"Audi Q5" kļūst pieejams Latvijas dīleru centros 11

 

Foto: Publicitātes attēls

Moller Baltic Import SE | 20.janvāris 2017 13:22

Latvijā uzsākta premium zīmola jaunās paaudzes apvidus auto Audi Q5 pārdošana. Bāzes versijā tas maksās, sākot no 44 900 eiro.

Modelis, kas sabiedrībai tika prezentēts 2016. gada rudenī Parīzes motoršovā, kopš 2017.gada janvāra pieejams apskatei, testiem un arī iegādei Audi dīleru salonos Moller Auto Rīga un Moller Auto Lidosta. Sākotnējā cena standarta aprīkojumam Q5 2.0 TDI 140 kW pilnpiedziņas S tronic modelim ir 44 900 eiro.

“Audi Q5 pērn ir bijis mūsu veiksmīgākais modelis ar 144 pārdotiem automobiļiem un 92% pieaugumu salīdzinājumā ar 2015.gada rezultātiem. Esam pārliecināti, ka, pateicoties pilnpiedziņas sistēmai, augstas efektivitātes dzinējiem, adaptīvai pneimatiskajai balstiekārtai, izcilām informācijas un izklaides sistēmām, kā arī autovadītāja palīgsistēmām, Audi Q5 arī šogad būs klientu favorīts un veicinās zīmola stabilu izaugsmi kā Latvijas, tā arī kaimiņvalstu tirgos,” stāsta Audi zīmola vadītāja Ilze Grase-Ķibilde.

Pašlaik Audi Q5 Latvijā ir pieejams ar diviem jaudīgiem un ekonomiskiem dzinējiem - 2.0 TDI un 2.0 TFSI dzinēju. Tie ir kļuvuši līdz pat 20 kW jaudīgāki, vienlaikus patērējot ievērojami mazāku degvielas daudzumu. 2.0 TFSI dzinējam ir 185 kW jauda, taču tas patērē vien 6,8 litrus uz 100 kilometriem un rada vien 154 gramus CO2 uz kilometru. Piedāvājuma klāstu papildinās 3.0 TDI dzinējs ar jaudu līdz 210 kW un 620 Nm griezes momentu, kas līdz Latvijas patērētājiem nonāks 2017.gada vidū.

Apvidus auto pieejams 14 dažādās eksterjera krāsās. Modeli var iegādāties ar priekšējiem LED lukturiem vai augstas izšķirtspējas Matrix LED tehnoloģiju ar dinamiskiem pagrieziena rādītājiem.

Audi Q5 modelim ir ievērojami samazināta tā pašmasa – 2016. gada modelis ir līdz pat 90 kilogramiem vieglāks par savu priekšgājēju. Auto ir 4,66 metrus garš, 1,89 metrus plats un 1,66 metrus augsts ar 2,82 metrus platu riteņu bāzi. Neskatoties uz mazāku svaru, jaunais Q5 ir paaudzies gandrīz visas dimensijas. Pateicoties tā izmēriem, modeli raksturo laba ietilpība un plašums, ļaujot salonā brīvi justies piecām personām. Atkarībā no aizmugurējo sēdvietu pozīcijas, bagāžas nodalījuma tilpums variē no 550 līdz 610 litriem, kas ir par 10 litriem vairāk, salīdzinot ar iepriekšējo modeli. Ar nolocītiem aizmugurējiem sēdekļiem bagāžas nodalījuma tilpums pieaug līdz pat 1550 litriem.

Jaunais, efektīvais gaisa kondicionieris ir pieejams divās versijās. Ražotājs piedāvā arī vairākas papildus funkcijas no apsildāmas stūres līdz pat iespējai ierīkot sēdekļus ar masāžas funkcijām. Savukārt Ambiente apgaismojuma pakotne ļauj izvēlēties apgaismojumu no 30 dažādiem toņiem.

Audi virtuālā vadītāja informācijas sistēma, pateicoties 12,3 collu ekrānam, nodrošina augstas izšķirtspējas attēlu un izcilu grafiku. Jaunais Audi Q5 aprīkots ar modernāko MMI navigation plus sistēmu, kas kopā ar citiem tehniskiem elementiem vadītājam nodrošina iespēju būt tiešsaitē ar līdz pat astoņām mobilajām ierīcēm. Savukārt Audi phone box savieno viedtālruni ar ārējo antenu, lai nodrošinātu pirmšķirīgu uztveršanas kvalitāti un ļautu induktīvi uzlādēt viedtālruni. Bang & Olufsen skaņas sistēma ar inovatīvu 3D skaņu piedāvā telpisku augstuma dimensiju. Q5 jaunums ir arī Audi planšetdators, kas nodrošina izklaidi aizmugurē sēdošajiem.

Autovadītāja atbalsta sistēmās jaunais Q5 piedāvā plašu augstas tehnoloģijas iespēju klāstu trīs pakotnēs - Tour, City un Parking. Aizmugures šķērsojošas satiksmes brīdinājuma funkcija, izkāpšanas brīdinājuma, sadursmes novēršanas un pagriezienu atbalsta funkcijas ir tās tehnoloģijas, kas Audi Q5 autovadītājam nodrošina vēl lielāku drošību uz ceļiem.

Apvidus automašīnas transmisija ir izstrādāta pilnībā no jauna. Tas attiecas uz sešu pārnesumu manuālo ātrumkārbu, septiņu pārnesumu S tronic un astoņu pārnesumu tiptronic ātrumkārbu (pieejama tikai ar 3.0 TDI dzinēju). Atjaunota arī piecu sviru balstiekārta, kā arī uzstādīta jauna elektromehāniska stūres pastiprināšanas sistēma. Adaptīva pneimatiskā piekare ļauj mainīt automašīnas braukšanas augstumu, izvēloties vienu no pieciem līmeņiem.

Jaunais Audi apvidus automobilis ir aprīkots ar 17 collu alumīnija diskiem. Sporta līnijas modeļu standartaprīkojumā pieejami ar 18 collu diski, bet S line sporta pakotne aprīkota ar 19 collu diskiem. Diski līdz 21 collu diametram pieejami pēc izvēles.

 
11 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
rt 21.janvāris 2017 13:06
8 0 Atbildēt

Par "premium" pilsētas apvidus auto Q5 bāzes cenu sanāk Navara gandrīz max komplektācijā. Pat kruzaks tur sanāk stipri virs bāzes.

experc 20.janvāris 2017 15:18
7 7 Atbildēt

Premium traktortehnika.

Aicinu visiem kolektīvi ierēkt par šo kolhoznieku sapni:

auto par 43 651 eiro:

1) Sēdekļi regulējas manuāli!

2) Sēdekļi nav apsildāmi

3) Spoguļi regulējas MANUĀLI, turklāt bez apsildes.

4) Mūzikā ir tikai radio

5),,,, utt

Citiem vārdiem sakot - sūds ar a4 salonu.

Abavnieks 21.janvāris 2017 10:40
3 0 Atbildēt

Nu par premium auto šo modeli var saukt tikai tad, ja tas ir kaut cik labi aprīkots, tad tas vismaz vēl par 10 000 eiro dārgāks kļūst. Par standarta cenu aprīkojums ir tāds pats kā jebkuram "tautas klases" automobīlim, kādus var nopirkt sākot no 20 000 eiro.

 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Porsche pastāsta par jauno Macan

Vācijas sportisko luksusa automobiļu ražotājs atklājis informāciju par jauno Macan, kas tagad būs pieejams kā pilnībā elektrisks transportlīdzeklis, divās divmotoru pilnpiedziņas versijās. Lasīt vairāk

 

Arī pārāk lēna braukšana var radīt avārijas situācijas (+ VIDEO) 11

Satiksmes drošību veido daudz un dažādi aspekti. Viens no tādiem ir – cik droši vadām savu transportlīdzekli un cik labi iekļaujamies satiksmes plūsmā. Nereti no autovadītājiem dzirdamas sūdzības par citu satiksmes dalībnieku pārgalvīgu braukšanas stilu. Tomēr ir arī tādi, kas kopējā satiksmes plūsmā neiekļaujas, jo dažādu iemeslu dēļ brauc pārāk lēni. Arī šāds braukšanas stils var radīt neprognozējamas situācijas uz ceļa. Lasīt vairāk

 

Putas vai rezerves ritenis ? TV Autoziņu eksperiments (+VIDEO) 13

Modernajās vieglajās automašīnas vietas rezerves ritenim itin bieži nemaz nav, jo rats aizņem vietu un ir smags. Tomēr melnajā stundā tas noderētu. Tā uzskata arī Autoriepu Nama direktors Oskars Krampāns, kurš izrāda Autoziņām dažādus rezerves riteņu veidus. Populārākais ir pagaidu jeb mazais rezerves ritenis, tautā saukts par "desu" vai "tableti". Pagaidu rezerves ritenis ir kompromiss starp pilnvērtīgu riepu un vispār neko. Ar tādu drīkst braukt ne tālāk par 80 km un ne ātrāk kā 80 km/h. Pagaidu riepa ir ne vien mazāka, bet arī plānāka. Lasīt vairāk

 

Laika kapsula: sportiskais 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT ar tikai 716 km nobraukumu (+ FOTO) 6

Nīderlandē piedāvā lieliski saglabātu „laika kapsulu” – 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT, kas savā 32 gadus garajā mūžā nav nobraucis pat 1000 kilometrus. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti