Peugeot dīleris saviem klientiem Latvijā šodien prezentējis Peugeot 508 jaunās paaudzes modeli, kas tirdzniecībā nonāks rudenī.
Jaunā 508 pamatā ir atvieglota platforma, kas konstrukcijas svaru ļāvusi samazināt par 70 kg. Automobilis ir 4750 mm garš (- 80 mm), 1828 mm plats (+ 12 mm) un 1400 mm augsts (-56 mm). Riteņu bāzes izmērs – 2790 mm, kas par 24 mm mazāk nekā iepriekšējās paaudzes modelim.
Dzinēju klāstā divi benzīna un četri dīzeļa agregāti. Pirmos pārstāv 1,6 litru turbo motors ar 180 un 22 Zs, bet 1,5 un 2,0 litru dīzeļi attīsta 130, 160 un 180 Zs. Būs arī hibrīdversija, taču to nāksies pagaidīt līdz 2019.gadam.
Jauno modeli varēs atpazīt pēc elegantās Fastback virsbūves formas, bezrāmju stikliem un vertikālajām dienasgaismām, kas atgādina ilkņus. Vēl viena atšķirības pazīme ir emblēma ar modeļa nosaukumu, kas novietota uz motora pārsega tāpat kā jaunajiem Peugeot 504 un 504 Coupe .
Salons izceļas ar interesantas formas stūri, digitālajiem 12,3 collu mērinstrumentiem un skārienjutīgo 10 collu multimediju ekrānu. Peugeot 508 ir mugurai īpaši komfortablie sēdekļi ar Aktion Gesunder Rücken (AGR) sertifikātu. Tiem ir atmiņas un masāžas funkcija, regulēšana astoņās pozīcijās ar elektropievadu.
508 pieejams arī panorāmas jumts, Focal audio sistēma, salona apdare ar ādu, alkantaru un koku, daudzveidīgs elektronisko palīgu klāsts, ieskaitot adaptīvo kruīzkontroli, ceļazīmju atpazinēju, automātiskās bremzēšanas sistēmu un nakts redzamības kameru (pirmoreiz šajā automobiļu segmentā). Peugeot 508 varēs komplektēt ar panorāmas jumtu, automātiskās parkošanās sistēmu un apkārtskata kamerām.

Foto: iAuto.lv

Foto: iAuto.lv

Foto: iAuto.lv

Foto: iAuto.lv

Foto: iAuto.lv

Foto: iAuto.lv

Foto: iAuto.lv

Foto: iAuto.lv

Foto: iAuto.lv

Foto: iAuto.lv
Nav grūti iedomāties, kā kritīsies cena tagadējam modelim. Jaunais 508 gan izskatās citas raudzes, interesanti, vai arī tehniski? Ja elektronikas ķibeles joprojām Peugeot nav likvidējis, tad neiesaku šo marku nevienam. Tiesa, to varēs manīt tikai vēlāk.
Pežo cenas vienmēr strauji krītas ar katru gadu. Un par to, ka šis auto ir tīri interesants, es arī piekrītu.
A kas Tur interesants? Tas, ak displeji salikti, salons mūsdienīgāks un eksterjers "preumīgāks"? Tas viss protams ir ok, labāk nekā iepriekšējā paaudze, bet tas tik un tā ir pežo, tas pats, aks ar pēdējo mazda6 interjers, eksterjers uzlabots, izskatās smuki, (tas protams individuāli), kolēģis tādu paņēma, jo cena bija kaŗdinoša, paņemu to auto uz ndēļas nogali, un teikšu atklāti, diezgan drausmīgs, ok varbūt cilvēkiem, aks braukā ar krietni vecākām automašinām liksies ok, bet nu atvainojiet, skaņas kvalitāte drausmīga, piedevām man sanāca pabraukt pa ielāpiem pilno Vecpiebalgas ceļu, un ir pilnīgi jūtams, tas, kā paņeļi škobās un grab, nu tas auto ir vnk lēts, kamēr brauc pa pilsētu tik traki, to nejūt tiklīdz tiec uz šosejas, tā pilnīgi viss, aks notiek ap un zem auto ir dzirdams, un tas bija knapi gadu vecs auto. Ok piekrītu, ka mūsdienās neviens vairs netaisa, ta kā agrāk konkrēti uz ilgmūžību, un tomēr ir ļooti liela atšķirība, starp šāda tipa auto un kaut, vai to pašu nejauko VW (vnk personīgi nepatīk vw), protams cenas atsķirība arī ir pamatīga. No otras puses, tas ir tikai apsvecami, ka tiek ražoti šādi labi aprīkoti simpātiski un lēti auto, tikai nevajag tos salīdzināt ar dargākiem auto, tas nekas, ka komplektācijā uzskaitītais var neatšķirties, kvalitātes atšķirība ir jūtama pat ļoti.