Izteiksmīgāka, viedāka un izsmalcinātāka: 2017. gada Mazda3 4

 

Foto: Publicitātes attēls

10.oktobris 2016 12:33

2016. gada aprīļa beigās, kad Mazda automobiļu skaits sasniedza piecus miljonus, tiek atjaunināts un laists klajā 2017. gada Mazda3 modelis.

Lielākās pārmaiņas hečbeku un sedanu klāstā ir smalki ārējā dizaina uzlabojumi un pārstrādāts salons. Ieviešot smaguma spēka vektorēšanas kontroli, Mazda3 klāstā debitē arī Mazda SKYACTIV AUTOMOBIĻA DINAMIKAS tehnoloģija.

Pasaulē visvairāk pārdotā Mazda modeļa jaunā paaudze ar „KODO – Kustības dvēsele“ dizains un SKYACTIV tehnoloģija uzstāda jaunus standartus. Pateicoties izteiksmīgajam dizainam, pirmklasīgajai kvalitātei un progresīvajai tehnoloģijai, šis modelis ir slavēts par ērto vadāmību, grezno salonu, pievilcīgo izskatu un efektīvajiem dzinējiem.

2017. gada Mazda3, kas veidota, ievērojot Mazda Jinba Ittai uz cilvēku vērsto filozofiju, kurā autovadītājs un automobilis ir viens veselums, un saglabājot godalgoto SKYACTIV benzīna un dīzeļdzinēja klāstu, izceļas ar virkni uzlabojumu, kas radīti, lai tā nezaudētu pārsvaru pār savas klases konkurentiem.

No ārpuses jaunākajam Mazda3 modelim ir pārstrādāts radiatora režģis, kas veidots izteiksmīgākā trīsdimensiju dizainā, jauni priekšējo miglas lukturu ietvari un papildaprīkojumā pieejama LED priekšējo lukturu sistēma*, kā arī jauna dizaina 18 collu vieglmetāla diski ar divām apdares iespējām. Visās virsbūves versijās ir pārstrādāti ārējie atpakaļskata spoguļi ar ieskaujošiem pagriezienu rādītājiem, savukārt hečbeka versijai ir pārstrādāts aizmugurējais bamperis.

2017. gada Mazda3 ir pieejama 9 virsbūves krāsās: viena pilnīgi jauna Mazda automobiļu klāstā — Eternal Blue ar mirdzuma efektu — un divas jaunas Mazda3 modeļu klāstā — Sonic Silver un Machine Grey Premium metāliskā virsbūves krāsas. Tāpat kā populārajai Soul Red metāliskajai virsbūves krāsai, arī Machine Grey Premium metāliskajai krāsai ir izmantots TAKUMINURI krāsošanas process, kas ietver 2,5 mikronus biezu atstarojošu alumīnija pārslu slāni.

Uz autovadītāju orientētais salons ir uzlabots ar virkni jauninājumu, kuru vidū ir augstākas kvalitātes slēdžu paneļi un durvju rokturu ietvari, kā arī jauna dizaina priekšējā paneļa dekoratīvais ielaidums. Pateicoties elektriskajai stāvbremzei, ir atbrīvota vieta daudz praktiskākai viduskonsolei. Jauns stūres dizains ar apsildāmu stūres ratu* uzlabo braukšanas sajūtu un dizainu.

2017. gada Mazda3 modelim ir pārstrādāts aktīvais braukšanas displejs, kā arī mērinstrumentu paneļa pogas, lai uzlabotu mērinstrumentu kvalitāti un lietošanu — aktīvajam braukšanas displejam ir izveidota pilna krāsu gamma, tādēļ tas ir spilgtāks un ar augstāku izšķirtspēju, kā arī pašlaik tas ir ērtāk nolasāms. Uzlabotais salons ir vienā no diviem melna auduma apdares variantiem vai papildaprīkojumā pieejamu melnas vai baltas ādas apdari*.

2017. gada Mazda3 hečbeka un sedana modeļi ir pieejami ar 105 ZS SKYACTIV-D 1,5 litru** dīzeļdzinēju ar turbokompresoru un 2,2 litru 150 ZS** SKYACTIV-D dīzeļdzinēju ar dubulto turbokompresoru, kā arī trīs SKYACTIV-G benzīna dzinējiem — 1,5 litru 100 ZS**, 2,0 litru 120 ZS** vai 2,0 litru 165 ZS** versiju.

Tīrie, efektīvie un godalgotie Euro 6 standarta dzinēji ir pielāgoti SKYACTIV-MT manuālajai un SKYACTIV-D automātiskajai pārnesumkārbai. Abām ir sešas pakāpes***.

Abos SKYACTIV-D dīzeļdzinējos ar turbokompresoru ir jaunas SKYACTIV-D tehnoloģijas, piemēram, precīzā DE virsspiediena kontrole, dabīgās skaņas izlīdzinātājs NSS un dabīgās skaņas frekvences kontrole, kas pilnveido dzinēja atsaucību padara klusāku un uzlabo braukšanas kvalitāti.

Visā 2017. gada Mazda3 modeļu klāstā kopējā kvalitāte ir uzlabota ar papildu skaņas slāpēšanas materiālu durvīs, konsolē un transmisijas tuneļa zonā. Optimizēti durvju blīvējumi un papildu vibrācijas slāpēšanas materiāli starp aizmugurējiem šķērsstieņiem vēl vairāk uzlabo salona komfortu.

Pārstrādājot priekšējo piekari ar MacPherson balstu un aizmugurējo piekari ar daudzsviru savienojumu, uzsvars bija uz lielāku braukšanas komfortu un vibrāciju samazināšanu, vienlaikus uzlabojot nevainojami precīzo vadāmību, ar ko Mazda3 ir tik ļoti slavena.

2017. gada Mazda3 modelī arī debitē smaguma spēka vektorēšanas kontrole, kas ir pirmā Mazda SKYACTIV AUTOMOBIĻA DINAMIKAS tehnoloģija. Tā regulē dzinēja griezes momentu, lai optimizētu noslodzi uz katru riteni, pavisam nemanāmi nodrošinot precīzāku vadību un lielāku komfortu.

Modelis ir aprīkots ar uzlabotu un paplašinātu progresīvo un inovatīvo i-ACTIVSENSE drošības sistēmu klāstu, kas izstrādāts Mazda proaktīvās drošības sistēmas ietvaros, lai garantētu klasē augstāko aktīvo drošību. Turklāt Euro NCAP sadursmju testā tam ir piešķirts maksimālais piecu zvaigžņu novērtējums.

Pateicoties jaunai priekšējai kamerai, ir izdevies paplašināt Mazda i-ACTIVSENSE tehnoloģiju iespējas — ir pieejama uzlabota viedā pilsētas bremzēšanas palīgsistēma (Advanced SCBS), viedā bremzēšanas palīgsistēma (SBS), kā arī jauna ceļa zīmju atpazīšanas sistēma (TSR).

Uzlabotā viedā pilsētas bremzēšanas palīgsistēma tagad spēj uztvert ne tikai transportlīdzekļus, bet arī gājējus. Tai ir lielāks uztveršanas diapazons un platāks uztveršanas leņķis, turklāt maksimālais ātrums, pie kura sistēma darbojas, ir palielināts līdz 80 km/h. Arī SBS ir palielināts braukšanas ātruma diapazons automātiskai bremzēšanai — tagad tas ir 160 km/h.

*Pieejamība atkarīga no apdares līmeņa un/vai tirgus.

** 1,5 litru 100 ZS dzinējs: 5,1 l/100 km, 119 g/km. 2,0 litru 120 ZS dzinējs: 5,1 l/100 km, 119 g/km (5,6 l/100 km, 129 g/km ar automātisko pārnesumkārbu). 2,0 litru 165 ZS dzinējs: 5,8 l/100 km, 135 g/km. 1,5 litru SKYACTIV-D 105 ZS dzinējs: 3,8 l/100 km, 99 g/km (4,4 l/100 km, 114 g/km ar automātisko pārnesumkārbu). 2,2 litru SKYACTIV-D 150 ZS dzinējs: 4,1 l/100 km, 107 g/km (4,8 l/100 km, 127 g/km ar automātisko pārnesumkārbu). Visi degvielas patēriņa dati norādīti hečbeka modeļiem kombinētajā ciklā.

*** SKYACTIV-G 1,5 l dzinējs, SKYACTIV-G 2,0 l (165 ZS) dzinējs un SKYACTIV-D 2,2 l dzinējs ar manuālo pārnesumkārbu pieejams tikai Eiropā; sedans nav pieejams ar SKYACTIV-G 2,0 l (165 ZS) dzinēju.

 
Visi komentāri
 
Man bija 6tā 10.oktobris 2016 15:50
0 0 Atbildēt

Pēc pieredzes ar mazda 6 (kopumā ok auto) - kā ar rūsu šai? Pēc cik ilga laika parādās?

iAuto 10.oktobris 2016 22:34
0 0 Atbildēt

Kura gada auto Tev bija? Vai rūsēja? Kad?

jurka 11.oktobris 2016 10:06
1 0 Atbildēt

Man bija 323 F 2002 G, UN SARŪSĒJA JAU PĒC 9 GADIEM !

He 11.oktobris 2016 12:47
0 0 Atbildēt

Jaunie VW pūst vel ātrāk :D

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Unikālais 48 cilindru motocikls pārdots par 107 000 eiro

Noslēgusies Bonhams izsole, kurā tika pārdots pasaulē vienīgais 48 cilindru motocikls. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Izmēģinām jauno Toyota Camry hibrīdu (+VIDEO) 1

Toyota Camry ir nepretenciozs vidēja izmēra sedans, ko pie mums pārdod pavisam nelielā skaitā. Turpretim ASV jau 25 gadus tas ir sedans Nr.1. Lai izpētītu šo fenomenu tuvāk, TV Autoziņas devās uz Sandjego Kalifornijā, kur pirmo reizi sastapa jaunāko 11. paaudzes Camry. Lasīt vairāk

 

Kurš izraisīja bīstamu situāciju? (+ VIDEO) 35

Abu vadītāju domas par to, kurš izraisīja bīstamu situāciju, dalās. Lasīt vairāk

 

Arī kā sedans - Volkswagen Passat Ķīnai 7

Jaunākais Volkswagen Passat Eiropā ir pieejams tikai universāla modifikācijā, taču Ķīnā to var nopirkt ar sedana virsbūvi. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti