Renault prezentē robotizētu pilsētas pārvadājumu konceptauto (+ FOTO) - iAuto

Renault prezentē robotizētu pilsētas pārvadājumu konceptauto (+ FOTO)

 

Foto: Publicitātes attēls

Renault | 25.septembris 2018 10:35

Pasaulē, kurā straujā urbanizācija nozīmē, ka līdz 2030. gadam vairāk nekā 70% cilvēku dzīvos pilsētās, iedzīvotāju pārvietošanās nav vienīgais uzdevums, par ko jādomā.

Jauns laikmets sākas arī preču pārvadāšanas jomā: ātrums, elastīgums un uzticamība ir atslēgvārdi, kas raksturo patērētāju jaunās prasības laikā, kad strauji pieaug iepirkšanās internetā. To papildina arvien ātrāki un precīzāki piegādes laiki un arvien stingrāki satiksmi regulējoši ierobežojumi lielākās un mazākās pilsētās, jo īpaši lielpilsētu centrā.

Groupe Renault seko savai pārliecībai par ilgtspējīgas mobilitātes nodrošināšanu visiem kā šodien, tā arī rīt. Lai to paveiktu, mēs esam apņēmušies piedāvāt mobilitātes risinājumus, kas apmierina daudzu cilvēku vajadzības, palikdami uzticīgi saviem gēniem. Rītdienas mobilitāte būs elektriska, savienota, autonoma un koplietojama. Tas, protams, attiecas arī uz preču piegādi un, jo īpaši, tādu parādību kā "pēdējā jūdze".

Mūsu redzējums par “pēdējās jūdzes” piegāžu nākotni balstās uz mūsu gandrīz 120 gadu pieredzi funkcionālo transportlīdzekļu jomā un mūsu aizrautību ar inovācijām, lai atvieglotu mūsu klientu dzīvi. To uztur mūsu gēni, kas nozīmē, ka mūsu transportlīdzekļu dizaina centrā ir cilvēks. Svarīga ir arī mūsu atvērtība partneriem, ar kuriem mēs sadarbojamies atvērtas inovāciju pieejas ietvaros, kas dod iespēju doties vēl tālāk, izpētot jaunus apvāršņus.

Šie principi padara šo vīziju par unikālu. To raksturo četras spēcīgas asis: 

▪  Mēs uzskatām, ka pilsētu “pēdējās jūdzes” piegādes sektors ir viena no svarīgākajām jomām, kam jāpievēršas, lai radītu nākotni, kas būtu tīra, bez nevajadzīgas pārslodzes un efektīva.

▪  Mēs uzskatām, ka komerciālā piegāde ir elastīga, un to pašu platformu var izmantot B2B (bizness–bizness) un B2C (bizness–patērētājs) scenārijos.

▪  Mēs uzskatām, ka sūtījumu piegādei ir jābūt nemanāmai. Gala lietotāji var precīzi izvēlēties, kur, kad un kā tiks piegādātas preces.

▪  Visbeidzot – kas varbūt ir pats varīgākais –, mēs ticam, ka nākotnē “pēdējās jūdzes” piegādēm joprojām piemīt cilvēciskums, t.i., joprojām ir kāds cilvēks, kuram ir būtiska loma piegādes ķēdē.

renault vīziju šodien ilustrē modelis Z35.2 – robotiska jeb automatizēta transportlīdzekļa koncepcija “pēdējās jūdzes” piegādēm, kas robotiskā automobiļa scenārijā ar cilvēka līdzdalību ietver konsjeržu.

Tendences un svarīgākie dati par piegāžu tirgu Eiropā un pasaulē

Skaitļi
▪   Urbanizācijas apmērs 2030. gadā: Eiropā 78%

▪   Ķīnā 70%

▪   “Pēdējās jūdzes”  piegāžu izmaksas pasaulē: $ 86 miljardi gadā

▪   “Pēdējās jūdzes” sūtījuma piegādes izmaksu daļa: 35% līdz 50%

▪   E-komercijas gada pieaugums galvenajos tirgos: 15% gadā

▪   Ķīnā: 30%

▪   Piegāžu pieaugums pilsētās laikposmā no šā brīža līdz 2030. gadam Eiropā (t/km): 20%

▪   Ķīnā: 125%

▪   Loģistikas īpatsvars pakalpojumu tirgū: 23%

Kas notiek?
▪   Cilvēki tiecas pēc ilgtspējīgas dzīves kvalitātes

▪   Ēku vertikalizācija

▪   Ierobežojumi piekļuvei pilsētu centriem

▪   Aizvien stingrāki noteikumi

▪   E-komercijas popularitātes pieaugums

Spiediens uz cenām, konkurētspēju

 
Komentāri
 
Nav pievienots neviens komentārs.
Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

88 gados nebijis notikums: Volkswagen slēdz Drēzdenes rūpnīcu 24

Vācijas autobūves uzņēmums Volkswagen šonedēļ pārtrauks darbu vienā no savām rūpnīcām. Lasīt vairāk

 

Pāris, kas nav pāris. Kas kopīgs Lynk & Co modeļiem 02 un 08? (+ VIDEO)

Šoreiz TV Autoziņās salīdzinām divus it kā nesalīdzināmus Lynk & Co modeļus - elektromobili 02 un lādējāmā hibrīda 08. 02 kļuva par pirmo Lynk elektromobili Eiropas tirgū, un tas simboliski sekoja hibrīdautomobilim 01. Lynk & Co 08 turpretim ir tehniski identisks Volvo XC40. Lasīt vairāk

 

Vai Cupra sportiskais gars joprojām ir dzīvs? Atbildi meklē Jānis Vanks (+ VIDEO) 1

Cupra zīmols savulaik bija SEAT automašīnu sporta divīzija. Kopš tas kļuvis neatkarīgs, nebūt ne visas Cupra automašīnas aprīkotas ar 300 zirgspēku motoriem, un ražošanas apjomi tikko pārsnieguši miljonu. Vai tikai Cupra nav pārāk iegājusi "meinstrīmā"? Lai to noskaidrotu, paņemsim jaunāko Formentor VZ ar nu jau 333 ZS, un noskaidrosim, vai Cupra joprojām ir ātri un vienlaikus droši? Lasīt vairāk

 

351 211 eiro: Porsche gatavo kolekciju modeli par godu Ferdinandam Aleksandram Porše (+ FOTO) 2

Vācijas sportisko luksusa automobiļu ražotājs Porsche paziņojis par jaunu īpašo modeli, kas tiks saražots 90 vienībās un piedāvāts kolekcionāriem par nedaudz vairāk kā 350 000 eiro. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti