OCTA nozares apdrošinātāji šī gada 9 mēnešos atlīdzībās izmaksājuši vairāk 6

 

Foto: iAuto.lv

LTAB | 1.novembris 2017 16:23

Šī gada 9 mēnešos OCTA nozarē izmaksāto apdrošināšanas atlīdzību summa sastādīja 34,59 milj. EUR, kas ir par 5,1% vairāk nekā tādā pat periodā pērn. Savukārt apdrošinātāju nopelnīto prēmiju apjoms sasniedza 36,25 milj. EUR, kas ir par 1,94% vairāk nekā 2016.gada 9 mēnešos.

"OCTA nozares zaudējumi šī gada 9 mēnešos, salīdzinot ar pērnā gada līdzīgu periodu, samazinājušies par 21%, tomēr zaudējumu apmērs joprojām ir vairāk nekā 7 miljoni EUR. Zaudējumu samazinājums saistīts lielākoties ar apdrošinātāju darbības efektivitātes uzlabojumiem, kā arī nopelnīto prēmiju pieaugumu," skaidro Latvijas Transportlīdzekļu apdrošinātāju biroja valdes priekšsēdētājs Jānis Abāšins.

2017. gada 9 mēnešos apdrošinātājiem iesniegti kopā 33 446 zaudējumu pieteikumi, par kopējo atlīdzību summu 32,96 miljoniem EUR, kas ir par 4,5% vairāk nekā 2016. gada 9 mēnešos. Savukārt apdrošināšanas atlīdzībās šajā laika periodā par šo un iepriekšējo gadu kopā izmaksāti 34,59 miljoni EUR, kas ir par 5,1% vairāk nekā 2016. gada 9 mēnešos. "Jāatzīmē arī visai straujais vidējās atlīdzības pieaugums, kas 2017. gada 9 mēnešos sastādīja 942 EUR. Salīdzinot ar 2016. gada 9 mēnešiem vidējā, atlīdzība ir palielinājusies par 4,6%," informē J.Abāšins.

1997.gadā Latvijā tika ieviesta OCTA sistēma, kuras mērķis ir nodrošināt ceļu satiksmes negadījumā cietušo trešo personu interešu aizsardzību Latvijā un Zaļās kartes dalībvalstīs. Sistēmas sekmīgākai darbības nodrošināšanai ir izveidots LTAB, kurā apvienojušās apdrošināšanas sabiedrības, kurām ir tiesības veikt OCTA apdrošināšanu Latvijā – AAS "Balta", AAS "Baltijas Apdrošināšanas Nams", AAS "BTA Baltic Insurance Company", "Compensa Vienna Insurance Group" ADB Latvijas filiāle, "ERGO Insurance" SE Latvijas filiāle, ADB "Gjensidige" Latvijas filiāle, "If P&C Insurance" AS Latvijas filiāle, "InterRisk Vienna Insurance Group" AAS, "Seesam Insurance" AS Latvijas filiāle un "Swedbank P&C Insurance" AS Latvijas filiāle.

 
6 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
k442 1.novembris 2017 20:31
6 0 Atbildēt

Kaut kā nespēju noticēt ciparam par niecīgo apdrošināšanas prēmiju pieaugumu šā gada laikā knapi nepilnu 2% apmērā, rodas iespaids, ka te kaut kas šajā informācijā nav patiesi...

Piemēra labad nopublicēšu mūsu ģimenes pieredzi - man ar 17. BM klasi par Astra Caravan pagājušā gada oktobrī polise uz gadu Baltikumā (kurš vairs nepastāv kā atsevišķs kantoris)izmaksāja 22 eiro ar kapeikām, vakar nopirku jaunu uz gadu Seesamā par 50,71 eiro. Meitai ar 5. BM klasi par Astra hečbeku pērn gada polise (kompāniju gan neatceros) maksāja laikam 139 eiro, jaunā polise ar 6. BM klasi uz gadu aizvakar (laikam Gjensidigē) tika iegādāta par 207 eiro, turklāt vēl oktobra sākumā polises cena priekš viņas rādījās par padsmit eiro zemāka...

Papildus jautrībai - man dārgākais piedāvājums tīmekļa lapās pārsniedza 120 eiro, meitai bija pat ap 520 eiro vērts piedāvājums.

KĀ JUMS TAS PATĪK SAISTĪBĀ AR RAKSTĀ PUBLICĒTAJIEM CIPARIEM???

1,76x vairāk par OCTA 2.novembris 2017 11:44
4 0 Atbildēt

Sapinušies melos,cietēji zaudētāji.Nauda jāatdod,vēders sāp.

Zemesgramata 2.novembris 2017 1:59
2 0 Atbildēt

Man ar 7.BM klasi, kas stājās spēkā tagad, uz trim mēnešiem 47€. Iepriekšējais cikls vispār bija aizgājis līdz tādam absurdam kā 58€/3mēn.

2013.gadā, kad pirmo reizi apdrosinaju auto man bija 45€. Pietam par 10 gadiem vecāks par pašreizējo auto.

Kur loģika?

 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Krievijas autotirgus “ķīnizācija”

Krievijas automobiļu tirgu pārņem Ķīnas autobūve, Krievijas ražotāji nespēj konkurēt ar lielā Austrumu kaimiņa piedāvājumu. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Visu laiku labākais VW Passat? (+VIDEO) 13

Jaunais Volkswagen Passat bija un ir gada gaidītākais D segmenta modelis, kas turpmāk būs tikai universāļa izpildījumā. Pats galvenais, ka jaunais Passat būs ļoti “gardi” aprīkots un tas lieliski brauks. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Izmēģinām jauno Toyota C-HR PHEV (+VIDEO) 1

Jaunais Toyota C-HR ir lielāks, greznāks un jaudīgāks par iepriekšējo, turklāt tagad tam ir arī lādējamā hibrīda versija. TV Autoziņām bija izdevība iepazīties ar šo C-HR modeli testa braucienos Francijā. Lasīt vairāk

 

Šis hibrīds nav tas hibrīds. Kā atšķiras elektrificētie auto? (+VIDEO) 2

Daudzzīmolu auto dīleris Autohalle tagad saucas Auto Bassadone. Šoreiz sadarbībā ar AB servisa tehnisko speciālistu Edgaru Lulli salīdzināsim trīs veidu pašuzlādes hibrīdus - Opel mikrohibrīdu, Alfa Romeo vieglo jeb mild hybrid kā arī pavisam īstu Hyundai pašuzlādes hibrīdu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti