Medemciema krustojumā uz Jelgavas šosejas slēgti kreisie pagriezieni - iAuto

Medemciema krustojumā uz Jelgavas šosejas slēgti kreisie pagriezieni 13

 

Foto: Ekrānbilde no Google.com/maps

Nozare.lv | 19.jūnijs 2020 10:39

Medemciema krustojumā uz Jelgavas šosejas (A8) slēgti kreisie pagriezieni, kā arī mainīta satiksmes organizācija Jelgavas šosejas un Rīgas apvedceļa divlīmeņu krustojumā, aģentūru LETA informēja VAS "Latvijas valsts ceļi" (LVC) Komunikācijas daļā

Turpmāk, lai, izbraucot no Medemciema, nogrieztos virzienā uz Jelgavu, būs jāizmanto apgriešanās vieta, kas ir izbūvēta netālu no krustojuma, Rīgas virzienā. Savukārt, lai nokļūtu Medemciemā, braucot no Rīgas Jelgavas virzienā, būs jāizmanto divlīmeņu satiksmes mezgls Jelgavas šosejas (A8) krustojumā ar Rīgas apvedceļu A5 (Salaspils-Babīte).

Kompānijā norādīja, lai uzlabotu satiksmes organizāciju, attiecīgajā divlīmeņu satiksmes mezglā ir mainīts horizontālais marķējums uz nobrauktuves no Rīgas apvedceļa. Turpmāk, braucot pa Rīgas apvedceļu Ķekavas virzienā un pa nobrauktuvi nogriežoties ceļa turpināšanai Rīgas virzienā, transportlīdzeklim, pieslēdzoties Jelgavas šosejai, būs priekšroka attiecībā pret transportlīdzekli, kas pārkārtojies, lai turpinātu ceļu pa uzbrauktuvi uz Rīgas apvedceļu Babītes virzienā.

Pagarināts arī pārkārtošanās posma garums uz Jelgavas šosejas tiem transportlīdzekļiem, kas no divlīmeņu satiksmes mezgla puses turpinās braucienu Rīgas virzienā.

Projekta ietvaros, krustojumā virzienā uz Jelgavu ir arī labiekārtota autobusu pieturvieta un izbūvēts gājēju celiņš no pieturvietas līdz gājēju tuneļa pieejai.

LVC norāda, ka Medemciema krustojums bija viena no satiksmes drošības viedokļa problemātiskākajām vietām valsts autoceļu tīklā. Valsts policijas dati liecina, ka kopš 2015.gada tur notikuši 28 ceļu satiksmes negadījumi, kuros ir viens bojā gājušais, viens cilvēks guvis smagus miesas bojājumus, bet 13 cilvēki - vieglus miesas bojājumus.

Jau vēstīts, ka Medemciema iedzīvotāji iepriekš rīkoja protesta akcijas pret minētā krustojuma pārbūvi, slēdzot kreiso pagriezienu iebraukšanai Medemciemā no Rīgas puses.
 

 
13 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
gzbvgz 19.jūnijs 2020 11:21
7 2 Atbildēt

Pret ko tieši protestē medemciemieši? Cik īsti lielāks līkums viņiem tagad sanāks - 1km vai 15km? Drošība uz lielceļa un sabiedriskais labums droši vien ir vairāk ērti par vienas apdzīvotas vietas (ne pārāk lielas?) iedzīvotāju ikdienas ērtībām....

Beidzot 19.jūnijs 2020 15:43
3 1 Atbildēt

Beidzot tas slepkavnieciskais krustojums ir pārtaisīts. Beidzot. Diemžēl daudzi samaksāja ar dzīvību, savu veselību un dzelžiem. T.sk.nevainīgi cilvēki.

650 19.jūnijs 2020 13:40
2 3 Atbildēt

Kam tiks sabiedriskais labums- jelgavas un olainjuurmalas puspajumtniekiem, kuri ikdienā mauc uz rīgu gaisu bojāt? Šhitais ir ,ok,jaa, kur nu vēl lielāka drošiba uz LielCeļa- ka tas apgrieziena pts paredz bōgenu pāri pa visām pretēja virziena joslām un vēl visu paredzēto p-edāļu vienlaicīgu nospiešanu ieskrienoties.Ar ko tas jaunais, atvainojiet, suuda apgiešanās risinājums tagad ir "labāks" par iespēju atstāt medemciemiešiem to nogriešanos vismaz braucot mājup no rīgas?? Izņemot to, ka tur ir beidzoooottt izveidota valstī garākā nogriešanās josla?

 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

88 gados nebijis notikums: Volkswagen slēdz Drēzdenes rūpnīcu 19

Vācijas autobūves uzņēmums Volkswagen šonedēļ pārtrauks darbu vienā no savām rūpnīcām. Lasīt vairāk

 

TV Auto ziņas dosies ziemas labdarības reisā (+ VIDEO)

TV Autoziņu ziemas testos esam devušies gan ar pikapiem, gan elektromobiļiem, taču mikroautobusu un minivenu reiss gan notiks pirmo reizi. Lasīt vairāk

 

Iekšdedzes dzinēji dzīvos arī pēc 2035. gada - Brisele apsver aizlieguma atcelšanu 31

Eiropas Komisija varētu atcelt likumu, kas paredzēja jaunu automašīnu ar benzīna un dīzeļa dzinējiem aizliegumu no 2035. gada. Lasīt vairāk

 

Lai samazinātu elektrības rēķinus patērētājiem, EK plāno sākt centralizētāku elektrotīklu plānošanu (+ VIDEO)

Cik mēs nākotnē maksāsim par elektrību? Kāpēc tā vienā valstī ir dārgāka nekā pie kaimiņiem? Uz šiem jautājumiem cer atbildēt jaunais Eiropas Komisijas plāns – uzsākt centralizētāku elektrotīklu plānošanu, lai paātrinātu dažādu savienojumu izveidi, kas samazinātu elektrības rēķinus patērētājiem. Ko tas nozīmē un kas jauns gaidāms Baltijas valstīs? Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti