz transportlīdzekļa. Atkarībā no sistēmas analīzes un uzstādījumiem, atskan automātisks brīdinājuma signāls un vadības panelī tiek parādīts vizuāls indikators. Izmantojot papildu monitoru, kuru pēc klienta izvēles var uzstādīt kabīnes labajā pusē, transportlīdzekļa vadītājs redz slikti redzamo labo pusi jeb aklo zonu.
MAN TGS atkritumu savācējs ir aprīkots ar jaunākajām drošības sistēmām – joslu šķērsošanas sistēmu LGS, avārijas bremzēšanas sistēmu EBA2, transportlīdzekļa uzraudzību uz ceļa, avārijas bremzēšanas palīgsistēmu ESS un citām.

 
Komentāri
 
Nav pievienots neviens komentārs.
Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Mazda 6 pēctecis: Mazda ar diviem jaunumiem Auto China 2024 izstādē (+ FOTO)

Pekinas autoizstādē Japānas autobūves uzņēmums Mazda nodemonstrējis divus jaunumus: sedanu EZ-6 un krosoveru Arata. Lasīt vairāk

 

Unikālais 48 cilindru motocikls pārdots par 107 000 eiro 1

Noslēgusies Bonhams izsole, kurā tika pārdots pasaulē vienīgais 48 cilindru motocikls. Lasīt vairāk

 

Sestdien, 27.aprīlī, Rīgā ar motociklu parādi atklās motosezonu. 8

27.aprīlī pie t/c „Mols” Krasta iela 46. sākot no plkst. 10.00 pulcēsies ap Latvijas motobraucēji, lai kopīgi atklātu ikgadējo motosezonu. Pulcēšanās laiks no plkst. 10.00-12.59. Lasīt vairāk

 

Pa ceļam uz Marbelja 95 benzīns 1.799 un dīzelis 1.649 EUR. Paskaties iAuto iepriekšējo video no LV (+ VIDEO) 16

Attēlos un video var redzēt, kādas šobrīd ir degvielas cenas Spānijā, Latvijā un Lietuvā. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti