OCTA tirgus - joprojām zaudējumi 30

LTAB | 5.augusts 2013 15:34

Kā liecina OCTA apdrošināšanas nozares darbības rādītāji, pirmajā pusgadā strauji pieaudzis zaudējumu pieteikumu skaits. Pieaudzis arī pieņemto lēmumu skaits, kā arī atlīdzību izmaksu apmēri no Garantijas fonda. Lai gan pērnā gada pirmā pusgada rādītāji iezīmēja pozitīvu tendenci, kad nozare noslēdza pusgadu ar salīdzinoši nelieliem zaudējumiem, būtiskais pieaugums apdrošināšanas izmaksu apmēros ietekmējis kopējos pirmā pusgada OCTA tirgus rādītājus. Šī gada pirmie seši mēneši liecina, ka nozare joprojām strādā ar lieliem zaudējumiem, pirmo pusgadu noslēdzot ar negatīvu bilanci vairāk kā 2 miljonu apmērā.

Palielinājies zaudējumu pieteikumu skaits

Saskaņā ar LTAB informācijas sistēmas datiem, šī gada sešos mēnešos apdrošināšanas sabiedrībās un LTAB saņemti 19 490 zaudējumu pieteikumi, kas ir par 2 358 jeb 14 % vairāk nekā 2012.gada 6 mēnešos. Savukārt saistībā ar šī gada un iepriekšējo gadu zaudējumu pieteikumiem, 2013.gada 6 mēnešos ir pieņemti 19 894 lēmumi par apdrošināšanas atlīdzības izmaksām par kopējo summu vairāk kā 12 miljoni, kas ir par 16 % vairāk nekā 2012.gada 6 mēnešos.

„Pirmajā pusgadā būtiski pieaudzis zaudējumu pieteikumu skaits daudzos zaudējumu veidos. Tomēr īpaši zaudējumu pieteikumu skaits audzis par izmaksām valsts iestādēm, kurās ietilpst gan pensijas un pabalsti invalīdiem, atlīdzības personām par pārejošu darbnespēju, kā arī pensijas un pabalsti apgādājamajiem. Arīdzan šajā pusgadā pieaudzis zaudējumu pieteikumu skaits par ceļu satiksmes negadījumiem (CSNg), kuri notikuši iepriekšējos gados”, situāciju tirgū skaidro LTAB valdes priekšsēdētājs Juris Stengrevics.

2013.gada 6 mēnešos 18 137 lēmumi ir pieņemti par Latvijā notikušiem CSNg, kopējai summai sasniedzot gandrīz 9,5 miljonu latu. Savukārt, par ārvalstīs notikušajiem CSNg šī gada pirmajā pusgadā ir pieņemti 1 757 lēmumi par kopējo atlīdzību summu 3,2 miljonu latu, kas sastāda ceturto daļu no visas kopējās izmaksātās atlīdzību summas.

Vislielākā atlīdzību lēmumu summa tika izmaksāta par transportlīdzekļu bojājumu un bojāejas zaudējumu atlīdzināšanu, kas kopā sastādīja gandrīz 82 % no visas atlīdzību summas.

Foto: iAuto

Būtiski palielinājušās izmaksas no Garantijas fonda

Lielāko Garantijas fonda atlīdzību izmaksu daļu sastāda atlīdzību izmaksas par CSNg, kurus ir izraisījuši transportlīdzekļi bez OCTA. 2013.gada 6 mēnešos tika pieņemts 451 lēmums par kopējo summu 495 000 Ls, kas ir par 36,0% vairāk nekā 2012.gada 6 mēnešos. Vidējās izmaksas lielums uz vienu apdrošināšanas gadījumu 2013.gada 6 mēnešos sastādīja 1 316 Ls, kas ir par 23 % vairāk kā pērnā gada pirmajā pusgadā. Lielo izmaksu apmēru no Garantija fonda galvenokārt ietekmēja izmaksa vairāk kā 100 000 Ls apmērā par 2006.gadā Īrijā notikušu CSNg, kuru izraisījis Latvijā reģistrēts un neapdrošināts transportlīdzeklis.

Nozare turpina strādāt ar lieliem zaudējumiem

2013.gada 6 mēnešos apdrošināšanas sabiedrībām izmaksāto atlīdzību neto summa sastādīja gandrīz 11 miljonu latu, kas ir par 23,5% vairāk nekā 2012.gada 6 mēnešos. Savukārt ienākumi no OCTA polisēm neuzrāda būtiksu kāpumu. Pieaugums sastāda tikai 6%.

„Lai gan tiek runāts par nepieciešamību celt OCTA cenas, tirgū vēl joprojām saglabājas zemas OCTA polises cenas. Tās paaugstināt nav viegli, jo apdrošinātāju vidū pastāv liela konkurence – ir ienākuši jauni tirgus dalībnieki, kas vēlas iegūt savu tirgus daļu, savukārt tirgū jau ilgstoši strādājošās sabiedrības negrib to zaudēt. Ienākumi, kuri gūti no OCTA polisēm nespēj segt apdrošināšanas sabiedrību izdevumus, kuri radušies no apdrošināšanas atlīdzību izmaksām un apdrošināšanas sabiedrību darbības nodrošināšanai nepieciešamajiem izdevumiem. Salīdzinājumā ar pēdējiem gadiem, šajā pusgadā būtiski pieauguši izmaksu apmēri gandrīz visās kategorijās. Summas mērāmas nevis tūkstošos, bet miljonos. Līdz ar ko zaudējumu apmērs, ar ko noslēdz nozare pusgadu, ir tikai likumsakarīgs. Pieļauju, ka 2013. gada noslēguma rādītāji būs vēl sliktāki”, informē Juris Stengrevics.

 
Visi komentāri
 
bitte warten 5.augusts 2013 18:05
2 1 Atbildēt

neticu

Kanibaals 6.augusts 2013 0:40
0 0 Atbildēt

Tas ir tikpat ticami kā pateikt, ka veikalu klientu atlaižu kartes tiem nes zaudējumus.

Crankshaft 6.augusts 2013 7:49
1 0 Atbildēt

bitte

neticu

---------------------------

Ja absolūti neorientējas šai nozarē, tad loģiskākais risinājums ir NETICĒT, papildus drīkst neapdrošināt savu mopēdu un sarīkot avāriju, piemēram, izlauzt kādam Bentlijam durvis :-)

Kanibaals

Tas ir tikpat ticami kā pateikt, ka veikalu klientu atlaižu kartes tiem nes zaudējumus.

--------------------------------

Veikaliem atlaižu kartes zaudējumus nenes - gala cenas jau tā ir nenormāli saskrūvētas, par to liecina kaut vai atlaižu kampaņas jebkurām precēm, kur atlaides sasniedz 25% - 75%

procentus no standarta cenas. Ciktad tā prece maksā reāli?

Rietumos OCTA kā likums ir daudzprofila apdrošināšanas kompāniju atzari.Pirmkārt, jau pašas OCTA polises ir daudz dārgākas un, tās iegādājoties, strādā vairāki faktori, ne tikai svars, kā pie mums. Otrkārt, apdrošinātājiem ir iespējas "pārsviest" finanses no citām nozarēm uz to, kurā radušās problēmas - no nekustamā apdrošināšanas, dzīvības un veselības apdrošināšanām, cita kustamā īpašuma utt.. Pie mums tas nedarbojas jo citas apdrošināšanas nozares bez OCTA darbojas visai gaudeni ...

GB12 6.augusts 2013 8:37
0 0 Atbildēt

"Pie mums tas nedarbojas"

Vispār jau darbojas gan. Tas ir tieši tas, ko apdrošinātāji dara - kompensē zaudējumus no citiem veidiem.

Lai nu kā, jāsaprot, ka zaudējumi ir OCTA nozarei kopā, nevis katram OCTA apdrošinātājam.

Lai nu kā, šobrīd apdrošinātāji sēž tādā nogaidīšanas pozīcijā. No vienas puses saprot, ka ir zaudējumi un jāceļ cenas, no otras - neviens negrib būt tas kraiņijs, kas tās ceļ un zaudē klientus, tāpēc gaida, ka to darīs "vot tas tur". Tāds apburtais loks veidojas, kā rezultātā iestājas tāda kā agonija - viens lupī uz otru, saprot, ka ir 3.14, bet darīt neko nedara.

GB12 6.augusts 2013 8:38
1 0 Atbildēt

Ja absolūti neorientējas šai nozarē, tad loģiskākais risinājums ir NETICĒT, papildus drīkst neapdrošināt savu mopēdu un sarīkot avāriju, piemēram, izlauzt kādam Bentlijam durvis :-)

--------------------------------------------------

un vēl piedrazot internetu ar jautājumu, piemēram - priekš kam man OCTA, ja man ir KASKO... :D

bitte warten 6.augusts 2013 9:00
0 0 Atbildēt

Ja tie kas "orientējas nozarē" apzināti vai neapzināti savu viedokli argumentē ar nepietiekamu informāciju, loģiskākais ir neticēt.

GB12 6.augusts 2013 10:29
0 0 Atbildēt

Kāda tavuprāt būtu pilna informācija?

GB12 6.augusts 2013 10:39
0 0 Atbildēt

Nē, loģiskākais ir pārbaudīt informācijas patiesumu un tad ticēt vai neticēt, nevis, neargumentējot, uzreiz bļaut, ka netic.

bitte warten 6.augusts 2013 11:09
0 0 Atbildēt

Tiek minēti gandrīz 11 miljoni. Cik ir GANDRĪZ? Kāda ir kļūda? Turpat blakus 23.5%. Bet varbūt labāk rakstīt GANDRĪZ 24%, vai GANDRĪZ 25%? Tāds sīkums, cik tad īsti ir ieņemts par polisēm vispār nešķiet pieminēšanas vērts.

GB12 6.augusts 2013 11:40
0 0 Atbildēt

Paskaties LTAB mājas lapā, tur viss ir uzrakstīts.

bitte warten 6.augusts 2013 12:06
0 0 Atbildēt

Tad kāda jēga šeit kaut kādus ciparus rakstīt, ja nemāk to korekti izdarīt? Starp citu - vai varētu palūgt sīkāku atšifrējumu vai linku uz tādu, LTAB lapā atrodamajiem "Neto darbības izdevumi" un "Citi izdevumi". Citādi, piedodiet, rodas priekštats, ka lielākā daļa no šīs summas vienkārši tiek izčurāta aiz stūra, no kā arī zaudējumi.

GB12 6.augusts 2013 12:15
0 0 Atbildēt

LTAB mājas lapā pie statistikas sadaļas viss ir uzrakstīts - ieņēmumi, izdevumi, atgūtie regresi utt. Tikai, lai saprastu, vajag mazliet iedziļināties, nevis gaidīt, kad kāds ar karotīti mutē ielies... :)

bitte warten 6.augusts 2013 12:23
0 0 Atbildēt

Bet šoreiz tomēr ielej ar karotīti! Kaut vai tāpēc, ka kopš OCTA pirmsākumiem esmu ar karotīti barojis jūs un ne santīma jums kādam manis dēļ nav vajadzējis maksāt.

GB12 6.augusts 2013 12:46
0 0 Atbildēt

Es jau tev ielēju. LTAB mājas lapa - sadaļa "statistika". Ko vēl tu gribi?

P.S. Mani tu barojis neesi, līdz ar to nekādas prasības barot tevi izvirzīt nevari.

bitte warten 6.augusts 2013 13:20
0 0 Atbildēt

Protams, ka neielēji. Es gribu atšifrējumu statsitikas sadaļā esošajā PDF failā par 2013. gadu tabulā "OCTA apdrošināšanas nozares peļņas vai zaudējuma aprēķina tehniskā rezultāta rādītāji" divām pozīcijām: "Neto darbības izdevumi", un "Citi tehniskie izdevumi neto", kas, satāda GANDRĪZ 5,5 miljonus. Un to Tu iedot nevari.

p.s. prieks, ka Tu strādā derīgu darbu, nevis barojies no OCTA.

GB12 6.augusts 2013 14:17
0 0 Atbildēt

Tu gribi... :D A kāpēc kādam tev būtu jādod? Tāpēc, ka tu gribi? A kas tu tāds esi, lai gribētu? 30 latu octa pircējs?

Bet, ja paņemsi iztēli palīgā un ja tev ir kaut aptuvena nojausma, cik kas šajā valstī maksā, tad pats arī sapratīsi. Bet pa lielam, tevis nosauktās pozīcijas ir 5371407 Ls. Sadalot uz Latvijas 10 (9 esošiem, - vienu aizejošo +2 atnākušiem), vidēji tas ir 537140 Ls uz katru. Nu, un tālāk tad - komisijas, telpu īres, algas, IT uzturēšanas, ieskaitījumi visādos fondos, fuktukos, pārapdrošināšanās utt. utjp. nemaz tik daudz nav...

GB12 6.augusts 2013 15:13
0 0 Atbildēt

"p.s. prieks, ka Tu strādā derīgu darbu, nevis barojies no OCTA."

Mazliet jau barojos arī, bet, nu, nav galvenais barošanās avots. Lai nu kā, bet šis komentārs bija izcili dumjš. Interesanti, ko tu darītu, ja tavu auto kāds apskādētu un nebūtu to, kas no OCTA "barojas"?

Un, ja atļausiet painteresēties, kas ir tas derīgais darbs, ar ko nodarbojieties (no kā barojieties) jūs, ser?

Crankshaft 6.augusts 2013 9:30
1 0 Atbildēt

GB12

Vispār jau darbojas gan. Tas ir tieši tas, ko apdrošinātāji dara - kompensē zaudējumus no citiem veidiem.

Lai nu kā, jāsaprot, ka zaudējumi ir OCTA nozarei kopā, nevis katram OCTA apdrošinātājam.

==============================

Darbojas, bet ne tādos apjomos, kā tas ir Rietumu apdrošināšanas "dižspēlētājiem", tātad "manevra" iespējas ir daudz mazākas :-( Pie mums tak jebkurš cenšas apdrošināt dajebko vislētākajā kompānijā ar vislētākajiem tarifiem!

Lai nu kā, šobrīd apdrošinātāji sēž tādā nogaidīšanas pozīcijā. No vienas puses saprot, ka ir zaudējumi un jāceļ cenas, no otras - neviens negrib būt tas kraiņijs, kas tās ceļ un zaudē klientus, tāpēc gaida, ka to darīs "vot tas tur".

===========================

Tam es pilnīgi piekrītu. Atgādina situāciju pirms gadiem, kad degvielas cena bija pietuvojusies cieši pie 0.50 LVL/ltr,

arī visi sēdējām un gaidījām, KURŠ PIRMAIS uzdrošināsies,

jo 0.50 bija psiholoģiska barjera, gan mums, tirgotājiem, gan DUS klientie. Pailgu laiku praktiski visi tirgotāji strādāja

ar neto peļņu tuvu "O" :-)

GB12 6.augusts 2013 10:36
0 0 Atbildēt

"Pie mums tak jebkurš cenšas apdrošināt dajebko vislētākajā kompānijā ar vislētākajiem tarifiem!"

Nu, vismaz par KASKO runājot, es savējos klientus esmu izdresējis, lai tā nedara. Un manus padomus lielākoties attiecībā uz to ņem vērā. Pamazām šī tendence sāk iezīmēties arī OCTA tirgū. Bet var jau būt, ka man vienkārši veicas ar sakarīgiem klientiem. :)

bitte warten 6.augusts 2013 15:35
0 0 Atbildēt

Paldies par attieksmi pret OCTA pircējiem pirmajā rindkopā un par izsmeļošu un konkrētu informāciju tālakajā tekstā!

GB12 6.augusts 2013 16:18
0 0 Atbildēt

Attieksmi pretī saņēmi tieši tādu pašu, kādu izrādīji komentārā par "barošanu ar karotītēm", tā ka, nav vērts uzmest lūpu, par tiem "derīgo darbu" p.s. vispār nerunāsim. Morāle - ja vēlies, lai kādam mainās attieksme, sāc ar sevi... :)

Bet, ja par manu attieksmi pret OCTA pircējiem, tad es principā savus klientus nešķiroju - drošina tikai 1 OCTu vai KASKO 20 mašīnām. Vajadzības gadījumā pilnu servisu manu iespēju iespēju robežās saņems abi bez šķirošanas, cik kurš naudu atstāj. Bet kas man krīt uz nerviem, atvaino, bet tie ir tādi kā tu - no sevis sazinko sadomājušies indivīdi, kas kačā pravas - man te, redzies, esot pienākums viņam kaut ko liet ar karotīti, jo šams, redzies, pērkot "piespiedu kārtā" OCTu un neko neprasot atpakaļ (starp citu, mana darba specifika kāreiz ir tāda, ka man ir diezgan vienalga - prasi atpakaļ vai nē), kas labāk par pārējiem zina, KĀ IR utt. Piedod, izklausies pēc tītara, kas uzkāpis uz 3.14 čupas un iedomājies, ka ir baigi varens. Vēlreiz atvainojos par skarbumu... :)

bitte warten 6.augusts 2013 15:55
0 0 Atbildēt

Iepriekšējais koments bija atbilde GB iepriekšējā pļāpu zarā. Turpinot saraksti ar GB - esmu dzīvojis tajos laikos kad tāda lieta kā OCTA vēl nebija. Un ziniet - nekas. Pats nevienu apskādējis neesmu, bet mans auto ticis apskādēts arī tagadējos laikos. Nu nebija tā OCTA nekāds glābjošais salmiņš. Visa tā muļļāšanās un negribēšana maksāt... žēl izķēzītā laika. Auto jau sen biju sataisījis par savu naudu, kad kaut ko beidzot saņēmu no apdrošinātājiem.

p.s. Nodarbojos ar rūpnieciskās elektronikas projektēšanu, programmēšanu, uzstādīšanu.

GB12 6.augusts 2013 16:27
0 0 Atbildēt

Bet naudu tomēr dabūji... vai būtu labāk bijis, ja nedabūtu?

Un jā, tagad pret to negribēšanu maksāt ir labas zāles. Saucās "tiešā zaudējumu regulēšana", ko šobrīd Latvijā piedāvā vairāki apdrošinātāji. Pērc pie kāda no viņiem (If, piemēram, kurš izmaksu kvalitātes ziņā šobrīd ir labākais, ko LV tirgus piedāvā) un, ja kas notiks, varēsi iet prasīt kompensāciju savam apdrošinātājam, nevis cīnīties ar Baltikumu vai BANu.

P.S. Spriežot pēc tava apraksta, atlīdzību ņēmi naudā, nevis remontu servisā. Vai tikai necerēji uz vēl kādu papildus, kā saka, saldējumu, uz ko cer vairums naudā ņēmēju?

bitte warten 6.augusts 2013 18:00
0 0 Atbildēt

Jā, naudu tomēr dabūju. Man jau liekas, ka tā ir labāk, nekā ja nedabūtu, bet apdrošinātājs bija pretējās domās. Naudā ņēmu, jo gribēju, lai auto remontē meistars, kura darbu zinu un, kuram uzticos, nevis apdrošinātāja piedāvātais serviss. Starp citu, minētais meistars savulaik pārtrauca sadarbību ar apdrošinātājiem, jo, lai iekļautos to aprēķinātajos izcenojumos, viņam bieži nācās atkāpties no remonta tehnoloģijas. Līdz ar to samaksāju vairāk, kā pēc tam saņēmu no apdrošinātāja, toties saņēmu auto krietni ātrāk par tiem termiņiem, ko piedāvāja apdrošinātāja serviss un labākā kvalitātē. Uz remonta laiku, protams, tāpat nācās mašīnu aizņemties. Varbūt OCTA tagad kompensē šos izdevumus? Man liekas, ka ruleti "vinnēsi/zaudēsi" ar OCTA piedāvātajiem servisiem var atļauties spēlēt cilvēki, kam īsti nav ko darīt, un kuru laiks un darbs nav neko vērts. OCTA pakalpojums man nav izdevīgs un ja arī paši apdrošinātāji ņaud, cik viņiem, tas rada lielus zaudējumus, lai tak klapē to bodīti ciet un izmēģina savus spēkus ražošanā, kur telpas un iekārtas tiešām kaut ko maksā, un kur nepietiek prasti sakot ar datoru un tabureti, kur to uzlikt.

GB12 6.augusts 2013 18:19
0 0 Atbildēt

"Man liekas, ka ruleti "vinnēsi/zaudēsi" ar OCTA piedāvātajiem servisiem var atļauties spēlēt cilvēki, kam īsti nav ko darīt, un kuru laiks un darbs nav neko vērts."

Kā jau minēju, rulleti tagad spēlēt faktiski vairs nevajag... izvēlies normālu apdrošinātāju, kurš piedāvā tiešo zaudējumu regulēšanu un, ja kas, ar kļauzām pie viņa.

"tāpat nācās mašīnu aizņemties. Varbūt OCTA tagad kompensē šos izdevumus?"

Mašīnu OCTA nekompensē. Un arī nekompensēs, kamēr OCTA maksās tik, cik tā maksā. Ja nemaldos, R-Eiropas lielākajā daļā valstu kompensē.

"OCTA pakalpojums man nav izdevīgs"

Šiem arī droši vien nav izdevīgs... :) www.delfi.lv/auto/zinas/pi....d?id=37428481 Bet tā izdevība ir līdz vienam brīdim. Es savā dzīvē diezgan esmu atklausījies šitādus "man jau nekad", tikai, nu, dzīve diemžēl ir dzīve un paredzēt neko nevar un diemžēl smagas avārijas piedzīvo arī šitie "es/man nekad". Protams, nekad nenovēlu tev to piedzīvot un labāk lai paliek tā, kā ir, ka neko nevajag prasīt atpakaļ...

"paši apdrošinātāji ņaud"

Drīzāk jau tu ņaudi par ļaunajiem apdrošinātājiem, kas tev neko nemaksājot, liekot tikai tev atstāt naudu un sazinko vēl...

Tavs meistars jau nodokļus arī samaksāja un čekus tev iedeva, vai ne? ;)

Un jā, kā tu zini, kādā kvalitātē būtu piedāvājis serviss, ja saki "labākā", kad auto viņi nebija remontējuši?

bitte warten 6.augusts 2013 19:33
0 0 Atbildēt

Tiešā zaudējumu regulēšana ir laba lieta, izbrīna vienīgi tas, ka bija jāpaiet padsmit gadiem, lai pie tās nonāktu.

Ruleti ar servisiem tas neatceļ. Līdz nesenam laikam ļoti daudz, un arī tagad pa reizei risinu arī auto elektronikas problēmas un labi zinu, kā lietas notiek dažādos servisos. Tāpat labi zinu, ka apdrošinātāji bieži kategoriski atsakās apmaksāt to, cik šāds remonts maksā, un, kādus risinājumus tad izvēlas bezizejā iedzīti servisi. Par pārējo nestrīdēšos - mūsu vērtību skalas ir acīmredzami atšķirīgas.

GB12 7.augusts 2013 9:37
0 0 Atbildēt

Bet ko citu tu gaidīji? Ļauj man uzdot jautājumu, bet, lūdzu, atbildi godīgi... Pēc kādiem kritērijiem tu izvēlies, kur pirkt OCTu? Un, ja nav noslēpums, kurā kantorī tev tā ir šobrīd?

bitte warten 7.augusts 2013 10:01
0 0 Atbildēt

Galvenie kritēriji - apdrošinātāja reputācija un ērta iegāde. Pašreiz IF, iegādājos lielveikalā pie brokeriem.

GB12 7.augusts 2013 10:52
0 0 Atbildēt

Nu lūk... ideālais variants. Ja neesi to nopircis uz šo polisi, tad nākamreiz kādi 3-4 lati klāt un tev ir tiešā zaudējumu regulēšana. Ja kas, varēsi iet pie Ifa. Un If izmaksu ziņā ir kvalitatīvākais apdrošinātājs Latvijā. Vini, tici man, nav no tiem, kas meklēs iemeslu kaut ko neapstiprināt, nemaksāt vai stiept gumiju... Pēc pieredzes saku. Un, ja godīgi, arī internetā neatradīsi īpaši daudz sūdzību, salīdzinot ar citiem apdrošinātājiem.

GB12 7.augusts 2013 10:58
0 0 Atbildēt

Bet vispār kāpēc es tev to jautājumu uzdevu? Tev funktieris šajā ziņā ir diezgan pareizs (ja rakstīji taisnību), bet noteicošajam vairākumam OCTA izvēles galvenais kritērijs ir cena. Un tikai. Viņiem pofig, ka tad, kad viņi kādam kaut ko nodarīs, ar tiem baltikumiem un baniem būs jāiet cīnīties citam (patērētāju sabiedrības sindroms, ka tikai man labi). Un, pērkot OCTu šādās kompānijās, tie patērētāji faktiski veicina to, ka tādu kantoru, kas pēc tam čakarējas ar izmaksām, peļņa un faktiski visatļautība aug. Un pēc tam, kad paši nonāk situācijā, kad šie apdrošinātāji sāk čakarēt smadzenes, tad ir pirmie bļāvēji, ka, redz, tie nemaksājot, viss ir slikti utt.

Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

iAuto apskata elektrisko mopēdu no Citroen (+ VIDEO) 11

Ja elektrisko transportlīdzekli piereģistrē pareizi, Latvijā ar to var braukt no 14 gadiem. Lasīt vairāk

 

Pat 190 km/h: Par ātruma pārkāpšanu vairāki luksusa klases automašīnu vadītāji Rīgā paliek bez tiesībām (+ VIDEO) 6

Aizvadītajās brīvdienās, kad Latvijā starptautiska pasākuma norises laikā bija ieradušās dažādas luksusa klases automašīnas, Valsts policijas (VP) darbinieki gan Rīgā, gan Zemgales reģionā fiksēja vairākus īpaši steidzīgus šī pasākuma dalībniekus un sodīja tos, aģentūru LETA informēja VP. Lasīt vairāk

 

Valsts policija Liepājā aiztur ātrumpārkāpēju, kurš bija uzsācis bēgšanu 1

Naktī no 27. uz 28.jūniju likumsargi Liepājā fiksēja automašīnu, kuras vadītājs pārsniedza atļauto braukšanas ātrumu. Noskaidrots, ka automašīnu vadīja nepilngadīgs jaunietis, kurš, ieraugot policistus, kuri lika viņam apstāties, uzsāka bēgšanu. Lasīt vairāk

 

ES dalībvalstīm gāzes krātuves līdz novembrim būs jāuzpilda līdz 80%

Eiropas Savienības (ES) dalībvalstīm gāzes krātuves līdz novembrim būs jāuzpilda līdz 80% no ietilpības, bet turpmākajos gados - līdz 90%, paredz Eiropas parlamenta pieņemtā Gāzes uzglabāšanas regula. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti