Pētījums: Pusei Latvijas iedzīvotāju ir svarīgas klusas riepas

 

Foto: Publicitātes attēls

Goodyear | 15.septembris 2018 13:42

Goodyear Ziemeļvalstu tirgū laidis pārdošanā ziemas riepas ar SoundComfort tehnoloģiju. Iepriekš tehnoloģija tika ieviesta vasaras riepām, taču tagad autovadītāji varēs baudīt klusāku un komfortablāku braucienu arī ziemas laikā.

Šogad Goodyear atzīmē 120. inovāciju gadadienu — uzņēmuma mērķis vienmēr ir bijis meklēt jaunus risinājumus riepu izgatavošanā. SoundComfort tehnoloģijas pieejamība gan vasaras, gan ziemas riepām to tikai apstiprina.

Trokšņa līmenis — būtisks faktors

Zināms, ka vairums cilvēku dod priekšroku drošām riepām. Taču cik daudziem svarīgs ir riepu radītais troksnis? Goodyear pētījumā* noskaidrots - katrs otrais Latvijas iedzīvotājs uzskata, ka riepu radītais troksnis ir būtisks. Latvijas iedzīvotāji saskata vairākas klusu riepu priekšrocības: 47 % aptaujāto uzskata, ka tas nodrošina komfortablāku braukšanu, un 23 % - ka mazāks trokšņa līmenis mazina arī stresu. 46 % respondentu ir pārliecināti, ka samazināts trokšņa līmenis veicina drošāku braukšanu.

SoundComfort tehnoloģija ziemas riepām

Daudzu Goodyear riepu, tostarp Ziemeļvalstīm paredzēto radžoto un neradžoto riepu, izgatavošanā uzņēmums ir uzsācis izmantot Goodyear tehnoloģiju, kas spēj samazināt trokšņa līmeni salonā par līdz pat 50%[1]. Iekšējais riepu poliuretāna putu slānis samazina trokšņa (kas rodas riepai saskaroties ar ceļa segumu) līmeni salonā pat līdz 4 dB. Klusāks salons nodrošina autovadītājam un pasažieriem komfortablāku un patīkamāku braucienu, sniedzot iespēju klausīties mūziku vai pavadīt laiku sarunās. Izmantotais risinājums ir pietiekami viegls, tāpēc neietekmē ne degvielas patēriņu, ne rites pretestību, nedz arī ātrumu. Tehnoloģija būs pieejama 52 ziemeļu apstākļiem piemērotiem ziemas riepu izmēriem.

Radžotas riepas

UltraGrip Ice Arctic — radžu tehnoloģija labākai saķerei un īsākam bremzēšanas ceļam uz ledus

UltraGrip Ice Arctic ir īpaši izstrādāta Ziemeļvalstu ziemas klimata apstākļiem. Goodyear progresīvā radžu tehnoloģija ar novatorisku radzes formu un korpusu palīdz tām saglabāt virzienveida pozīciju un nodrošināt efektīvu saķeri ar ledu. Lai panāktu labāku vilktspēju uz ceļa, radzei ir izveidota asa priekšējā mala, kas paātrinājuma laikā nodrošina labāku saķeri ar ledu. Tās forma nodrošina dubultu stabilitāti un tai ir platāka aizmugurējā mala, kas nodrošina efektīvāku bremzēšanu.

Ir pieejamas 58 dažādu izmēru UltraGrip Ice Arctic (diametrs no 13 līdz 19 collām), 15 izmēru riepas ir ar SoundComfort tehnoloģiju.

UltraGrip Ice Arctic SUV - labākai vadāmībai uz sniega un ledus

UltraGrip Ice Arctic SUV ar unikālo radžoto riepu tehnoloģiju ir īpaši piemērota Eiropas ziemeļu reģionos, kur temperatūra tradicionālā ziemas dienā var nokristies krietni zem -15 °C. Taču tikpat labi riepa nodrošina nevainojamu sniegumu arī siltākās ziemas dienās, jo protektors ir īpaši izstrādāts sniega, šķīdoņa un ūdens izvadīšanai, maksimāli palielinot riepas saskares virsmu ar ceļa segumu un stiprinot noturību pret akvaplanēšanu.

Ir pieejamas 48 dažādu izmēru UltraGrip Ice Arctic SUV (diametrs no 15 līdz 20 collām), piecu izmēru riepas ir ar SoundComfort tehnoloģiju.

Ziemeļvalstīm paredzētas neradžotas ziemas riepas

Bezradžu ziemas riepa UltraGrip Ice 2 — vairāku testu uzvarētāja[2]

UltraGrip Ice 2 ir īpaši bargiem ziemas apstākļiem piemērota neradžota riepa. Tās izstrādes mērķis bija nodrošināt nemainīgi stabilu sniegumu, uzlabot saķeri ar ceļa virsmu, bremzēšanas sniegumu sniegā un uz ledus, kā arī vispārējo sniegumu uz slapja un sausa ceļa seguma.

Active Grip tehnoloģija uzlabo riepas un ceļa savstarpējo saķeri uz ļoti slideniem ceļiem. Riepas taisnās lameles it kā iegrimst virsmā, tāpēc riepai ir laba vilktspēja un bremzēšanas sniegums tieši sniegā un uz ledus.

Ir pieejamas 55 dažādu izmēru UltraGrip Ice 2 (diametrs no 13 līdz 19 collām), 15 izmēru riepas ir ar SoundComfort tehnoloģiju.

UltraGrip Ice SUV - izcils sniegums uz ledus

UltraGrip Ice SUV riepas mīkstais gumijas sastāvs nodrošina augstu elastību pat ļoti zemā temperatūrā - mazāka stingrība un labāka saķere uz ledus un sniegā piedāvā optimālu vadāmību. Izstrādes procesā Goodyear pētīja īpašās prasības tieši apvidus automobilu riepām. Tā kā šie transportlīdzekļi ir smagāki un tas palielina riepu slodzi, tad tām nepieciešamas sevišķas īpašības, lai nodrošinātu labu saķeri un vadāmību. Liela nozīme ir arī ActiveGrip tehnoloģijai. UltraGrip Ice SUV ir aprīkota ar TOPIndicator tehnoloģiju, kas nodrošina riepu protektora nolietojuma uzraudzību. Uz riepas izvietotais simbols pakāpeniski līdz ar nolietojumu izdziest, tā ļaujot sekot līdzi riepas veiktspējai un nepalaist garām brīdi, kad to ir laiks mainīt.

Ir pieejamas 37 dažādu izmēru UltraGrip Ice SUV (diametrs no 16 līdz 20 collām), 11 izmēru riepas ir ar SoundComfort tehnoloģiju.

UltraGrip Performance - izcila saķere

UltraGrip Performance ir zig-zag veida lameles un uzlabots protektora dizains, tā ir īpaši izstrādāta tieši Eiropas ziemas apstākļiem un nodrošina lielisku saķeri ar ceļa segumu. Riepas hidrodinamiskās protektora rievas ātri novada ūdeni un slapju sniegu, tā samazinot akvaplanēšanas risku un uzlabojot saķeri. UltraGrip Performance ir aprīkota arī ar nodiluma indikatoru, kas parāda automobiļa vadītājam, kad ir pienācis laiks riepu mainīt.

Ir pieejamas 86 dažādu izmēru UltraGrip Performance (diametrs no 15 līdz 22 collām), piecu izmēru riepas ir ar SoundComfort tehnoloģiju.

UltraGrip Performance SUV – optimāls risinājums apvidus automobilim

Protektors nodrošina UltraGrip Performance SUV līdzsvarotu sniegumu gan uz sausa, gan sniegota ceļa. ActiveGrip tehnoloģija sniedz riepai labāku saķeri un bremzēšanas īpašības, vienlaikus SUV optimizētais rievu un bloku izvietojums nodrošina labāku saķeri ar sniegotu ceļu.

Ir pieejamas 37 dažādu izmēru UltraGrip Performance SUV (diametrs no 16 līdz 21 collai), četru izmēru riepas ir ar SoundComfort tehnoloģiju.


[1] Atšķiras atkarībā no auto modeļa, braukšanas ātruma un ceļa seguma. Saskaņā ar uzņēmuma veiktiem mērījumiem reālos ceļa apstākļos. Testēšana veikta 2011. gada oktobrī, 2017. gada novembrī un 2018. gada janvārī un februārī. Testēšanu veica Goodyear inženieri Luksemburgā. Vieta: GIC*L trokšņa mērījumu testa trase. Riepu izmērs: 225/55R17 Testa automobilis: VW Passat Alltrack un Ford Kuga, Riepu izmērs: 255/45R18 Testa automobilis: Audi A7.
[2] Goodyear UltraGrip Ice 2 — uzvarētāja ziemeļu apstākļiem piemērotu neradžoto ziemas riepu testā, tests publicēts žurnālā Teknikens Värld, 22/2017, (205/60R16), Aftonbladet Bil, 7/2017, (205/60R16), Teknikens Värld, 22/2016, (205/55R16). Vienas no divām uzvarētājām testos, kas publicēti žurnālā Tekniikan Maailma 17/2014, Tehnikamaailm 10/2014, Motor 5/2014, (205/55R16 94T), tika testētas 12 neradzētas riepas.  Labākās no 7 neradžotajām riepām testos, kuru rezultāti publicēti žurnālā Aftonbladet Bil 6/2014 un Teknikens Värld 22/2014, (205/55R16 94T).

 

 
Komentāri
 
Nav pievienots neviens komentārs.
Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Genesis parāda grezna elektriskās piedziņas krosovera konceptu (+ FOTO)

Ņujorkas autoizstādē izliktajam Neolun ir koncepta statuss, ar lielu potenciālu pārtapt par sērijveida modeli GV90. Lasīt vairāk

 

Volvo izlaidis pēdējo eksemplāru ar dīzeļdzinēju 19

Zilās krāsas XC90, kas 2024. gada 27. martā noripoja no rūpnīcas konveijera Gēteborgā, kļuvis par pēdējo zviedru markas vieglo automašīnu, kurai iebūvēts dīzeļdzinējs. Lasīt vairāk

 

Nepilni 123 000 eiro – Mercedes prezentējis G-klases modernizēto modeli (+ FOTO) 4

G-klases 45 gadus ilgā vēsture turpinās. Cenas sākas no atzīmes 122 808 eiro, AMG modelis varētu maksāt nepilnus 200 000 eiro. Lasīt vairāk

 

Mercedes-AMG GT tagad arī četrcilindru motora versijā (+ FOTO) 3

Divvietīgajai kupejai arī šādā versijā jaudas netrūks. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti