Omniva autoparks pirmo reizi papildināts ar elektroautomobiļiem (+ FOTO) - iAuto

Omniva autoparks pirmo reizi papildināts ar elektroautomobiļiem (+ FOTO) 3

 

Foto: Publicitātes attēls

Omniva | 28.augusts 2020 15:30

Īstenojot videi draudzīgas uzņēmējdarbības principu ieviešanu, Omniva Latvija savu autoparku papildinājusi ar pirmajiem elektroauto - diviem Nissan Leaf automobiļiem. Sākot ar šā gada 28. augustu, tie tiks izmantoti uzņēmuma personāla vajadzībām, dodoties ikdienā pie klientiem un sadarbības partneriem.

Omniva jau iepriekš testējusi arī elektroautomobiļus, kas paredzēti sūtījumu piegādei, tomēr šobrīd tirgū vēl nav pieejami tādi spēkrati, kas atbilstu Omniva sūtījumu transportēšanas vajadzībām elektroauto ietilpības un salīdzinoši nelielā nobraucamā attāluma ar vienu uzlādi dēļ.

“Meklējot veidus, kā nodrošināt videi saudzīgu uzņēmējdarbību, esam nolēmuši Omniva autoparku papildināt ar pirmajiem elektroauto mūsu uzņēmuma pastāvēšanas vēsturē. Vidēji mūsu darbinieki mēnesī nobrauc ap 3000 km, izmantojot dīzeļdegvielu vai benzīnu. Turpmāk, veicot šo attālumu ar Nissan Leaf automobiļiem, varam neuztraukties par  nodarīto kaitējumu dabai izplūdes gāzu emisijas sakarā. Ceram, ka nākamo pāris gadu laikā automobiļu ražotāji pielāgosies mūsu un vajadzībām, jo, raugoties ilgtermiņā, esam iecerējuši autoparku papildināt arī ar elektrobusiem sūtījumu transportēšanai,” atklāj Omniva Latvija vadītāja Beāte Krauze-Čebotare.

Sākot ar šī gada 1. jūniju,  Omniva Latvija birojs un šķirošanas centrs atrodas energoefektīvākajā loģistikas centrā Latvijā – Green Park Mārupē, kur iekārtots modernākais sūtījumu šķirošanas centrs Latvijā un tiek nodrošināta atkritumu šķirošana, kā arī energoefektīva resursu pārvaldība.

Nissan Leaf ir viens no pasaulē populārākajiem elektroautomobiļiem, kas nerada gāzu izmešus un tādējādi neveicina siltumnīcas efektu. Klusais un jaudīgais auto ir īpaši piemērots pilsētas satiksmei. 

 
3 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
Asaris 28.augusts 2020 15:43
1 0 Atbildēt

Nav jau tā labākā izvēle no pieejamajiem eauto

didzisk 1.septembris 2020 16:08
1 0 Atbildēt

Atkarīgs no prasībām. Jau gadu ar tādu braucu, 10000 km aiz muguras, nekāda vaina. Cena kā eGolf, bet vietas vairāk. Varētu būt Eiropā populārākais lādēšanas standarts (CCS un 150kW), bet arī ar tiem 50kW ko dod Chademo nepaiet pat stunda, lai viņu pielādētu līdz 90%.

Vēl gribētos piekabes āķi un vietu kā universālī, bet tie visi ir divreiz dārgāki (jācer, ka apdomāsies un džipu vietā sāks ražot arī parastus universāļus).

elektrofurgons 30.augusts 2020 21:26
1 0 Atbildēt

Pirmo ņems priekšnieks,otro ņems vietnieks,ai-ja-jā trala-lalā.

 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

88 gados nebijis notikums: Volkswagen slēdz Drēzdenes rūpnīcu 19

Vācijas autobūves uzņēmums Volkswagen šonedēļ pārtrauks darbu vienā no savām rūpnīcām. Lasīt vairāk

 

TV Auto ziņas dosies ziemas labdarības reisā (+ VIDEO)

TV Autoziņu ziemas testos esam devušies gan ar pikapiem, gan elektromobiļiem, taču mikroautobusu un minivenu reiss gan notiks pirmo reizi. Lasīt vairāk

 

Iekšdedzes dzinēji dzīvos arī pēc 2035. gada - Brisele apsver aizlieguma atcelšanu 31

Eiropas Komisija varētu atcelt likumu, kas paredzēja jaunu automašīnu ar benzīna un dīzeļa dzinējiem aizliegumu no 2035. gada. Lasīt vairāk

 

Lai samazinātu elektrības rēķinus patērētājiem, EK plāno sākt centralizētāku elektrotīklu plānošanu (+ VIDEO)

Cik mēs nākotnē maksāsim par elektrību? Kāpēc tā vienā valstī ir dārgāka nekā pie kaimiņiem? Uz šiem jautājumiem cer atbildēt jaunais Eiropas Komisijas plāns – uzsākt centralizētāku elektrotīklu plānošanu, lai paātrinātu dažādu savienojumu izveidi, kas samazinātu elektrības rēķinus patērētājiem. Ko tas nozīmē un kas jauns gaidāms Baltijas valstīs? Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti