Oktobrī automašīnu "Škoda" izplatītāja funkcijas pārņems Igaunijas kompānijas "Auto 100" Latvijas filiāle - iAuto

Oktobrī automašīnu "Škoda" izplatītāja funkcijas pārņems Igaunijas kompānijas "Auto 100" Latvijas filiāle 8

 

Foto: iAuto.lv

Auto 100 | 20.jūlijs 2017 11:26

No 1.oktobra par "Škoda" zīmola attīstību un interesēm Latvijas tirgū sāks rūpēties Igaunijas kompānijas "Auto 100" pārvaldītā "Auto 100 Latvijas filiāle", informēja uzņēmuma pārstāvis Ģirts Avotiņš.

Patlaban šo zīmolu vēl pārstāv SIA "Karlo motors". Taču, kas pēc oktobra notiks ar šo uzņēmumu, Avotiņš vēl nevarēja pateikt.

Avotiņš norādīja, ka "Auto 100 Latvijas filiāle", kas dibināta pagājušā gada septembrī, kopš pagājušā gada rudens veikusi nepieciešamos sagatavošanās darbus, pārpozicionējot un restrukturizējot "Škoda" modeļu gammu.

Kā pastāstīja "Auto 100 Latvijas filiāles" vadītājs Māris Jansons, līdz šim ir noslēgtas vairākas vienošanās par jaunu pilna servisa dīleru izveidi Rīgā. Šī gada oktobrī Krasta ielā 5, Rīgā, plānots atklāt jaunu "Škoda" pilna servisa dīlera centru "Green Motors".

Ieguldīto investīciju apjoms netika atklāt, bet Jansons atzīmēja, ka tā investori ir "Skandi Motors".

Otru jauno "Škoda" pilna servisa dīlera centru "Verta Auto" paredzēts atklāt 2019.gada sākumā. Tas atradīsies Rīgā, Biķernieku ielā 125. Šī projekta investors ir Igaunijā bāzēta kompānija "TKM Auto OÜ", kuras 100% īpašnieks ir "Tallinna Kaubamaja Grupp".

Tāpat "Auto 100" turpina darbu pie "Škoda" pārstāvniecību attīstības Vidzemes, Kurzemes un Latgales reģionos, atklāja Jansons.

"Auto 100" Latvijas filiāle ir Igaunijā bāzētās AS "Auto 100" filiāle Latvijā. "Auto 100" Igaunijā izplata tādus zīmolus kā "Škoda" un "Porsche", vienlaikus esot arī oficiālais "Lamborghini" automašīnu izplatītājs Baltijā un Somijā, kā arī autorizēts "Bentley" servisa partneris Igaunijā.

"Auto 100" pieder investīciju kompānijai AS "Adole Invest", kas ir daļa no Dānijas uzņēmuma "Semler Gruppen", kas ir Dānijas lielākais nozares uzņēmums ar vairāk nekā 100 gadu pieredzi. "Semler Gruppen" Dānijā pārstāv visus "Volkswagen Grupas" zīmolus.

Foto: Publicitātes attēls

 
8 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
nu Īle ar Karlo 20.jūlijs 2017 12:59
15 0 Atbildēt

taisīja PVN shēmas ...tāpēc arī atņēma rūpnīcas viņiem šo businesu...:(!

Draivers 20.jūlijs 2017 12:34
9 0 Atbildēt

Interesanti. Kad pēkšņi sākās Karlo Motors VID skandāls jau bija skaidrs, ka kaut kas tuvojas, un nu pavisam skaidrs kas. Pat komentāros kāds minēja ka rudenī kāds pārņems teikšanu. Smieklīgi. Tāds pats scenārijs ir bijis ar augstākminēto Īli, kur pēkšņi Muller parādījās un viss nokārtots.

Kādiem igauņiem? 20.jūlijs 2017 12:56
8 0 Atbildēt

Lasi pa burtiem....("Auto 100" pieder investīciju kompānijai AS "Adole Invest", kas ir daļa no Dānijas uzņēmuma "Semler Gruppen", kas ir Dānijas lielākais nozares uzņēmums ar vairāk nekā 100 gadu pieredzi. "Semler Gruppen" Dānijā pārstāv visus "Volkswagen Grupas" zīmolus.)

Ikauņi tikai ūdeni pienes!

 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

88 gados nebijis notikums: Volkswagen slēdz Drēzdenes rūpnīcu 19

Vācijas autobūves uzņēmums Volkswagen šonedēļ pārtrauks darbu vienā no savām rūpnīcām. Lasīt vairāk

 

TV Auto ziņas dosies ziemas labdarības reisā (+ VIDEO)

TV Autoziņu ziemas testos esam devušies gan ar pikapiem, gan elektromobiļiem, taču mikroautobusu un minivenu reiss gan notiks pirmo reizi. Lasīt vairāk

 

Iekšdedzes dzinēji dzīvos arī pēc 2035. gada - Brisele apsver aizlieguma atcelšanu 31

Eiropas Komisija varētu atcelt likumu, kas paredzēja jaunu automašīnu ar benzīna un dīzeļa dzinējiem aizliegumu no 2035. gada. Lasīt vairāk

 

Lai samazinātu elektrības rēķinus patērētājiem, EK plāno sākt centralizētāku elektrotīklu plānošanu (+ VIDEO)

Cik mēs nākotnē maksāsim par elektrību? Kāpēc tā vienā valstī ir dārgāka nekā pie kaimiņiem? Uz šiem jautājumiem cer atbildēt jaunais Eiropas Komisijas plāns – uzsākt centralizētāku elektrotīklu plānošanu, lai paātrinātu dažādu savienojumu izveidi, kas samazinātu elektrības rēķinus patērētājiem. Ko tas nozīmē un kas jauns gaidāms Baltijas valstīs? Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti