Medemciema krustojumā uz Jelgavas šosejas (A8) slēgti kreisie pagriezieni, kā arī mainīta satiksmes organizācija Jelgavas šosejas un Rīgas apvedceļa divlīmeņu krustojumā, aģentūru LETA informēja VAS "Latvijas valsts ceļi" (LVC) Komunikācijas daļā
Turpmāk, lai, izbraucot no Medemciema, nogrieztos virzienā uz Jelgavu, būs jāizmanto apgriešanās vieta, kas ir izbūvēta netālu no krustojuma, Rīgas virzienā. Savukārt, lai nokļūtu Medemciemā, braucot no Rīgas Jelgavas virzienā, būs jāizmanto divlīmeņu satiksmes mezgls Jelgavas šosejas (A8) krustojumā ar Rīgas apvedceļu A5 (Salaspils-Babīte).
Kompānijā norādīja, lai uzlabotu satiksmes organizāciju, attiecīgajā divlīmeņu satiksmes mezglā ir mainīts horizontālais marķējums uz nobrauktuves no Rīgas apvedceļa. Turpmāk, braucot pa Rīgas apvedceļu Ķekavas virzienā un pa nobrauktuvi nogriežoties ceļa turpināšanai Rīgas virzienā, transportlīdzeklim, pieslēdzoties Jelgavas šosejai, būs priekšroka attiecībā pret transportlīdzekli, kas pārkārtojies, lai turpinātu ceļu pa uzbrauktuvi uz Rīgas apvedceļu Babītes virzienā.
Pagarināts arī pārkārtošanās posma garums uz Jelgavas šosejas tiem transportlīdzekļiem, kas no divlīmeņu satiksmes mezgla puses turpinās braucienu Rīgas virzienā.
Projekta ietvaros, krustojumā virzienā uz Jelgavu ir arī labiekārtota autobusu pieturvieta un izbūvēts gājēju celiņš no pieturvietas līdz gājēju tuneļa pieejai.
LVC norāda, ka Medemciema krustojums bija viena no satiksmes drošības viedokļa problemātiskākajām vietām valsts autoceļu tīklā. Valsts policijas dati liecina, ka kopš 2015.gada tur notikuši 28 ceļu satiksmes negadījumi, kuros ir viens bojā gājušais, viens cilvēks guvis smagus miesas bojājumus, bet 13 cilvēki - vieglus miesas bojājumus.
Jau vēstīts, ka Medemciema iedzīvotāji iepriekš rīkoja protesta akcijas pret minētā krustojuma pārbūvi, slēdzot kreiso pagriezienu iebraukšanai Medemciemā no Rīgas puses.
Pret ko tieši protestē medemciemieši? Cik īsti lielāks līkums viņiem tagad sanāks - 1km vai 15km? Drošība uz lielceļa un sabiedriskais labums droši vien ir vairāk ērti par vienas apdzīvotas vietas (ne pārāk lielas?) iedzīvotāju ikdienas ērtībām....
Kam tiks sabiedriskais labums- jelgavas un olainjuurmalas puspajumtniekiem, kuri ikdienā mauc uz rīgu gaisu bojāt? Šhitais ir ,ok,jaa, kur nu vēl lielāka drošiba uz LielCeļa- ka tas apgrieziena pts paredz bōgenu pāri pa visām pretēja virziena joslām un vēl visu paredzēto p-edāļu vienlaicīgu nospiešanu ieskrienoties.Ar ko tas jaunais, atvainojiet, suuda apgiešanās risinājums tagad ir "labāks" par iespēju atstāt medemciemiešiem to nogriešanos vismaz braucot mājup no rīgas?? Izņemot to, ka tur ir beidzoooottt izveidota valstī garākā nogriešanās josla?
Tur vispār jāaizber to iebrauktuvi mazdārziņu kooperatīvā, lai brauc caur Baložu pusi caur civilizētu krustojumu! Uz Jelgavenes tas nav krustojums, bet krustojuma izstrādājums, kur mazdārziņu opīši ar saviem žiguļiem apstājas kreisajā joslā un taisa avārijas situācija! Nav vairs tie laiki, kad jāaudzē tupeņus mazdārziņos.
Jā.Baložiem sētu apkārt,kavējošo luksoforu uz 8joslu bauskas-pzdauskas-transbaltica kosmostrādes nozāģēt kjebeņi mātteri nost. Katlakalnam katlu virsū,skolu und veikalu norakt līdz ar pamatiem.Maz- un vid-kolhozniekiem sasiet plostus, lai jebkādā rakā sip pār pa upi nafik prom uz Kengaraksu. Ķekavas ekošmeko pļavā ieperinājušos putnu mērdētājus iespundēt turpat fabrikā un barot ar vistu meesliem. Olainē pārbrauktuvi likvidēt,cietumu paplašināt..
Kādi Žiguļi,opīši tagad brauc ar Pasātiem un Astrām, tikai to caurbraucēju tur ir vairāk, kā vietējo. Tūlīt Plakanciemam ari vajadzēs divlīmeņu krustojumu.