Audi 2,5 litru TFSI - Gada dzinējs 2013 1

 
Moller Auto | 10.jūnijs 2013 12:47

Žūrija, kas sastāvēja no 87 autonozares žurnālistiem no visas pasaules, ir atzinusi Audi 2,5 l TFSI dzinēju par "Starptautisko gada dzinēju 2013" 2 līdz 2,5 litru dzinēju kategorijā. Tādējādi šis dzinējs paturēja apbalvojumu, ko tas ieguva arī iepriekšējos trijos gados.

Žūrija, kas sastāvēja no 87 autonozares žurnālistiem no visas pasaules, ir atzinusi Audi 2,5 l TFSI dzinēju par "Starptautisko gada dzinēju 2013" 2 līdz 2,5 litru dzinēju kategorijā. Tādējādi šis dzinējs paturēja apbalvojumu, ko tas ieguva arī iepriekšējos trijos gados.

Modeļos TT RS Coupé un Roadster uzstādītais 2,5 l dzinējs ir aprīkots gan ar turbokompresoru, gan FSI degvielas tiešās iesmidzināšanas sistēmu - divām tehnoloģijām, kas ir Audi pamatā. Tās palīdzēja Audi gūt šo uzvaru.

Konkursa "Starptautiskais gada dzinējs" žūrijas locekļi par 2,5 l dzinēju teica:

"Audi TT RS ir viens no iespaidīgākajiem mazajiem sporta automobiļiem tirgū. Jaudīgā, modernā dzinēja skaņa un jauda liek Jums justies kā B grupas rallija dalībniekam katru reizi, kad sēžaties pie stūres."

Modeļu Audi TT RS plus Coupé un Roadster dzinēju darba tilpums ir 2480 cm3, tie spēj sasniegt 265 kW (360 ZS) jaudu pie dzinēja ātruma no 5500 līdz 6700 apgriezieni minūtē. Maksimālais 465 Nm griezes moments ir pieejams pie dzinēja ātruma no 1650 līdz 5400 apgriezieni minūtē, ātrumu no 0 līdz 100 km/h var attīstīt 4,1 sekundē (Roadster: 4,2 sekundēs). Iespējams pasūtīt arī dzinēju, kas ļauj attīstīt maksimālo ātrumu 280 km/h.

Audi TFSI tehnoloģijai šī ir jau devītā uzvara kādā no konkursa "Starptautiskais gada dzinējs" kategorijām pēc kārtas. No 2005.gada līdz 2009.gadam Audi 2,0 l TFSI dzinējs ieguva balvu 1,8 līdz 2,0 litru dzinēju kategorijā.

Modelī RS Q3 tas spēj attīstīt 228 kW (310 ZS) jaudu, tā vidējais degvielas patēriņš ir vien 8,8 l/100 km. RS Q3 nepieciešamas vien 5,5 sekundes, lai uzņemtu ātrumu no 0 līdz 100 km/h, tā maksimālais ātrums tiek elektroniski ierobežots pie 250 km/h.

2,5 l TFSI darbinās arī RS Q3, pirmo RS modeli Audi veiksmīgajā SUV automobiļu klāstā. Tas būs pieejams no 2013.gada rudens.

 
Visi komentāri
 
msh 11.jūnijs 2013 22:05
0 0 Atbildēt

Vismaz uz papīra tas motors ir baudāms :) Žēl tikai ka ražot sākts salīdzinoši nesen un liekas tādās mašīnās ka par daudzmaz adekvātiem cipariem nopērkams būs labi ja pēc desmit gadiem...

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Krievijas autotirgus “ķīnizācija”

Krievijas automobiļu tirgu pārņem Ķīnas autobūve, Krievijas ražotāji nespēj konkurēt ar lielā Austrumu kaimiņa piedāvājumu. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Visu laiku labākais VW Passat? (+VIDEO) 13

Jaunais Volkswagen Passat bija un ir gada gaidītākais D segmenta modelis, kas turpmāk būs tikai universāļa izpildījumā. Pats galvenais, ka jaunais Passat būs ļoti “gardi” aprīkots un tas lieliski brauks. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Izmēģinām jauno Toyota C-HR PHEV (+VIDEO) 1

Jaunais Toyota C-HR ir lielāks, greznāks un jaudīgāks par iepriekšējo, turklāt tagad tam ir arī lādējamā hibrīda versija. TV Autoziņām bija izdevība iepazīties ar šo C-HR modeli testa braucienos Francijā. Lasīt vairāk

 

Šis hibrīds nav tas hibrīds. Kā atšķiras elektrificētie auto? (+VIDEO) 2

Daudzzīmolu auto dīleris Autohalle tagad saucas Auto Bassadone. Šoreiz sadarbībā ar AB servisa tehnisko speciālistu Edgaru Lulli salīdzināsim trīs veidu pašuzlādes hibrīdus - Opel mikrohibrīdu, Alfa Romeo vieglo jeb mild hybrid kā arī pavisam īstu Hyundai pašuzlādes hibrīdu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti