Uzlādēt elektromobili? Nav nekā vienkāršāka! (+ foto) 3

Foto: Publicitātes attēls

Bimab | 18.oktobris 2017 7:29

Elektromobiļu, kā arī citu elektrisko transportlīdzekļu – e-velo, e-moto – konstrukcija paredz iespēju tos uzlādēt no parastās rozetes. Elektromobili var uzlādēt ar pieslēguma jaudu, kas vienāda ar ūdens kannas vai gludekļa jaudu.

Elektromobiļa akumulatora pilnai uzlādei pie parastās rozetes jāpavada nakti vai pilnu darba dienu. Lai elektromobili uzlādētu ātrāk, kā arī varētu automobili stāvvietā sildīt, ir jāizmanto lielākas jaudas pieslēgumu, un tā salāgošanai ar elektromobili – speciālu uzlādes iekārtu.

Uzlādes iekārtas atšķiras pēc elektriskās jaudas, un var nodrošināt elektromobiļa uzlādi pat 30 minūšu laikā. Vēl viena uzlādes iekārtu sniegtā iespēja ir vadīt elektromobiļa uzlādes strāvu reālā laikā, atkarībā no pieejamās jaudas, piem., uzlādes strāva mainās līdz ar virtuves elektroiekārtu patēriņa izmaiņām. Uzlādes strāvas vadība reālā laikā dod iespēju ierīkot uzlādes vietas arī tur, kur ir ierobežota elektroenerģijas pieslēguma jauda.

Izstādē „Vide un enerģija 2017”, kas notiks 19.-22.oktobrī, informāciju un konsultācijas par uzlādes iekārtu pielietojumu sniegs SIA „EkstraCom”, „Energolukss” un „MMX Energy”. Izstādē e-mobilitātes stendā „Viedais transports” būs apskatāmas uzlādes iekārtas no mazākās jaudas līdz pat 50kW, gan privātam, gan publiskam lietojumam.

Izstāde „Vide un Enerģija 2017” notiks 19.-22.oktobrī Starptautiskajā izstāžu centrā Ķīpsalas ielā 8, Rīgā. e-mobilitātes stendu „Viedais transports” izstādē organizē biedrība „Bezizmešu mobilitātes atbalsta biedrība”, un atbalsta biedrība „Auto Asociācija” Viedās pilsētas klastera Eiropas Reģionālās attīstības fonda projekta ietvaros.

 
3 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
viencexperc 18.oktobris 2017 10:30
3 0 Atbildēt

Jūs visi maksājat par to, ka kāds lādēsies par velti.

Māris 18.oktobris 2017 8:51
2 0 Atbildēt

Kādēļ neviens nesaka, ka par brīvu var lādēt?

didzisk 18.oktobris 2017 15:17
2 0 Atbildēt

Dzīvojot pilsētā, atrast parastu rozeti nemaz nav tik vienkārši. Un ātrie lādētāji nav īpaši veselīgi akumulatoram - labāk nelietot gluži katru dienu, citādi tas nolietojas ātrāk kā gaidīts.

 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Latvijas valsts ceļi pārbūvēs Medemciema krustojumu uz Jelgavas šosejas; iedzīvotāji neapmierināti 7

VAS "Latvijas valsts ceļi" (LVC) plāns Medemciema krustojuma pārbūvei uz Jelgavas šosejas izraisījis vairāku desmitu vietējo iedzīvotāju sašutumu, trešdien novēroja aģentūra LETA. Lasīt vairāk

 

Tesla Model X sadalās divās daļās, taču pasažieri necieš (+ VIDEO) 4

Smagā sadursmē ar Nissan GT-R elektriskais krosovers Tesla Model X pazaudē aizmugures daļu, taču neviens no avārijā iesaistītajiem nopietnus ievainojumus nav guvis. Lasīt vairāk

 

Ceļu satiksmes negadījumā Zemgalē gājis bojā cilvēks

Otrdien kādā ceļu satiksmes negadījumā Zemgalē gājis bojā cilvēks, aģentūra LETA uzzināja Valsts policijas Sabiedrisko attiecību nodaļā. Lasīt vairāk

 

SM izstrādās kārtību, kas pašvaldībām ļaus pārņemt valsts vietējo autoceļu uzturēšanu

Satiksmes ministrija (SM) sola pašvaldībām izstrādāt kārtību, kādā veidā pašvaldībām būtu pārņemami valsts vietējie autoceļi, paredzot arī valsts finansējumu vismaz pieciem gadiem, aģentūrai LETA pavēstīja Latvijas Pašvaldību savienības (LPS) pārstāve Liene Užule. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti