Uzlādēt elektromobili? Nav nekā vienkāršāka! (+ foto) 3

 

Foto: Publicitātes attēls

Bimab | 18.oktobris 2017 7:29

Elektromobiļu, kā arī citu elektrisko transportlīdzekļu – e-velo, e-moto – konstrukcija paredz iespēju tos uzlādēt no parastās rozetes. Elektromobili var uzlādēt ar pieslēguma jaudu, kas vienāda ar ūdens kannas vai gludekļa jaudu.

Elektromobiļa akumulatora pilnai uzlādei pie parastās rozetes jāpavada nakti vai pilnu darba dienu. Lai elektromobili uzlādētu ātrāk, kā arī varētu automobili stāvvietā sildīt, ir jāizmanto lielākas jaudas pieslēgumu, un tā salāgošanai ar elektromobili – speciālu uzlādes iekārtu.

Uzlādes iekārtas atšķiras pēc elektriskās jaudas, un var nodrošināt elektromobiļa uzlādi pat 30 minūšu laikā. Vēl viena uzlādes iekārtu sniegtā iespēja ir vadīt elektromobiļa uzlādes strāvu reālā laikā, atkarībā no pieejamās jaudas, piem., uzlādes strāva mainās līdz ar virtuves elektroiekārtu patēriņa izmaiņām. Uzlādes strāvas vadība reālā laikā dod iespēju ierīkot uzlādes vietas arī tur, kur ir ierobežota elektroenerģijas pieslēguma jauda.

Izstādē „Vide un enerģija 2017”, kas notiks 19.-22.oktobrī, informāciju un konsultācijas par uzlādes iekārtu pielietojumu sniegs SIA „EkstraCom”, „Energolukss” un „MMX Energy”. Izstādē e-mobilitātes stendā „Viedais transports” būs apskatāmas uzlādes iekārtas no mazākās jaudas līdz pat 50kW, gan privātam, gan publiskam lietojumam.

Izstāde „Vide un Enerģija 2017” notiks 19.-22.oktobrī Starptautiskajā izstāžu centrā Ķīpsalas ielā 8, Rīgā. e-mobilitātes stendu „Viedais transports” izstādē organizē biedrība „Bezizmešu mobilitātes atbalsta biedrība”, un atbalsta biedrība „Auto Asociācija” Viedās pilsētas klastera Eiropas Reģionālās attīstības fonda projekta ietvaros.

 
3 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
viencexperc 18.oktobris 2017 10:30
3 0 Atbildēt

Jūs visi maksājat par to, ka kāds lādēsies par velti.

Māris 18.oktobris 2017 8:51
2 0 Atbildēt

Kādēļ neviens nesaka, ka par brīvu var lādēt?

didzisk 18.oktobris 2017 15:17
2 0 Atbildēt

Dzīvojot pilsētā, atrast parastu rozeti nemaz nav tik vienkārši. Un ātrie lādētāji nav īpaši veselīgi akumulatoram - labāk nelietot gluži katru dienu, citādi tas nolietojas ātrāk kā gaidīts.

 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Volkswagen modernizēs elektrisko ID.3 5

Volkswagen paziņojis par sava pirmā uz elektriskās piedziņas platformas MEB radītā modeļa ID.3 modernizāciju. Lasīt vairāk

 

13 populāri jautājumi apsardzes kompānijai - Apsardzes Alianse (+ VIDEO)

Mūsu atbildes uz jūsu biežāk uzdotajiem jautājumiem. Lasīt vairāk

 

Hyundai Ioniq 6: vēl vairāk avangarda un retrostila sinerģijas (+VIDEO) 5

Kad Hyundai pirmo reizi izrādīja avangarda elektromobili ar retrostila iezīmēm vārdā Ioniq 5, šķita, kur tad vēl drosmīgāk? Taču izrādījās, ka Ioniq 5 ir tikai sākums. Vēl drosmīgāks un pakāpi augstāks Hyundai elektrifikācijas solis ir revolucionārais sedans jeb drīzāk fastbeks Ioniq 6. Lasīt vairāk

 

OPEC+ vienojas nemainīt naftas ieguves apmēru 1

Naftas ieguvējvalstu alianse OPEC+ svētdien vienojās saglabāt līdzšinējo naftas ieguves līmeni, lai gan neskaidrības tirgū rada jaunas sankcijas Krievijas energoresursiem, kas nākamnedēļ stāsies spēkā. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti