Līdz 2023.gadam plāno izveidot transporta nozares informācijas nacionālo piekļuves punktu 4

 

Foto: Ekrānbilde no Balticlivecam.com

Nozare.lv | 30.jūnijs 2020 13:04

Līdz 2023.gadam plānots izveidot transporta nozares informācijas nacionālo (valsts) piekļuves punktu, ieguldot 5,882 miljonus eiro, paredz šodien Ministru kabinetā (MK) atbalstītais konceptuālais ziņojums "Par intelektisko transporta sistēmu ieviešanu Latvijas autotransporta jomā un to saskarnēm ar citiem transporta veidiem".

Konceptuālajā ziņojumā skaidrots, nacionālie piekļuves punkti var būt dažādi - gan kā datu bāze, datu noliktava, repozitorijs, reģistrs, tīmekļa portāls vai līdzīga veida atkarībā no aptvertajiem datiem, un tie var nodrošināt atrašanas pakalpojumus, atvieglojot pieprasīto datu kopu sapludināšanu, saspiešanu vai analizēšanu.

No plānotā finansējuma piecus miljonus eiro paredzēts iegūt, pārdalot Eiropas Savienības (ES) fondu finansējumu, savukārt 882 353 eiro apmērā paredzēt valsts budžeta finansējums.

MK rīkojumā Satiksmes ministrijai (SM) uzdots izstrādāt un satiksmes ministram līdz šī gada 31.decembrim iesniegt noteiktā kārtībā izskatīšanai valdībā grozījumus Satiksmes ministrijas nolikumā, nosakot ministriju par atbildīgo institūciju, kas koordinē un organizē intelektisko transporta sistēmu politikas izstrādi un īstenošanu un deleģē VAS "Latvijas Valsts ceļi" (LVC) pienākumu izveidot un uzturēt transporta nozares informācijas nacionālo (valsts) piekļuves punktu.

Tāpat SM uzdots izstrādāt un satiksmes ministram līdz 2023.gada 1.jūnijam iesniegt izskatīšanai MK grozījumus Ceļusatiksmes likumā, nosakot pienākumus attiecībā uz datu iesniegšanu transporta nozares informācijas nacionālajā piekļuves punktā, kā arī paredzot deleģējumu MK noteikt kārtību, kādā dati iesniedzami transporta nozares informācijas piekļuves punktā.

Turklāt SM līdz 2023.gada 1.jūlijam jāizvērtē transporta nozares informācijas nacionālā piekļuves punkta uzturēšanai nepieciešamo finansējumu un ņemt to vērā, iesniedzot Finanšu ministrijā pieprasījumu veikto kapitālieguldījumu uzturēšanas izdevumu segšanai atbilstoši likumam par budžetu un finanšu vadību.

Savukārt, lai veicinātu datu par pašvaldību ceļiem un ielām iesniegšanu mašīnlasāmā formātā, SM uzdots izstrādāt un satiksmes ministram līdz 2023.gada 31.decembrim iesniegt noteiktā kārtībā izskatīšanai MK grozījumus 2017.gada noteikumos par pašvaldību ceļu un ielu reģistrācijas un uzskaites kārtību.

 
 
4 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
viencexperc 1.jūlijs 2020 11:58
2 0 Atbildēt

kārtējā naudas izsaimniekošana. Nekas īpašs. Un pie Talsiem netaisīs. Tā jau visi no Rīgas bēg prom. Vajag taisīt Rīgā, lai mazāk bēg.

Pilsēta, 2019, 2018,2017, ( iedzīvotāju skaits tūkstošos)

Rīga - 632, 638, 641

Viļņa - 538, 536, 534

Tallina - 441, 437,430

Visas galvaspilsētas aug, bet Rīga iet Krievijas virzienā.

viencexperc 1.jūlijs 2020 12:02
1 0 Atbildēt

Vēl interesantāk aplūkot visu šo pilsētu prognozes uz 2025.gadu. Bet šeit nerakstīšu, lai rīdzinieki nesāk raudāt. Viņiem taču krievi ar ušakovu priekšgalā, apsolīja - kā krievijā.

Bet pēc ķiseļova un skabejevas, krievija ir ūberdzeržava. Tas nekas, ka tā ūberdzeržava ekonoimiski ir divas reizes nabagāka kā kalifornijas štats, vai pusotru reizi nabagāka kā Teksasas štats.

www.nemeliem.lv/post/vai-krie...%BCa-ekonomika

 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Palika 18 kilometri: 3 miljonus vērts Ferrari F40 piedzīvo avāriju Vācijā 8

Automašīna bija ceļā uz automobiļu izstāžu un pārdošanas kompleksu Motorworld Bublingenē, netālu no Štutgartes. Līdz mērķim bija atlikuši 18 kilometri. Lasīt vairāk

 

Kurš izraisīja bīstamu situāciju? (+ VIDEO) 34

Abu vadītāju domas par to, kurš izraisīja bīstamu situāciju, dalās. Lasīt vairāk

 

Arī kā sedans - Volkswagen Passat Ķīnai 7

Jaunākais Volkswagen Passat Eiropā ir pieejams tikai universāla modifikācijā, taču Ķīnā to var nopirkt ar sedana virsbūvi. Lasīt vairāk

 

ADAC: Ķīnas autobūve ir nopietni konkurenti 8

Vācijas automobiļu kluba ADAC eksperti nonākuši pie secinājuma, ka Ķīnas autobūves produkcija pēdējos gados ir stingri pielikusi un min Eiropas ražotājiem uz papēžiem. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti