Latvija - līdere Baltijas valstīs hibrīdauto izvēles ziņā 1

 

Foto: iAuto.lv

Nozare.lv | 9.maijs 2017 16:29

Pēdējo piecu gadu laikā pārdoto Lexus hibrīdauto apjoms audzis par 34%

Līdz ar iedzīvotāju interesi par ilgtspējīgu dzīvesveidu, tostarp tehnoloģijām, kas to atbalsta, būtiski audzis Latvijā pārdoto hibrīdauto skaits. Tā pēdējo piecu gadu laikā par 34% audzis pārdoto Lexus hibrīdauto skaits. Latvijā gadā vidēji tiek pārdoti 150 hibrīdauto. Turklāt zīmīgi, ka pēdējo 12 gadu laikā, kopš Lexus piedāvā šīs klases automobiļus, starp Baltijas valstīm vispieprasītākie tie ir tieši Latvijā.

Kopš 2006. gada līdz šī gada martam Latvijā reģistrēts 1321 premium klases hibrīds, no kuriem 1300 ir bijuši Lexus. Savukārt Igaunijā šajā laika posmā kopumā pārdoti 994 hibrīdautomobiļi, bet Lietuvā - 893.

Saskaņā ar Lexus pārstāvošā uzņēmuma Latvijā “Amserv Motors", kura autocentrs LEXUS RĪGA KRASTA atrodas Rīgā, Krasta ielā 3, valdes locekļa Armanda Vimbas vārdiem, panākumu atslēga ir bijusi mērķtiecīgs fokuss uz inovācijām un zaļajām tehnoloģiām, apvienojot jaudu un videi draudzīgumu.

“Hibrīda priekšrocība ir tā, ka tas vienlaikus ir gan jaudīgs, gan nodrošina vienmērīgu un klusu braukšanas pieredzi. Taču redzam, ka autovadītāji aizvien nereti izvēlas automašīnas ar dīzeļa vai benzīna motoru, līdz galam neapzinoties hibrīddzinēja priekšrocības. Pēc pieredzes zinām teikt, ka tie autovadītāji, kas reiz iegādājušies hibrīdauto, arī nākamo auto izvēlas ar tādu pašu dzinēju. Hibrīdtehnoloģija mūsdienās ir ļoti kvalitatīva un izturīga, taču diemžēl joprojām par tiem vēl pastāv dažādi “pilsētas mīti,” kurus vēlāk nomaina pozitīvā lietotāju pieredze ”, norāda A.Vimba.

“Piemēram, noteikti nav pamata aizspriedumam, ka hibrīdtehnoloģija nav piemērota mūsu klimatam. Gluži pretēji – Lexus izmantotā inovatīvā tehnoloģija ir rūpīgi pārbaudīta un apliecinājusi sevi praksē, darbojoties jebkuros laikapstākļos arī Latvijā. Turklāt, salīdzinājumā ar parastajām automašīnām, ietekme uz vidi ir ievērojami mazāka, savukārt ekonomija – krietni lielāka.”

Armands Vimba uzsver, ka Latvijā cilvēki dod priekšroku hibrīdautomašīnām dēļ to jaudas, kas apvienota ar reāli zemāku degvielas patēriņu, kas pieejams bez dīzeļdzinēju blaknēm, kā arī pārliecības par videi draudzīgu izvēli.

“Cilvēki ļoti daudz runā par tālu nākotni, kad auto brauks paši un degviela būs ūdeņradis. Faktiski hibrīdauto, kas jau šodien ir realitāte uz mūsu ceļiem, ir fantastisks vairākos veidos, izmantojot tehnoloģijas, par kurām vēl nesen varēja tikai sapņot,” atzīmē A. Vimba.

Kopš 2005. gada, kad tirgū tika izlaists pirmais apvidus hibrīds RX 400h, pasaulē ir pārdoti jau vairāk nekā miljons Lexus hibrīdauto. Hibrīdtehnoloģiju uzvaras gājiens arī Latvijā apliecina, ka pagājušā gadā 88,89% no visiem līdz šim tirgū pārdotajiem Lexus automobiļiem bija tieši hibrīdi. Lexus hibrīda modeļi ir guvuši lielu atsaucību klientu vidū, pateicoties zemajam degvielas patēriņam, samazinātajām CO2 emisijām, kā arī klusajam, ērtajam salonam un uzticamai lietošanai.

 
Visi komentāri
 
Conqueror 10.maijs 2017 4:38
0 1 Atbildēt

Koenigegg Regera ir vēl labāks hibrīds par Lexus.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Porsche pastāsta par jauno Macan

Vācijas sportisko luksusa automobiļu ražotājs atklājis informāciju par jauno Macan, kas tagad būs pieejams kā pilnībā elektrisks transportlīdzeklis, divās divmotoru pilnpiedziņas versijās. Lasīt vairāk

 

Arī pārāk lēna braukšana var radīt avārijas situācijas (+ VIDEO) 11

Satiksmes drošību veido daudz un dažādi aspekti. Viens no tādiem ir – cik droši vadām savu transportlīdzekli un cik labi iekļaujamies satiksmes plūsmā. Nereti no autovadītājiem dzirdamas sūdzības par citu satiksmes dalībnieku pārgalvīgu braukšanas stilu. Tomēr ir arī tādi, kas kopējā satiksmes plūsmā neiekļaujas, jo dažādu iemeslu dēļ brauc pārāk lēni. Arī šāds braukšanas stils var radīt neprognozējamas situācijas uz ceļa. Lasīt vairāk

 

Putas vai rezerves ritenis ? TV Autoziņu eksperiments (+VIDEO) 13

Modernajās vieglajās automašīnas vietas rezerves ritenim itin bieži nemaz nav, jo rats aizņem vietu un ir smags. Tomēr melnajā stundā tas noderētu. Tā uzskata arī Autoriepu Nama direktors Oskars Krampāns, kurš izrāda Autoziņām dažādus rezerves riteņu veidus. Populārākais ir pagaidu jeb mazais rezerves ritenis, tautā saukts par "desu" vai "tableti". Pagaidu rezerves ritenis ir kompromiss starp pilnvērtīgu riepu un vispār neko. Ar tādu drīkst braukt ne tālāk par 80 km un ne ātrāk kā 80 km/h. Pagaidu riepa ir ne vien mazāka, bet arī plānāka. Lasīt vairāk

 

Laika kapsula: sportiskais 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT ar tikai 716 km nobraukumu (+ FOTO) 6

Nīderlandē piedāvā lieliski saglabātu „laika kapsulu” – 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT, kas savā 32 gadus garajā mūžā nav nobraucis pat 1000 kilometrus. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti