Oktobrī automašīnu "Škoda" izplatītāja funkcijas pārņems Igaunijas kompānijas "Auto 100" Latvijas filiāle 8

 

Foto: iAuto.lv

Auto 100 | 20.jūlijs 2017 11:26

No 1.oktobra par "Škoda" zīmola attīstību un interesēm Latvijas tirgū sāks rūpēties Igaunijas kompānijas "Auto 100" pārvaldītā "Auto 100 Latvijas filiāle", informēja uzņēmuma pārstāvis Ģirts Avotiņš.

Patlaban šo zīmolu vēl pārstāv SIA "Karlo motors". Taču, kas pēc oktobra notiks ar šo uzņēmumu, Avotiņš vēl nevarēja pateikt.

Avotiņš norādīja, ka "Auto 100 Latvijas filiāle", kas dibināta pagājušā gada septembrī, kopš pagājušā gada rudens veikusi nepieciešamos sagatavošanās darbus, pārpozicionējot un restrukturizējot "Škoda" modeļu gammu.

Kā pastāstīja "Auto 100 Latvijas filiāles" vadītājs Māris Jansons, līdz šim ir noslēgtas vairākas vienošanās par jaunu pilna servisa dīleru izveidi Rīgā. Šī gada oktobrī Krasta ielā 5, Rīgā, plānots atklāt jaunu "Škoda" pilna servisa dīlera centru "Green Motors".

Ieguldīto investīciju apjoms netika atklāt, bet Jansons atzīmēja, ka tā investori ir "Skandi Motors".

Otru jauno "Škoda" pilna servisa dīlera centru "Verta Auto" paredzēts atklāt 2019.gada sākumā. Tas atradīsies Rīgā, Biķernieku ielā 125. Šī projekta investors ir Igaunijā bāzēta kompānija "TKM Auto OÜ", kuras 100% īpašnieks ir "Tallinna Kaubamaja Grupp".

Tāpat "Auto 100" turpina darbu pie "Škoda" pārstāvniecību attīstības Vidzemes, Kurzemes un Latgales reģionos, atklāja Jansons.

"Auto 100" Latvijas filiāle ir Igaunijā bāzētās AS "Auto 100" filiāle Latvijā. "Auto 100" Igaunijā izplata tādus zīmolus kā "Škoda" un "Porsche", vienlaikus esot arī oficiālais "Lamborghini" automašīnu izplatītājs Baltijā un Somijā, kā arī autorizēts "Bentley" servisa partneris Igaunijā.

"Auto 100" pieder investīciju kompānijai AS "Adole Invest", kas ir daļa no Dānijas uzņēmuma "Semler Gruppen", kas ir Dānijas lielākais nozares uzņēmums ar vairāk nekā 100 gadu pieredzi. "Semler Gruppen" Dānijā pārstāv visus "Volkswagen Grupas" zīmolus.

Foto: Publicitātes attēls

 
Visi komentāri
 
Zemesgramata 20.jūlijs 2017 11:50
1 8 Atbildēt

Ir interesanti novērot to, kā pašmāju kapitāla jauno automašīnu tirgotāji aiziet pa burbuli. Savā laikā Bauskā bija Eva autonams-Peugeot. Man pazīstms cilvēks pavisam neilgu laiku izplatīja Ford, arī Bauskā. Tagad jau otro reizi mēģina visu servisu noturēt virs ūdens. Auto Īle, Auto Rīga. Laikam vienīgie ir palikuši Tehauto, Domeniks un Mūsa motors .

Kapec igauņiem šis bizness padodas labāk?

GB12 20.jūlijs 2017 13:43
0 1 Atbildēt

Norde

Draivers 20.jūlijs 2017 12:34
9 0 Atbildēt

Interesanti. Kad pēkšņi sākās Karlo Motors VID skandāls jau bija skaidrs, ka kaut kas tuvojas, un nu pavisam skaidrs kas. Pat komentāros kāds minēja ka rudenī kāds pārņems teikšanu. Smieklīgi. Tāds pats scenārijs ir bijis ar augstākminēto Īli, kur pēkšņi Muller parādījās un viss nokārtots.

Kādiem igauņiem? 20.jūlijs 2017 12:56
8 0 Atbildēt

Lasi pa burtiem....("Auto 100" pieder investīciju kompānijai AS "Adole Invest", kas ir daļa no Dānijas uzņēmuma "Semler Gruppen", kas ir Dānijas lielākais nozares uzņēmums ar vairāk nekā 100 gadu pieredzi. "Semler Gruppen" Dānijā pārstāv visus "Volkswagen Grupas" zīmolus.)

Ikauņi tikai ūdeni pienes!

Zemesgramata 20.jūlijs 2017 13:48
0 0 Atbildēt

Igauņiem arī ir savs kumoss mūsu jauno auto tirgū, un ne mazs.

Mans komentārs ir par situāciju, kā tādu. Ka bālelini, ar lieliem izņēmumiem, prot izveidot kaut kādu piparu bodīti ar diviem darbiniekiem. No sērijas,ja pie mums ražotu Rolton, tad tas būtu ekokartona iepakojumā un maksātu 3€.

nu Īle ar Karlo 20.jūlijs 2017 12:59
15 0 Atbildēt

taisīja PVN shēmas ...tāpēc arī atņēma rūpnīcas viņiem šo businesu...:(!

Krix 20.jūlijs 2017 13:56
3 0 Atbildēt

Kas attiecās uz Karlo Motoru, tad esmu ar visām 4 "par" to ka viņiem atņem tiesības (izņemot vienu sakarīgu darbinieku).

1)Zvanu (uz Mežciemu) prasu cenu Skodas gumijas paklājiņiem- nogaidīju gandrīz pusstundu un tad otrā galā vnk nolika klausuli.

2)9 mēnešus pēc jauna auto iegāde pamanīju, ka mašīnai sāka nākt nost krāsa no durvīm (9 mēneši ir brīdis, kad manīju!!!) Man pa garantiju veica auto durvju krāsošanu. Lieki piebilst, ka darbinieki, nebija pat pacentušies pietonēt durvju un pārējās virsbūves krāsu, kas jau bija pabalējusi (būtu kaut piemaksājis par pietonēšanu).

BET trakākais notika 1 mēnesi pēc garnatijas beigām- man pēkšņi nestrādāja ne logu pacelšana, ne spoguļu apsilde u.t.t. vadītāja durvīm. Pārbaudot iemeslu secināju, ka lielais barošanas vads pie durvju eņģēm ir vienkārši pārbersts uz pusēm (labi, ka nenodega kompis) . Vadi palika nospriegoti un varēja pārbersties tikai pēc gurvju pārkrāsošanas, kad tika ņemtas ārā durvis.

P.S. Turklāt kārtojot dokumentāciju blakus esošais darbinieks vnk sēdēja uz galda, nemaz nepievēršot ka ir atnācis klients.

Pēc visa notikušā garantijas un pēcgarantijas apkalpošanas veicu AutoĪlē.

Autospecs 23.jūlijs 2017 9:17
0 0 Atbildēt

Krāsu tā viegli pietonēt nemaz nevar. Parasti, lai remontkrāsojums nebūtu pamanāms, iekrāsojas un taisa salaidumu uz blakus detaļām, bet par to rūpnīca nemaksā, jo pēc standartiem remontkrāsojums var atšķities tieši tik cik ar aci jau ir pamanāms.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Vācijas autotirgus 1.ceturksnī – pieprasījums pēc e-auto auto nokrities, pēc hibrīdiem – audzis

KBA (federālās motorizēto transportlīdzekļu aģentūras) apkopotie dati liecina, ka arī trīs mēnešu griezumā pieprasījuma kritums pēc elektroautomobiļiem ir gana iespaidīgs. Lasīt vairāk

 

Valsts policija pastiprināti kontrolēs atļautā braukšanas ātruma ievērošanu (+ VIDEO) 3

No 15. līdz 21. aprīlim Eiropas Savienības dalībvalstīs organizē Eiropas ceļu policijas tīkla ROADPOL akciju "Atļautā braukšanas ātruma kontroles nedēļa". Akcijā piedalās arī Latvija, un Valsts policija 19. aprīlī organizē 24 stundu ātruma kontroles maratonu, kura laikā pastiprināti uzrauga atļautā braukšanas ātruma ievērošanu. Lasīt vairāk

 

Porsche pirms termiņa izbeidz 718 modeļa pārdošanu Eiropā 12

Par iemeslu modeļa izņemšanai no konfiguratora kļuva neatbilstība Eiropas kiberdrošības likumam. Lasīt vairāk

 

Vācijas autotirgus martā: elektriskie ar gandrīz 29% kritumu 17

Eiropas lielākajā jauno automobiļu tirgū 2024. gada marts izrādījies ne tas veiksmīgākais, sāpīgāko kritumu piedzīvojot pilnībā elektrisko auto segmentam. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti