Volkswagen NOx skandāla ietekmēto auto labošana Latvijā tiks uzsākta no 2016. gada februāra 14

 

Foto: iAuto.lv

21.decembris 2015 10:59

Volkswagen koncerns ir prezentējis Vācijas Federālās autotransporta pārvaldes (KBA) konkrētus EA 189 tipa 1,2 litru, 1,6 litru un 2,0 litru dzinējiem paredzētus pasākumus. Pēc rūpīgas izskatīšanas KBA ir pilnībā ratificējusi visus pasākumus, tādējādi ir apstiprināti koriģējošie pasākumi visiem problēmas skartajiem transportlīdzekļiem. Tuvākajā laikā par tālāko rīcību tiks informēti transportlīdzekļu īpašnieki. Lai nodrošinātu ātru pasākumu izpildi, Volkswagen plāno uzsākt pasākumu īstenošanu 2016. gada sākumā.

Svarīgs aspekts tehnisko pasākumu īstenošanā bija rast klientiem ērtus risinājumus. Koriģējošie pasākumi NOx skandāla skartajiem EA 189 tipa dzinējiem ir šādi: 

  • 1,2 litru un 2,0 litru dzinējiem tiks nodrošināts programmatūras atjauninājums, darba ilgums būs aptuveni pusstunda;
  • arī 1,6 litru dzinējiem tiks nodrošināts programmatūras atjauninājums, papildus gaisa masas mērītāja priekšā tiks uzstādīts „plūsmas pārveidotājs”, un šo pasākumu īstenošana aizņems mazāk par stundu.

Šie pasākumi attiecas uz Eiropas Savienības tirgu. Pēc pasākumu īstenošanas transportlīdzekļi atbildīs piemērotajiem izmešu standartiem, neietekmējot dzinēju jaudu, degvielas patēriņu vai veiktspēju.

Uzņēmuma plāns ir īstenot tehniskos pasākumus pie dīleriem vairākās kārtās. Tehniskie pasākumi 2,0 litru dzinējiem tiks īstenoti no 2016. gada pirmā ceturkšņa. Tehniskos pasākumus 1,2 litru dzinējiem plānots veikt nākamā gada otrā ceturkšņa beigās. Pēdējā atsaukumā no 2016. gada trešā ceturkšņa tiks uzsākta tehnisko pasākumu īstenošana 1,6 litru dzinējiem.

Tehnisko pasākumu īstenošanas laikā Volkswagen AG mērķis ir pēc iespējas novērst neērtības klientiem. Saistībā ar to Volkswagen zīmols garantē visiem klientiem, ka nepieciešamības gadījumā bez maksas tiks nodrošināts atbilstošs maiņas transports.

Līdz 2017. gada 31. decembrim atceļ noilguma noteikumus attiecībā uz garantijas prasībām par transportlīdzekļos ar EA 189 dzinēju uzstādīto programmatūru. Tas attiecas arī uz tām prasībām, kuru iesniegšanas termiņš jau ir beidzies. Tādējādi gaidīšana neradīs neērtības Volkswagen klientiem. Tas nozīmē, ka visu problēmas skarto transportlīdzekļu īpašnieki var gaidīt, ka nepieciešamie tehniskie pasākumi transportlīdzekļos tiks īstenoti līdz iepriekš minētajam datumam.

Transportlīdzekļi joprojām ir tehniski droši un gatavi braukšanai, tādēļ ar tiem var piedalīties ceļu satiksmē bez jebkādiem ierobežojumiem.

 
Visi komentāri
 
Janozaurs 21.decembris 2015 11:33
8 2 Atbildēt

Klauni.

No vēstures:

Ap 10 000 gadu atpakaļ beidzās pēdējais ledus laikmets. Tad klimats sāka silt. Tajā laukā nebija automašīnu ar savām izplūdes gāzēm. Tad, ap 1300 gadu ( viduslaiki) klimats sāka salt. Iestājās mazais ledus laikmets. Tajā laikā eiropā bija bads. (Paši saprotat, ja jūnijā uzsnieg sniegs). Tāpēc cilvēki sāka ēst vardes, gliemežus, baložus... radās c vitamīna trūkums, kas izrausa slimību cinga. Šīs slimības simptomi ir zobu izkriššana smaganu asiņošana. Tieši tāpēc daudzu eiropas tautu valodās ir raksturīga švepstēšana. Tad klimats atkal sāka palikt siltāks. Ap 1500 gadu NEBIJA AUTOMOBĪĻU UN CITU IZPLŪDES GĀŽU. Skandināvijā mazais ledus laikmets ilga līdz 1800 gadam, bet vairāk uz dienvidiem daudz ātrāk.

Klimata pārmaiņas NAV saistītas ar cilvēku. Tā ir vai nu lielummānija vai naudas pelnīšana. Es pieturos pie tā, ka viss kopā.

Cik miljardus pelna tās organizācijas, kas nodarbojas ar globālajām sasilšanām, siltumn. efektu un ozona caurumiem?

Janozaurs 21.decembris 2015 11:37
0 0 Atbildēt

Es rakstīju "pēdējais" ledus laikmets. Pirms tam ir bijuši vismaz 5 un nākotnē arī būs

anonimikis 21.decembris 2015 12:41
2 1 Atbildēt

intelekts nav saistīts ar RenTV produkcijas patērētāju.

Palaidniex 21.decembris 2015 16:13
1 0 Atbildēt

Uzprasi pats vēsturniekiem, kāpēc Vikingi Grenlandi nosauca par zaļo zemi? Ap 10. gadsimtu, kad to atklāja - tā bija tīri zaļojoš vieta.

Un uzprasi biologus, kuri pēta nogulsnes Latvijas purvos, kā viņi, balstoties uz atradumiem, raksturotu ~7000 gadus vecas nogulsnes, ja ne par Subtropu klimata nogulsnēm.

Ja esi pamanījis - jau kādu laiku vārdu salikumu globālā sasilšana aizvieto ar globālās klimatiskās pārmaiņas...

Bāž mums to vati pa abiem galiem iekšā atspērušies, jo tad var pārdot eko spuldzes, iemānīt eko tehnoloģijas, daļa no tām ir neonoliedzami labas (lasi kādam izdevīgas), daļa ražošanā sataisa vairāk sūtus, nekā aizvietotā tehnoloģija spējīgi visa savā dzīves ciklā... Salīzinājmumam cik grūi u n dārgi ir saražot parasto kvēlspuldzi un to utilizēt, salīdzinājumam ar ekonomisko spuldzi...

anonimikis 21.decembris 2015 17:31
0 2 Atbildēt

Nez kāpēc tu tici vēsturniekiem un biologiem, bet negribi ticēt klimata pētniekiem? Kur ir tā atšķirība, kad zinātnieks ir labs un stāsta taisnību, un kurš nez kāpēc melo?

Palaidniex 22.decembris 2015 9:03
2 0 Atbildēt

Lai labāk saprastu, kas tie tāti klimata "spacilisti", pietiks ar to, ka metereologi nākamās dienas laika prognozi "uzmin" ar 90% precizitāti, bet 3 dienas uz priekšu tikai 50% "trāpa". Kā arī nav spējīgi noteikt kaut pusgadu uz priekšu kāda būs ziema/vasara/rudens/pavasaris.

Bet tagad, šie dažādu korporāciju un biznesa plānu stūmēju labi apmaksātie "specialist" izteiks ilgtermiņa tendencies par klimata izmaiņām, balstoties uz pārsimts gadu laikā ievāktiem ne visai pilnīgiem datiem un visai prāvu finansiālu atbalstu...

Es tomēr vairāk ticu nogulumiežu pētniekiem, kas visai skaidri norāda, ka šī apaļā lode ne reizi vien savā mūžā ir piedzīvojusi gan karstumu, gan aukstumus, gan lokālus "grēku plūdus", gan magnetisko plu maiņas, gan globālas kataklizmas miljoniem gadu pirms vēl cilvēks verikāli staigājošais bija dzimis vai kļuva spējīgs ko globāli ietekmēt...

Palaidniex 22.decembris 2015 8:24
2 0 Atbildēt

Klimata pētniekiem globālu datu par temperature uz zemes ir par aptruveni pēdējiem 100-120 gadiem. Ne vairāk

Vecāki mērījumi nav nedz tuvu tik globāli un tik sistemātiski.

Todies šai bumbai, ko saucam par savu zemeslodi ir ~4,5 MILJARDI gadu. Cik cik % ir tie pēdējie 150 gadi no 4,5 miljardiem? Klimata pētnieki atradušies! Es vairāk ticu sausiem faktiem, nekā klimata pētniekiem - teoretizētājiem, kuriem labi maksā par noteiktu puspatiesību un nedapatiesību sludināšanu.

Cik te ir bijuši ledus laikmetu vēl pirms cilvēks te kaut ko spēja ietekmēt?

Un jā - painteresējies - Antarktīdā esot faktiski lielāki ledus lauki salīdzinoši ar jelkad reģistrētajiem. Par to kaut kā baigi nemīl bļāustīties.

Un noskaties filmiņu Bulb - kā mums Filips ar Ošurāmi uz ļoti zinātniskiem pāetījumiem balstoties iesučīja visiem energoefektīvās spuldzes, pimirstot par "ekoloģisko pēdu" ko tādas lampas atstāj ražojot un utilizējot...

anonimikis 21.decembris 2015 17:55
9 1 Atbildēt

Pēc vēsturnieku datiem Grenlandes nosaukums radies tāpēc, ka tam (nosaukumam) vajadzēja būt atraktīvam un pievilināt citus ieceļotājus, lai attīstītu reģionu. Starp citu Grenlande arī tagad ir ļoti zaļa vasarās. Un tajos laikos vikingi peldēja tikai gar krastu, no kura ledāju nemaz neredz.

Palaidniex 22.decembris 2015 8:26
0 0 Atbildēt

palasi vairāk literatūras, ne tās, ko te sludina klimata pētnieki. Tad ap 10 gs. vidējā temperature esot bijusi par "nieka" 4°C vēl lielāka kā tagad.

Vēlreiz saku - aizmirsti pērkamo sludinātaju atzinumus - aizdodies pie tuvākajiem biologiem, un apvaicājies kāda bija augu valsts Latvijas teritorijā ~7000 gadus atpakaļ.

anonimikis 22.decembris 2015 11:00
3 2 Atbildēt

Tu nonāc pretrunās. Apgalvo, ka temperatūras dati ir tikai par 120 gadiem un pēc tam saki, ka ap 10.gs. bija par +4C siltāks. Tad kā ir ar tiem datiem? Nebija siltāks un datu nav, vai bija siltāks, bet tie dati ir tikai pareizajiem pētniekiem un nepareizajiem pētniekiem visi dati ir nepareizi, jo viņi domā savādāk?

Kāds sakars augu valstij pirms 7000 gadu ar to, ka CO2 līmeņa celšanās atmosfērā silda planētu? Tam piekrīt pilnīgi visi!

Palaidniex 22.decembris 2015 11:09
1 0 Atbildēt

to atkal noteikuši nogulumiešu pētnieki!

Pētot augu valsti - var secināt kāds kur klimats bijis!

Es labāk ticu faktu konstatācijai, nevis labi apmaksātiem minējumu izteikumiem!

UN par to CO2, jā uzkrājās vairāk, bet salīdzinoši ar ko? Kuru ēru, laikmentu uzskatīt par atskaites punktu?

Varēsi izskaidrot kā tieši Latvijas purvos 7000 gadus atpakaļ radās subtropisku augu nogulas? Un kurš tieči cilvēks bija vainīgs pie tā laika Siltumnīcas efekta?

Vēlreiz atkārtoju - visas šitās idejas globāli balsta, dāsni finansē un stumj, lai atbalstītu tam vai citam "trūkumcietējam" biznesu. Ja uz šo faktu nevarētu nopelnīt korporācijas, ne par kādu globālo sasilšanu neviens nerunātu.

Bet nu vari uzskatīt kā gribi, mans uzskats ka šī pasaule nav nekāda statiskā, pati gana dinamiski mainās un ir balansā pati ar sevi. Zemeslode lieliski iztiks arī bez cilvēka. Būs jauni dzīvnieki, savādāka augu valsts, bet izdzīvos!

anonimikis 22.decembris 2015 12:31
0 2 Atbildēt

Fakta konstatācija ir arī tas, ka Koch industries bagātīgi finansē klimata pārmaiņu noliedzējus.

Zemeslode iztiks, bet ir cilvēki, kam nav vienalga un viņi negrib kļūt par nākotnes fosilijām. Un kaut kā dīvaini sanācis, ka VISU pasaules valstu pārstāvji tam Parīzē piekrita un ir gatavi rīkoties, lai cilvēku ietekmi uz klimatu mazinātu. Apgalvot, ka visiem ir samaksāts un viss tikai korporāciju interesēs, jau būs klīniska paranoja.

Mnde 22.decembris 2015 19:21
2 0 Atbildēt

Anonīmiķi - tāds kā bērns - business, nothing personal, just business...

Parīzes sammitam nav nekada sakara ar dabu, tam ir sakars tikai ar naudas un biznesa pārdali...

Janozaurs 22.decembris 2015 19:30
2 0 Atbildēt

Anonīmiķis laikam pārdod elektromobīļus vai eko spuldzes. :)

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Porsche pastāsta par jauno Macan

Vācijas sportisko luksusa automobiļu ražotājs atklājis informāciju par jauno Macan, kas tagad būs pieejams kā pilnībā elektrisks transportlīdzeklis, divās divmotoru pilnpiedziņas versijās. Lasīt vairāk

 

Arī pārāk lēna braukšana var radīt avārijas situācijas (+ VIDEO) 11

Satiksmes drošību veido daudz un dažādi aspekti. Viens no tādiem ir – cik droši vadām savu transportlīdzekli un cik labi iekļaujamies satiksmes plūsmā. Nereti no autovadītājiem dzirdamas sūdzības par citu satiksmes dalībnieku pārgalvīgu braukšanas stilu. Tomēr ir arī tādi, kas kopējā satiksmes plūsmā neiekļaujas, jo dažādu iemeslu dēļ brauc pārāk lēni. Arī šāds braukšanas stils var radīt neprognozējamas situācijas uz ceļa. Lasīt vairāk

 

Putas vai rezerves ritenis ? TV Autoziņu eksperiments (+VIDEO) 13

Modernajās vieglajās automašīnas vietas rezerves ritenim itin bieži nemaz nav, jo rats aizņem vietu un ir smags. Tomēr melnajā stundā tas noderētu. Tā uzskata arī Autoriepu Nama direktors Oskars Krampāns, kurš izrāda Autoziņām dažādus rezerves riteņu veidus. Populārākais ir pagaidu jeb mazais rezerves ritenis, tautā saukts par "desu" vai "tableti". Pagaidu rezerves ritenis ir kompromiss starp pilnvērtīgu riepu un vispār neko. Ar tādu drīkst braukt ne tālāk par 80 km un ne ātrāk kā 80 km/h. Pagaidu riepa ir ne vien mazāka, bet arī plānāka. Lasīt vairāk

 

Laika kapsula: sportiskais 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT ar tikai 716 km nobraukumu (+ FOTO) 6

Nīderlandē piedāvā lieliski saglabātu „laika kapsulu” – 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT, kas savā 32 gadus garajā mūžā nav nobraucis pat 1000 kilometrus. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti