Uzlādēt elektromobili? Nav nekā vienkāršāka! (+ foto) 3

 

Foto: Publicitātes attēls

Bimab | 18.oktobris 2017 7:29

Elektromobiļu, kā arī citu elektrisko transportlīdzekļu – e-velo, e-moto – konstrukcija paredz iespēju tos uzlādēt no parastās rozetes. Elektromobili var uzlādēt ar pieslēguma jaudu, kas vienāda ar ūdens kannas vai gludekļa jaudu.

Elektromobiļa akumulatora pilnai uzlādei pie parastās rozetes jāpavada nakti vai pilnu darba dienu. Lai elektromobili uzlādētu ātrāk, kā arī varētu automobili stāvvietā sildīt, ir jāizmanto lielākas jaudas pieslēgumu, un tā salāgošanai ar elektromobili – speciālu uzlādes iekārtu.

Uzlādes iekārtas atšķiras pēc elektriskās jaudas, un var nodrošināt elektromobiļa uzlādi pat 30 minūšu laikā. Vēl viena uzlādes iekārtu sniegtā iespēja ir vadīt elektromobiļa uzlādes strāvu reālā laikā, atkarībā no pieejamās jaudas, piem., uzlādes strāva mainās līdz ar virtuves elektroiekārtu patēriņa izmaiņām. Uzlādes strāvas vadība reālā laikā dod iespēju ierīkot uzlādes vietas arī tur, kur ir ierobežota elektroenerģijas pieslēguma jauda.

Izstādē „Vide un enerģija 2017”, kas notiks 19.-22.oktobrī, informāciju un konsultācijas par uzlādes iekārtu pielietojumu sniegs SIA „EkstraCom”, „Energolukss” un „MMX Energy”. Izstādē e-mobilitātes stendā „Viedais transports” būs apskatāmas uzlādes iekārtas no mazākās jaudas līdz pat 50kW, gan privātam, gan publiskam lietojumam.

Izstāde „Vide un Enerģija 2017” notiks 19.-22.oktobrī Starptautiskajā izstāžu centrā Ķīpsalas ielā 8, Rīgā. e-mobilitātes stendu „Viedais transports” izstādē organizē biedrība „Bezizmešu mobilitātes atbalsta biedrība”, un atbalsta biedrība „Auto Asociācija” Viedās pilsētas klastera Eiropas Reģionālās attīstības fonda projekta ietvaros.

 
Visi komentāri
 
Māris 18.oktobris 2017 8:51
2 0 Atbildēt

Kādēļ neviens nesaka, ka par brīvu var lādēt?

viencexperc 18.oktobris 2017 10:30
3 0 Atbildēt

Jūs visi maksājat par to, ka kāds lādēsies par velti.

didzisk 18.oktobris 2017 15:17
2 0 Atbildēt

Dzīvojot pilsētā, atrast parastu rozeti nemaz nav tik vienkārši. Un ātrie lādētāji nav īpaši veselīgi akumulatoram - labāk nelietot gluži katru dienu, citādi tas nolietojas ātrāk kā gaidīts.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Palika 18 kilometri: 3 miljonus vērts Ferrari F40 piedzīvo avāriju Vācijā 8

Automašīna bija ceļā uz automobiļu izstāžu un pārdošanas kompleksu Motorworld Bublingenē, netālu no Štutgartes. Līdz mērķim bija atlikuši 18 kilometri. Lasīt vairāk

 

Kurš izraisīja bīstamu situāciju? (+ VIDEO) 34

Abu vadītāju domas par to, kurš izraisīja bīstamu situāciju, dalās. Lasīt vairāk

 

Arī kā sedans - Volkswagen Passat Ķīnai 7

Jaunākais Volkswagen Passat Eiropā ir pieejams tikai universāla modifikācijā, taču Ķīnā to var nopirkt ar sedana virsbūvi. Lasīt vairāk

 

ADAC: Ķīnas autobūve ir nopietni konkurenti 8

Vācijas automobiļu kluba ADAC eksperti nonākuši pie secinājuma, ka Ķīnas autobūves produkcija pēdējos gados ir stingri pielikusi un min Eiropas ražotājiem uz papēžiem. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti