Latvijā jau iespējams pasūtīt jauno Audi A8 (+ foto) 5

 

Foto: Publicitātes attēls

Audi | 6.oktobris 2017 11:32

Ar elegantu dizainu, inovatīviem balstiekārtas risinājumiem un skārienjutīgu darbības koncepciju, šī gada jūlijā Audi Samitā Barselonā tika prezentēts Audi A8 ceturtās paaudzes automobilis. Latvijā jaunā Audi A8 iepriekšpārdošana ir sākta no 5. oktobra.

Audi zīmols ir labi pazīstams ar sportisku raksturu, vieglu konstrukciju, kā arī quattro pastāvīgo pilnpiedziņu, un jaunais A8 iemieso šīs vērtības. Sabalansētās proporcijas vienādi izceļ visus četrus riteņus, muskuļotās līnijas virs riteņu arkām vizualizē quattro piedziņu. Jaunais flagmanis ir nekļūdīgi atpazīstams gan dienā, gan naktī, pateicoties unikālajiem HD Matrix priekšējiem LED lukturiem ar Audi lāzera tehnoloģiju, LED gaismas joslām un OLED tehnoloģijas aizmugurējiem lukturiem. Luksusa klases sedans ir aprīkots ar diviem skārienekrāniem. Vadītājs kontrolē informācijas un izklaides sistēmu, pieskaroties lielajam displejam. Ar otru skārienekrānu iespējams kontrolēt gaisa kondicionēšanas un komforta funkcijas, kā arī ievadīt tekstu. Akustiskās un taustes reakcijas kombinācija kopā ar ierastajām žestu komandām padara jauno MMI sistēmu ārkārtīgi drošu, intuitīvu un ērtu lietošanai.

Ar vairāk nekā 40 vadītāja asistenta sistēmām A8 kļūst par jaunu standartu konkurentu vidū. Audi A8 ir pasaulē pirmais automobilis, kas ir īpaši izstrādāts autonomai braukšanai. Audi AI satiksmes sastrēgumu pilots pārņem automobiļa vadību satiksmē ar ātrumu līdz 60 km/h uz šosejas un vairākjoslu ceļiem, kur starp abiem satiksmes virzieniem ir ierīkota fiziska sadalošā josla. No 2018. gada A8 pakāpeniski ieviesīs Audi mākslīgā intelekta stāvvietas un garāžas palīgsistēmas. Papildu radaru sensoriem, priekšējai kamerai un ultraskaņas sensoriem, Audi ir pirmais automobiļu ražotājs, kas izmanto arī lāzera skeneri.

Audi A8 ir pieejams ar diviem V6 turbo dzinējiem: 3,0 TDI un 3,0 TFSI. Dīzeļdegvielas dzinējs ar 2967 cm3 tilpumu attīsta 210 kW (286 ZS) jaudu un 600 Nm lielu griezes momentu. Tas ļauj A8 standartā aprīkotu ar quattro piedziņu sasniegt 100 km/h ātrumu vien 5,9 sekundēs. Jaunā Eiropas braukšanas cikla (NEDC) degvielas patēriņš ir 5,8−5,6 litri. Savukārt 3,0 litru turbokompresora tiešās degvielas iesmidzināšanas dzinējs nodrošina 250 kW (340 ZS) jaudu ar 500 Nm lielu griezes momentu.

Abos dzinējos izmantots siksnas ģenerators-starteris, kas ir 48 voltu elektrosistēmas sirds. Daļējā hibrīda tehnoloģija (MHEV) ļauj automobilim pārvietoties ar izslēgtu motoru, ar iespēju to viegli atkārtoti iedarbināt. Tai ir arī uzlabota start/stop funkcija. Šo tehnoloģiju kopējais efekts palīdz dzinējiem vēl vairāk samazināt degvielas patēriņu − reālos braukšanas apstākļos līdz 0,7 litriem uz 100 kilometriem. Jaunais Audi A8 Latvijā pasūtīšanai pieejams no 2017. gada 5. oktobra Audi dīleru centros. Audi A8 sākumcena ir 86 700 eiro. Pirmās piegādes jaunajiem īpašniekiem tiks veiktas nākamā gada sākumā.

 

 
Visi komentāri
 
viencexperc 6.oktobris 2017 12:04
4 6 Atbildēt

Kāpēc bildē a4?

Ā, pareizi. Šis audi ir lielāks. Tā arī ir vienīgā atšķirība.

Gribi izskatīties kā pelēkās masas pusnabags, pērc audī a8.

dodge 6.oktobris 2017 12:35
1 0 Atbildēt

Un experc tikai tagad bija sakasījis šim:

www.ebay.com/itm/Minichamp...-/301690324744

Atkal būs jādodžē uz vecu modeli...

viencexperc 6.oktobris 2017 22:46
2 2 Atbildēt

Kāpēc tam modelītim ir uzraksts a8? Tas taču audi 80.

gunbox 6.oktobris 2017 17:22
1 0 Atbildēt

Nuu... es arī tā kā jaunu tur neko neredzu. Restails, facelifts varbūt?

foookyouu 6.oktobris 2017 23:10
1 0 Atbildēt

Tu mošk aiznākamajā dzīvē tādu spēsi atļauties, pagaidām brauc ar savu miskasti un priecājies.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Uz Dienvidu gaisa pārvada jau vairākas nedēļas atjaunots 70 km/h, Rīgas-Jūrmalas šoseja vēl 90 km/h (+ VIDEO) 6

iAuto.lv ir neizpratnē par to, kādēļ labos laika apstākļos uz Rīgas-Jūrmalas šosejas maksimālais atļautais ātrums joprojām ir tikai 90 kilometri stundā. Lasīt vairāk

 

Elektrokabeļu zagļu dēļ traucēta vilcienu satiksme Vācijas rietumos 3

Elektrokabeļu zagļi aizvadītajā naktī paralizēja vilcienu satiksmi Vācijas rietumos. Lasīt vairāk

 

Palika 18 kilometri: 3 miljonus vērts Ferrari F40 piedzīvo avāriju Vācijā 11

Automašīna bija ceļā uz automobiļu izstāžu un pārdošanas kompleksu Motorworld Bublingenē, netālu no Štutgartes. Līdz mērķim bija atlikuši 18 kilometri. Lasīt vairāk

 

Kā izskatījās iepriekšējie visu paaudžu Dacia Duster... un tagad jaunais trešās paaudzes modelis (+ VIDEO) 1

iAuto.lv iepazīst jaunās paaudzes Dacia Duster, pie viena parādot visas Duster modeļu paaudzes evolūciju vairāk nekā desmit gadu garumā. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti