Visi komentāri - Uzsāk pieteikumu pieņemšanu jaunā "VW Polo" iegādei (+ foto)

Uzsāk pieteikumu pieņemšanu jaunā "VW Polo" iegādei (+ foto) 1

 

Foto: Publicitātes attēls

Aleksandra Kostjukoviča | 31.augusts 2017 16:00

Ar vairāk nekā 14 miljoniem pārdotu automašīnu, Polo ir viens no pasaulē veiksmīgākajiem kompakto automašīnu modeļiem. Tagad tirgū ienāk pilnībā atjaunots sestās paaudzes Polo.

Modeļa cena ar paplašinātu standarta aprīkojumu Latvijā ir sākot no 13 907 EUR. Pašlaik klientiem ir dotas izvēles iespējas no dažādiem benzīna dzinējiem, kuru jaudas diapazons ir no 55 kW/75 ZS/2 līdz 85 kW/115 ZS/2. Jaunais Polo ar 1,6l dīzeļdzinēju būs pieejams Latvijā šoruden.

Jaunais Polo lepojas ar plašu standarta aprīkojuma klāstu, ieskaitot LED dienas braukšanas gaismas, ātruma ierobežotāju un satiksmes uzraudzības sistēmu Front Assist ar gājēju uzraudzības un ārkārtas bremzēšanas funkcijām, start-stop sistēmu un reģeneratīvu bremzēšanas jaudu. Modeļus ar jaudu sākot no 95 ZS būs iespējams aprīkot arī ar automātisko (DSG) ātrumkārbu. Vēl viens nozīmīgs faktors par labu jaunā Polo iegādei - visas motora versijas, kas šobrīd tiek piedāvātas tirgū, ieguvušas vislabākos rādītājus savā klasē vispārējā apdrošināšanas klasifikācijā un uzturēšanas izmaksās. Līdz šī gada beigām pakāpeniski tiks piedāvāti pieci dažādi dzinēju veidi – trīs benzīna dzinēji un divi dīzeļdzinēji.

Sestās paaudzes Polo ir lielāks par saviem priekšgājējiem un izmēros līdzinās ceturtās paaudzes Golf – tā salonā ir daudz vairāk vietas, kā arī tam ir ievērojami lielāka bagāžas nodalījuma ietilpība — 351 litrs, kas ir par 71 litru vairāk. Kopējā auto garums pieaudzis par 8,1 cm un sastāda 4053 mm, savukārt riteņu bāze tagad ir 2548 mm pret 2456 mm iepriekšējam modelim. Neskatoties uz to, ka modeļa parametri ir krietni palielinājušies, no ārpuses tas joprojām ir tas pats kompaktais auto. Jaunais Polo ir pielāgots cilvēkiem, kuru prasības ir augušas, taču arī tā telpa tiek izmantota daudz efektīvāk.

Polo būs pieejams ar trīs, jau ierastajām apdares līnijām — Trendline, Comfortline un Highline. Modeļu klāsta virsotnē ir jaunais Polo GTI. Šis izskatīgais un sportiskais modelis tagad būs aprīkots ar 2,0 litru TSI ar 147 kW/200 ZS izvades jaudu (iepriekšējais modelis: 1,8 TSI ar 141 kW/192 ZS).

Papildaprīkojuma programmas jaunums ir tādas funkcijas kā intensīvā apgaismojuma LED priekšējie lukturi, LED dienas braukšanas gaismas, LED aizmugurējās gaismas, sistēma Air Care Climatronic ar gaisa kvalitātes sensoru un alergēnu filtru, bezvadu uzlāde viedtālruņiem un viens no vislielākajiem panorāmas jumtiem savā klasē. Jaunajam Polo ir gandrīz neierobežotas personalizācijas iespējas. Klientiem ir iespēja izvēlēties no 14 virsbūves un astoņām dekoratīvo paneļu krāsām, divpadsmit riteņu veidiem, diviem iekšējās apdares veidiem un vienpadsmit dažādiem sēdekļu pārvalkiem. Turklāt jaunais Polo pārsteidz ar autovadītāja palīgsistēmām, kas iepriekš bija pieejamas tikai Golf un Passat modeļiem.

Polo tiks izlaists kā pirmais Volkswagen zīmola un Volkswagen grupas modelis, kurā piedāvāts jaunākās paaudzes digitālais mērinstrumentu panelis. Digitālo mērinstrumentu funkcionalitāte ir sasniegusi savu virsotni – ne tikai grafikas, bet pilnīgi viss ir skaidrāks un vieglāk lietojams. Vienlaikus Polo būs aprīkots ar jaunākās paaudzes informācijas un izklaides sistēmu ar stikla displeju, kura diagonāle ir no 6,5 līdz 8,0 collām.

 
Visi komentāri
 
ezis71 1.septembris 2017 18:56
1 0 Atbildēt

Neviena komentāra 26 stundas,laikam visi rindā stāv.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

88 gados nebijis notikums: Volkswagen slēdz Drēzdenes rūpnīcu 19

Vācijas autobūves uzņēmums Volkswagen šonedēļ pārtrauks darbu vienā no savām rūpnīcām. Lasīt vairāk

 

TV Auto ziņas dosies ziemas labdarības reisā (+ VIDEO)

TV Autoziņu ziemas testos esam devušies gan ar pikapiem, gan elektromobiļiem, taču mikroautobusu un minivenu reiss gan notiks pirmo reizi. Lasīt vairāk

 

Iekšdedzes dzinēji dzīvos arī pēc 2035. gada - Brisele apsver aizlieguma atcelšanu 31

Eiropas Komisija varētu atcelt likumu, kas paredzēja jaunu automašīnu ar benzīna un dīzeļa dzinējiem aizliegumu no 2035. gada. Lasīt vairāk

 

Lai samazinātu elektrības rēķinus patērētājiem, EK plāno sākt centralizētāku elektrotīklu plānošanu (+ VIDEO)

Cik mēs nākotnē maksāsim par elektrību? Kāpēc tā vienā valstī ir dārgāka nekā pie kaimiņiem? Uz šiem jautājumiem cer atbildēt jaunais Eiropas Komisijas plāns – uzsākt centralizētāku elektrotīklu plānošanu, lai paātrinātu dažādu savienojumu izveidi, kas samazinātu elektrības rēķinus patērētājiem. Ko tas nozīmē un kas jauns gaidāms Baltijas valstīs? Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti