"Nordeka": Daļa pasažieru pēc iekāpšanas autobusā sejas aizsegus pārtrauc izmantot 21

 

Foto: Ekrānbilde no Google/maps

Nozare.lv | 14.maijs 2020 14:11

Daļa pasažieru iekāpj autobusā ar aizsegtu muti un degunu, bet, ieņemot sēdvietu, tos atsedz, un autobusa vadītājam nav iespējams to kontrolēt, aģentūrai LETA pauda reģionālā pasažieru pārvadātāja AS "Nordeka" pārstāvis Edvards Valdmanis

"Nordeka" administrācija visus autobusa vadītājus-konduktorus ir informējusi par prasībām un izmaiņām, kas ieviestas līdzšinējā kārtībā. Noteikumi ir skaidri, ir izveidoti instruējoši materiāli gan autobusa vadītāju, gan pasažieru ievērībai, tie pieejami katrā "Nordeka" autobusā. Materiālos tostarp ir minēts, ka gadījumā, ja pasažieri iekāpjot atsakās lietot sejas un deguna masku, autobusa vadītājs ir tiesīgs tos neuzņemt. Parasti gan "Nordeka" aicina rast kompromisu - paskaidrot pasažieriem, kāpēc tas nepieciešams, kādas ir alternatīvas, ja pasažiera rīcībā nav maskas, piemēram, lietojot lakatu vai šalli.

Valdmanis skaidroja, ka, komunicējot gan ar autobusa vadītājiem, gan Autotransporta direkciju, iezīmējas sekojoša aina - iekāpjot autobusā, pasažieris ir nosedzis elpceļus, taču, ieņemot sēdvietu, tie, visticamāk, atkal tiek atsegti, un autobusa vadītājs par to nevar pārliecināties. 

"Tas ir atkarīgs no katra pasažiera godprātības. Esam gan brīdinājuši autobusa vadītājus - gadījumā, ja salonā kāds atsakās ievērot elpceļu nosegšanas nosacījumus, autobusa vadītājam ir jāziņo Valsts policijai," pauda Valdmanis, piebilstot, ka šī pati informācija ir pieejama visiem pasažieriem gan autobusos, gan "Nordeka" interneta vietnē. Pārkāpumu gadījumus, visticamāk, autobusa vadītājs var fiksēt tikai tad, ja par to sūdzas citi pasažieri.

Viņš pauda, ka līdz šim autobusos netika ielaisti kādi pasažieri, ja salonā jau bija sasniegta puse no autobusa ietilpības, kā arī, ja radās šaubas par pasažiera veselības stāvokli vai par to, ka pasažieris ir atgriezies no ārzemēm. Turpmāk neuzņemti tiks pasažieri, kas atteiksies lietot individuālos aizsardzības līdzekļus, iekāpjot sabiedriskajā transportā.

Ņemot vērā, ka jaunā kārtība tika ieviesta tikai 12.maijā, ir jāsaprot, ka visi pasažieri vēl nav iepazinušies ar to, tāpēc noteikti ir sagaidāmi pārpratumi, kas parasti ir raksturīgi pārejas periodam, pauda Valdmanis.

"Nordeka" reģistrēta 1991.gadā un tās pamatkapitāls ir 2,669 miljoni eiro, liecina "Firmas.lv" informācija. Uzņēmuma finanšu dati par 2019.gadu vēl nav publiskoti, bet 2018.gadā tas strādāja ar 14,09 miljonu eiro apgrozījumu un 437 577 eiro zaudējumiem. "Nordeka" patiesais labuma guvējs ir Juris Savickis.

 
21 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
spriidiic 14.maijs 2020 21:48
6 1 Atbildēt

Tādas maskas , kas aiztur VĪRUSUS , tiek lietotas vīrusu izpētes laboratorijās un maksā simtus/tūkstošus E gabalā .

SAHS 14.maijs 2020 19:14
4 1 Atbildēt

KAPEC SOFERIS IR BEZ MASKAS??

Kanibaals 14.maijs 2020 21:22
4 1 Atbildēt

Un pirž salonā

 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Uz Dienvidu gaisa pārvada jau vairākas nedēļas atjaunots 70 km/h, Rīgas-Jūrmalas šoseja vēl 90 km/h (+ VIDEO) 6

iAuto.lv ir neizpratnē par to, kādēļ labos laika apstākļos uz Rīgas-Jūrmalas šosejas maksimālais atļautais ātrums joprojām ir tikai 90 kilometri stundā. Lasīt vairāk

 

Elektrokabeļu zagļu dēļ traucēta vilcienu satiksme Vācijas rietumos 3

Elektrokabeļu zagļi aizvadītajā naktī paralizēja vilcienu satiksmi Vācijas rietumos. Lasīt vairāk

 

Palika 18 kilometri: 3 miljonus vērts Ferrari F40 piedzīvo avāriju Vācijā 11

Automašīna bija ceļā uz automobiļu izstāžu un pārdošanas kompleksu Motorworld Bublingenē, netālu no Štutgartes. Līdz mērķim bija atlikuši 18 kilometri. Lasīt vairāk

 

Kā izskatījās iepriekšējie visu paaudžu Dacia Duster... un tagad jaunais trešās paaudzes modelis (+ VIDEO) 1

iAuto.lv iepazīst jaunās paaudzes Dacia Duster, pie viena parādot visas Duster modeļu paaudzes evolūciju vairāk nekā desmit gadu garumā. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti