Vanšu tilta margu krāsojums ierobežo korozijas procesu 5

Foto: iAuto.lv

Rīgas Domes Satiksmes Departaments | 22.augusts 2013 9:03

Šovasar uzsāka Vanšu tilta margu remontdarbus, lai palēninātu tālāku korodēšanu un uzlabotu to vizuālo izskatu.

Vanšu tilts tika būvēts pagājušā gadsimta 80.gados un līdz šim nekādi remontdarbi netika veikti. Uzsākot margu konstrukciju attīrīšanu no rūsas, tiltu būvniecības speciālisti konstatēja, ka apakšējās joslas metāls ir sakoridējis un to pilnībā attīrīt nav iespējams.

Margu apakšējā josla fiksē aizpildījuma elementus, līdz ar to gājēju un velobraucēju drošību tie neapdraud. Vietās, kur joslas elementi bija pilnībā korodējuši, tika piemetināts papildus fiksējošs metāls.

Tilta margas tika attīrītas izmantojot šlakveida abrazīvo materiālu, kas nav kaitīgs apkārtējai videi un veselībai. Visi attīrīšanas darbi notika nakts stundās no plkst. 22.00-6.00, slēdzot gājēju ietvi.

Savukārt krāsošanas darbi notika dienas laikā, norobežojot krāsošanas vietas un daļēji sašaurinot ietvi. Margu konstrukcijām tika uzklātas četras kārtas speciālās krāsas, kuras kalpošanas laiks ir pieci līdz desmit gadi, apakšējai joslai tika uzklātas sešas krāsas kārtas.

Jāņem vērā, ka nomainīt margu apakšējo joslu var tikai pilnībā tās demontējot un piemetinot jaunu joslas konstrukciju, kas ir finansiāli dārgāks risinājums nekā margu nokrāsošana. Plānots, ka Vanšu tilta pilnīga rekonstrukcija plānota 2017.gadā, kuras ietvaros pilnībā nomainīs tilta margas un uzstādīs cinkotas.

 
Visi komentāri
 
Palaidniex 22.augusts 2013 16:49
1 0 Atbildēt

kaut kur lasīju, ka margu krāsošana ir 100 000 vērta.

par 2x mazāku naufu Bauskā uzbūvēja až pilnīgi no nulles veselu gājēju tiltu...

Crankshaft 23.augusts 2013 7:56
0 0 Atbildēt

Tu jau runā apmēram tā, kā publika auro par Dienvidu tiltu Rīgā, kurš it kā esot miljardu vērts :-)

Tā krāsošana jau nav tikai pindzeles iemērkšana un šļūkāšana

pa margām :-) Tīrīšana, metināšana, krāsošana pati kā tāda...

viss tas maksā naudiņu un tici man, "simtlatnieki" tur nestrādā :-) Bez tam atmini dažādus nodokļus, kurus vēl jāatskaita no summas. Dabiski, var visu to izdarīt lētāk, pēc Rietumu shēmām, bet tad ir liela varbūtība, ka objekts

pārvēršas par maksas pasākumu :-)

Palaidniex 23.augusts 2013 11:42
0 0 Atbildēt

Nu es to iespamoju šī raksta ietekmē...

www.tvnet.lv/zinas/viedokl...i_vareja_letak

Ja jau jauns cinkots visam tiltam izmaksā ~tik pat cik krāsošana, kas jāveic bieži, tad...

Kanibaals 23.augusts 2013 13:33
0 0 Atbildēt

Neizskatās ka būtu krāsots,drīzāk nogruntēts un atstāts. Pie tam augšteces pusē kā bija, tā arī palika, caurumi asfaltā, varētu vēl strīdēties cik tas ir droši gājējiem.

Katrā ziņā viss tas pasākums ir ekonomiski nelietderīgs un bija tikai kādam SC partijas pietuvinātam papildus peļņas iespējas. Pie tam, lai nekaitinātu tautu pirms vēlēšanām darbus sadalīja divās daļās pa 50k Ls katru, lai gan uzreiz skaidrs, ka vajadzēs abas margas krāsot.

Manuprāt tur prasītos nevis margas, bet gan kāda vizuāli iederīga nojume, kas pasargātu gājējus no laikapstākļiem, jo ziemā stindzinošā vējā/ lietū šķērsot šo tiltu ir liels izaicinājums. Šādu priekšlikumu jau biju nosūtījis RDSD, bet maz ticams ka kaut ko tādu realizēs, drīzāk uzliks lētas margas pa dārgo.

Crankshaft 24.augusts 2013 12:02
0 0 Atbildēt

Kanibaals

Neizskatās ka būtu krāsots,drīzāk nogruntēts un atstāts. Pie tam augšteces pusē kā bija, tā arī palika, caurumi asfaltā, varētu vēl strīdēties cik tas ir droši gājējiem.

====================

Vispār jau ir krāsas, kuras klāj bez iepriekšējas gruntēšanas tieši uz metāla. Iespējams, ka tieši tādu arī izmantoja, lai procesu nebūtu jāatkārto 2x :-)

par caurumiem asfaltā piekrītu - varāja kaut ar "auksto asfaltu" aizdarināt ... :-(

Katrā ziņā viss tas pasākums ir ekonomiski nelietderīgs un bija tikai kādam SC partijas pietuvinātam papildus peļņas iespējas. Pie tam, lai nekaitinātu tautu pirms vēlēšanām darbus sadalīja divās daļās pa 50k Ls katru, lai gan uzreiz skaidrs, ka vajadzēs abas margas krāsot.

====================

Diezi vai - skaidrs tak, ka tilts agri vai vēlu prasīsies pēc nopietnāka remonta, tad nu vismaz "kosmētisko" izdarīt,

lai nerēgojas tāds sarūsējis :-) Principā jau 100k Ls nav nekāda gigantiskā summa... Vai "Rīgas tilti" ir sevišķi pietuvināti SC, to nezinu, bet darbus, kā visur uz Rīgas tiltiem, viaduktiem utt. , veica viņi.

Manuprāt tur prasītos nevis margas, bet gan kāda vizuāli iederīga nojume, kas pasargātu gājējus no laikapstākļiem, jo ziemā stindzinošā vējā/ lietū šķērsot šo tiltu ir liels izaicinājums. Šādu priekšlikumu jau biju nosūtījis RDSD, bet maz ticams ka kaut ko tādu realizēs, drīzāk uzliks lētas margas pa dārgo.

====================

Lai uzliktu lētas margas, tad jāliek importa - LV ražotas sanāks dārgas! :-) Principā taisnība, ka uz Vantinieka derētu

aizsargsiena / apjumti trotuāri, bet tādai konstrukcijai būtu jābūt visai izturīgai, ņemot vērā vēju, turklāt "caurspīdīgai", lai gājēji nejustos kā tunelī iespundēti ...

Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Toyota modernizējis krosoveru RAV4 (+ FOTO) 1

Galvenie ieguvumi: jauna multimediju sistēma un uzlabotas drošības sistēmas. Lasīt vairāk

 

Otrajā svētku brīvdienā policija apturējusi 29 autovadītājus alkohola reibumā 5

Piektdien, otrajā svētku brīvdienā, policija apturējusi 29 autovadītājus alkohola reibumā, liecina Valsts policijas apkopotā statistika. Lasīt vairāk

 

Nepilni 100 000 eiro - 510 Zs jaudīgs BMW universāls ar drifta režīmu (+ FOTO) 2

BMW pieteicis pirmo sērijveida M3 universālu. 510 Zs jaudīgais spēkrats pirmizrādi piedzīvos Gudvudas Ātruma festivālā 23.jūnijā. Lasīt vairāk

 

Sākta pirmā jaunā elektrovilciena pārvietošana uz Latviju 7

Šonedēļ ir sākta pirmā elektrovilciena, ko “Škoda Group” uzņēmums “Škoda Vagonka” a.s. ražo AS “Pasažieru vilciens”, pārvietošana uz Latviju. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti