Omniva autoparks pirmo reizi papildināts ar elektroautomobiļiem (+ FOTO) 3

 

Foto: Publicitātes attēls

Omniva | 28.augusts 2020 15:30

Īstenojot videi draudzīgas uzņēmējdarbības principu ieviešanu, Omniva Latvija savu autoparku papildinājusi ar pirmajiem elektroauto - diviem Nissan Leaf automobiļiem. Sākot ar šā gada 28. augustu, tie tiks izmantoti uzņēmuma personāla vajadzībām, dodoties ikdienā pie klientiem un sadarbības partneriem.

Omniva jau iepriekš testējusi arī elektroautomobiļus, kas paredzēti sūtījumu piegādei, tomēr šobrīd tirgū vēl nav pieejami tādi spēkrati, kas atbilstu Omniva sūtījumu transportēšanas vajadzībām elektroauto ietilpības un salīdzinoši nelielā nobraucamā attāluma ar vienu uzlādi dēļ.

“Meklējot veidus, kā nodrošināt videi saudzīgu uzņēmējdarbību, esam nolēmuši Omniva autoparku papildināt ar pirmajiem elektroauto mūsu uzņēmuma pastāvēšanas vēsturē. Vidēji mūsu darbinieki mēnesī nobrauc ap 3000 km, izmantojot dīzeļdegvielu vai benzīnu. Turpmāk, veicot šo attālumu ar Nissan Leaf automobiļiem, varam neuztraukties par  nodarīto kaitējumu dabai izplūdes gāzu emisijas sakarā. Ceram, ka nākamo pāris gadu laikā automobiļu ražotāji pielāgosies mūsu un vajadzībām, jo, raugoties ilgtermiņā, esam iecerējuši autoparku papildināt arī ar elektrobusiem sūtījumu transportēšanai,” atklāj Omniva Latvija vadītāja Beāte Krauze-Čebotare.

Sākot ar šī gada 1. jūniju,  Omniva Latvija birojs un šķirošanas centrs atrodas energoefektīvākajā loģistikas centrā Latvijā – Green Park Mārupē, kur iekārtots modernākais sūtījumu šķirošanas centrs Latvijā un tiek nodrošināta atkritumu šķirošana, kā arī energoefektīva resursu pārvaldība.

Nissan Leaf ir viens no pasaulē populārākajiem elektroautomobiļiem, kas nerada gāzu izmešus un tādējādi neveicina siltumnīcas efektu. Klusais un jaudīgais auto ir īpaši piemērots pilsētas satiksmei. 

 
3 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
Asaris 28.augusts 2020 15:43
1 0 Atbildēt

Nav jau tā labākā izvēle no pieejamajiem eauto

didzisk 1.septembris 2020 16:08
1 0 Atbildēt

Atkarīgs no prasībām. Jau gadu ar tādu braucu, 10000 km aiz muguras, nekāda vaina. Cena kā eGolf, bet vietas vairāk. Varētu būt Eiropā populārākais lādēšanas standarts (CCS un 150kW), bet arī ar tiem 50kW ko dod Chademo nepaiet pat stunda, lai viņu pielādētu līdz 90%.

Vēl gribētos piekabes āķi un vietu kā universālī, bet tie visi ir divreiz dārgāki (jācer, ka apdomāsies un džipu vietā sāks ražot arī parastus universāļus).

elektrofurgons 30.augusts 2020 21:26
1 0 Atbildēt

Pirmo ņems priekšnieks,otro ņems vietnieks,ai-ja-jā trala-lalā.

 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Porsche pastāsta par jauno Macan

Vācijas sportisko luksusa automobiļu ražotājs atklājis informāciju par jauno Macan, kas tagad būs pieejams kā pilnībā elektrisks transportlīdzeklis, divās divmotoru pilnpiedziņas versijās. Lasīt vairāk

 

Arī pārāk lēna braukšana var radīt avārijas situācijas (+ VIDEO) 11

Satiksmes drošību veido daudz un dažādi aspekti. Viens no tādiem ir – cik droši vadām savu transportlīdzekli un cik labi iekļaujamies satiksmes plūsmā. Nereti no autovadītājiem dzirdamas sūdzības par citu satiksmes dalībnieku pārgalvīgu braukšanas stilu. Tomēr ir arī tādi, kas kopējā satiksmes plūsmā neiekļaujas, jo dažādu iemeslu dēļ brauc pārāk lēni. Arī šāds braukšanas stils var radīt neprognozējamas situācijas uz ceļa. Lasīt vairāk

 

Putas vai rezerves ritenis ? TV Autoziņu eksperiments (+VIDEO) 13

Modernajās vieglajās automašīnas vietas rezerves ritenim itin bieži nemaz nav, jo rats aizņem vietu un ir smags. Tomēr melnajā stundā tas noderētu. Tā uzskata arī Autoriepu Nama direktors Oskars Krampāns, kurš izrāda Autoziņām dažādus rezerves riteņu veidus. Populārākais ir pagaidu jeb mazais rezerves ritenis, tautā saukts par "desu" vai "tableti". Pagaidu rezerves ritenis ir kompromiss starp pilnvērtīgu riepu un vispār neko. Ar tādu drīkst braukt ne tālāk par 80 km un ne ātrāk kā 80 km/h. Pagaidu riepa ir ne vien mazāka, bet arī plānāka. Lasīt vairāk

 

Laika kapsula: sportiskais 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT ar tikai 716 km nobraukumu (+ FOTO) 6

Nīderlandē piedāvā lieliski saglabātu „laika kapsulu” – 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT, kas savā 32 gadus garajā mūžā nav nobraucis pat 1000 kilometrus. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti