Autovadītāji protestēs pret OCTA apdrošināšanas sadārdzināšanu 18

 

Foto: iAuto.lv

Nozare.lv | 17.augusts 2017 15:52

Rīgas dome apstiprinājusi mītiņu pie Ministru kabineta pret OCTA apdrošināšanas sadārdzināšanu

 Rīgas dome apstiprinājusi mītiņu iepretim Ministru kabineta ēkai pret Transportlīdzekļu īpašnieku obligātās civiltiesiskās atbildības (OCTA) apdrošināšanas sadārdzināšanu, aģentūrai LETA sacīja Rīgas domes pārstāvis Uģis Vidauskis.

Mītiņš notiks 25.augustā plkst.19 Brīvības bulvāra koku alejā iepretim Ministru kabineta ēkai.

Viņš skaidroja, ka Rīgas dome apstiprinājusi fiziskas personas iesniegumu par mītiņu 25.augustā plkst.19 Brīvības bulvārī iepretim Ministru kabineta ēkai. Mītiņa mērķis ir paust viedokli paušana pret OCTA apdrošināšanas sadārdzināšanu.

Vidauskis arī norādīja, ka mītiņam pieteikti 45 cilvēki, un dome apstiprinājusi rīkotāju pieteikumu pasākumā izmantot skaņu pastiprinošu aparatūru

 
Visi komentāri
 
Alberts 17.augusts 2017 17:14
43 4 Atbildēt

Mītiņā vajadzētu piedalīties visiem transportlīdzekļu īpašniekiem,kuri var ierasties !!!

Jā, 21.augusts 2017 9:59
0 0 Atbildēt

jo tas nav godīgi uzlikt octu kā obligātu un tad tik celt un celt cenas un galvenais,ka nav dota izvēles iespēja,ja neskaita vispār nelietot auto!

es 17.augusts 2017 17:48
21 3 Atbildēt

un visiem tai laikā ,katram savā pilsētā pie apdrošināšanas ēkām,mītiņot

Bils 17.augusts 2017 19:25
3 1 Atbildēt

Kuras jau ir slēgtas, jo darba laiks cauri...

torkjis 17.augusts 2017 19:23
6 0 Atbildēt

No vienas puses - ieņemt ērtāku pzu, lai apdirsinātājiem būtu ērtāk slaukt, nedrīkst.

No otras puses - šie labi apzinās, ka "kur tu no zemūdenes liksies", tb, nav ne māzākā iemesla cenas nekāpināt.

Un Konkurences padome, nemanot acīmredzamu karteli, ir vai nu korumpēti vai pilnīgi savas jomas autsaideri.

Un lielie tirgus dalībnieki šo padomi ta arī uztver - kā pilnīgi nekaitīgu kukainīti. Nu ja ari dzels, tad ne vairāk, kā dundurs.

GB12 18.augusts 2017 11:11
0 0 Atbildēt

Tāds mazs sīkums... te nav Ziemeļkoreja un ar "manīšanu" vien nepietiks.. ir jāpierāda...

Kanibaals 18.augusts 2017 13:16
1 0 Atbildēt

Te ir vēl trakāk kā Zkorejā, ar Latvijas pseidotiesu sistēmu var pierādīt pašu velnu vai arī nepierādīt neko, pat ja pierādījumi ir ļoti tieši. Viss atkarīgs no ieinteresētības.

Bils 17.augusts 2017 19:24
19 2 Atbildēt

Nu un jēga? Vai kādam ir naiva cerība ka PIEKTDIENAS vakarā 19:00 Ministru kabinetā būs vēl kāds ministrs, kurš varētu iznākt aprunāties? Kur nu vel satiksmes vai finanšu ministrs.

Vajadzēja kādā citā darba dienā, ministru sēžu laikā!

Un piektdienas vakarā, vasarā nav tas laiks, kad autobraucēji sēž uz Rīgas akmeņiem...

Šumba 18.augusts 2017 0:00
2 1 Atbildēt

Kāds tur sakars ar ministru (da jeb kādu)?

Uldis A 17.augusts 2017 20:12
3 8 Atbildēt

Kāpēc protests pie MK nevis pie CSDD, kas izsniedz vadītāja apliecības cilvēkiem, kas pēc tam pie stūres sēžot slepkavo un kropļo cilvēkus, bojā īpašumus, par ko pēc tam kādam taču jāmaksā kompensācijas?

Maksā pēc tam visi solidāri.

ha 17.augusts 2017 21:07
3 1 Atbildēt

Domāju...tas ir tas pats kā pabāzt galvu zem ūdens un bļaut...tik un tā nedzirdēs...mēs priekš viņiem esam slaucamas govis ...viņiem nekad nav gana...tagad lamājos!!!!!

REXX 18.augusts 2017 9:56
2 2 Atbildēt

Mans ierosinājums, kuru jau esmu vairākkārt paudis, bet kuru daži apstrīd:

OCTA jāpiesaista ne tikai transportlīdzeklim, bet arī auto vadītājam. Dalīta atbildība. Piemēram- juridiskās personas TL. Ja CSNeg. notiek vadītāja vainas pēc- maksā vadītāja apdrošinātājs. Tajā skaitā arī TransportLīdzekļa īpašniekam (arī tā, ar kuru izraisīta avārija). Ja CSNeg notiek TL vainas pēc- maksā īpašnieka apdrošinātājs. Tajā skaitā arī sedz iespējamos zaudējumus tobrīd TL vadījušajam . Tas radītu situāciju, kad abas iesaistītās puses ir ieinteresētas - viena būt par atbildīgu autovadītāju, otra- uzturēt TL labā kārtībā. Ir taču mums daudz ekspertu, kas pavisam noteikti varētu izvērtēt vainas sadalījuma pakāpi.

Tāpat atkristu nepieciešamība sistēmā "viens īpašnieks- vairāki TL" iegādāties katram savu polisi. Viena uz visiem. Uz vadītāju- īpašnieku. Gadījumā, ja vienam TL ir vairāki lietotāji- dalītā atbildība. Pēc līdzības- kā sociālais nodoklis. Darba ņēmēja un darba devēja daļas.

varbūt pirmajā brīdī šķiet mazliet sarežģīti, bet ilgtermiņā tas atrisinātu zaudējuma pieauguma problēmu- domāju, tie vadītāji, kam polises cena sakāptu kosmosā, zaudētu iespēju ražot jaunas avārijas.

Vernons 18.augusts 2017 12:27
0 3 Atbildēt

Liana 18.augusts 2017 14:20
2 0 Atbildēt

Varēja jau vēl pusnaktī... Tas taču nav nopietni 19:00!!!, mītiņš mītiņa pēc?

Eva 19.augusts 2017 0:02
0 0 Atbildēt

Tad organizē!!!;)

Eva 19.augusts 2017 0:00
0 0 Atbildēt

To Bils

Darba dienās tak visi darbos,nav laika protestēt!

Es nesaprotu,kapēc letińiem vienmēr viss ir slikti un nelaikā Beidzot ir jāpiedalās,jāiet un jāmēgina kkas darīt vairāk par rakstīšanu komentos...

Sist ar kapeiku! 19.augusts 2017 0:34
0 0 Atbildēt

A es vakar nosapņoju:

Kāds (politisks spēks, sabiedriska, auto utt organizācija, kaut vai Kaimiņs ) atklāti caur presi uzrunā OCTA apdrošinātājus - ar piedāvājumu - Ja nav nekādas karteļa utt vienošānās par cenu līmeni tad ņemam vienu apdrošinātāju, kurš piedāvā ''veco zemo'' OCTAS cenu. Tas atklāti paziņo, nu protams var būt PR akcija utt. ka tie ir labie un cenas nemainīs tik un tik, nosacījumi tādi un tādi - nu lai vēlāk nevar ''ieslēgt'' atpagaļgaitu. Savukārt - klienti - kā protestu pārējiem apdrošinātajiem, lauž esošās polises, (te juristiem jaatrod labu caurumu) ņem arā naudu un pāriet pie ''labā'' apdrošinātāja. Ja visi sasparojas - sanāk reāls rezultāts - vieni ''sūka ledu'' un biroji strādā uz izmaksām un kādam tek ''piķis'' un ieņem lauvas tiesa tirgu daļu, bet mēs lietotāji tiekam pie normālas cenas...

Pļurkt 20.augusts 2017 8:53
0 0 Atbildēt

2014. gadā rēķins par 12 mēn OCTA - 13- Eur

2015. gadā rēķins par 12 mēn OCTA - 13+ Eur

2016. gadā rēķins par 12 mēn OCTA - 16+ Eur

2017. gadā rēķins par 12 mēn OCTA - 41- Eur!!!

Kaut kādas atlīdzināšanas nav bijis, auto viens un tas pats, bonus-malus visus gadus maksimālais iespējamais.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Mazda 6 pēctecis: Mazda ar diviem jaunumiem Auto China 2024 izstādē (+ FOTO)

Pekinas autoizstādē Japānas autobūves uzņēmums Mazda nodemonstrējis divus jaunumus: sedanu EZ-6 un krosoveru Arata. Lasīt vairāk

 

"Zaļais" vēl negarantē, ka viss būs labi (+ VIDEO) 22

Video autors iebrauc krustojumā pie luksofora zaļā signāla un saduras ar Volvo, kura vadītājs aizšķērso ceļu, griežoties pa kreisi. Lasīt vairāk

 

Arī pārāk lēna braukšana var radīt avārijas situācijas (+ VIDEO) 35

Satiksmes drošību veido daudz un dažādi aspekti. Viens no tādiem ir – cik droši vadām savu transportlīdzekli un cik labi iekļaujamies satiksmes plūsmā. Nereti no autovadītājiem dzirdamas sūdzības par citu satiksmes dalībnieku pārgalvīgu braukšanas stilu. Tomēr ir arī tādi, kas kopējā satiksmes plūsmā neiekļaujas, jo dažādu iemeslu dēļ brauc pārāk lēni. Arī šāds braukšanas stils var radīt neprognozējamas situācijas uz ceļa. Lasīt vairāk

 

Putas vai rezerves ritenis ? TV Autoziņu eksperiments (+VIDEO) 17

Modernajās vieglajās automašīnas vietas rezerves ritenim itin bieži nemaz nav, jo rats aizņem vietu un ir smags. Tomēr melnajā stundā tas noderētu. Tā uzskata arī Autoriepu Nama direktors Oskars Krampāns, kurš izrāda Autoziņām dažādus rezerves riteņu veidus. Populārākais ir pagaidu jeb mazais rezerves ritenis, tautā saukts par "desu" vai "tableti". Pagaidu rezerves ritenis ir kompromiss starp pilnvērtīgu riepu un vispār neko. Ar tādu drīkst braukt ne tālāk par 80 km un ne ātrāk kā 80 km/h. Pagaidu riepa ir ne vien mazāka, bet arī plānāka. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti