PAPILDINĀTS ar "Latvijas dzelzceļš" atbildi; Kauna traips "Zasulauka" dzelzceļa stacija (+ FOTO) 29

 

Foto: iAuto.lv

Māris Ozliņš, iAuto redaktors | 2.septembris 2020 9:03

Foto fiksācija 2020.gada 2.septembrī. Bez komentāriem!

No Vikipēdijas:

Dzelzceļa stacija Zasulaukā tika izveidota, kad tika atklātas Rīgas—Bolderājas (1873) un Rīgas—Tukuma(1877) dzelzceļa līnijas.[1] Abas dzelzceļa līnijas piederēja Rīgas—Dinaburgas dzelzceļa sabiedrībai, taču 1895. gadā tās jau bija izpirkusi valsts.

Tagadējā Zasulauka stacijas ēka uzbūvēta 1912. gadā.[2]

1950. gadā Zasulauka stacija tika piemērota elektrovilcienu vajadzībām, tie sāk kursēt posmā Rīga—Dubulti. 

PAPILDINĀTS 2.09.2020. plkst.22:45 ar Valsts akciju sabiedrība "Latvijas dzelzceļš" preses sekretāres Ellas Pētermanes atbildi:

"Nodalījuma josla pie dzelzceļa stacijas "Zasulauks" beidzas līdz ar stacijas ēkas sienu, līdz ar to par trotuāra un ielas braucamās daļas tehnisko stāvokli atbildīga ir pašvaldība.

Stacijas ēku un pasažieru platformas ir plānots pārbūvēt un labiekārtot Rail Baltica projekta būvniecības ietvaros. Vienlaikus VAS "Latvijas dzelzceļš" plānveidā veic pasažieru platformu remontdarbus, un arī stacijā "Zasulauks" šogad ir plānots novērst attēlos redzamos bojājumus, lai tie neapdraud dzelzceļa pasažierus.

Tualetes ārpus staciju ēkām ir izvietotas situācijām, ja īslaicīgi nedarbojas tās, kas ir staciju ēkās.

Īslaicīgums ir atkarīgs no situācijas, piemēram, ja tiek veikti uzkopšanas darbi, vai ir nepieciešams veikt nelielus remontdarbus. Tāpēc, lai nesagādātu neērtības pasažieriem, viņiem ir pieejamas biotualetes ārpus stacijas ēkas."

Lasi vēl portālā iAuto.lv par šo tēmu: 

 
Visi komentāri
 
Vernons 2.septembris 2020 9:06
2 0 Atbildēt

Attīstīts sociālisms! Šogad laikam sāks augstos peronus būvēt, tad arī sakārtos.

WALA 2.septembris 2020 9:06
6 2 Atbildēt

Mūsdienās ir ļoti grūti atrast pielietojumu vecām monumentālām celtnēm un tās arī atbilstoši uzturēt ! Nav vairs ne tik daudz darbinieku nepieciešams, ne arī telpu - dzīves realitāte. Bet ja kādam ir labas idejas ko ar šādām celtnēm darīt - es domāju - speraties pie īpašnieka ar priekšlikumiem - varbūt pat bizness beigās sanāk !

P.S. šādām celtnēm ir viens zināms labums - tās no saules ļoti lēni uz uzsilst, un tad arī lēni atdziest, bet vai tam ir kāds praktisks pielietojums - KVZ.

turklāt 2.septembris 2020 9:34
2 0 Atbildēt

Dzc. mūsdienās vairs nav tāda nozīme, kā agrāk. Visa tā infrastruktūra un uzturēšana maksā naudu, bet cik tur vispār ir pasažieru un cik to apkalpo Zasulauka stacija. Agrāk to visu varēja pagrābt no varenības fonda, mūsdienās viss ir citādi - varenība nav dzc.stacijās, tās būvē funkcionālas, ne monumentālas.

WALA 2.septembris 2020 9:39
3 0 Atbildēt

par dzelzceļa stacijām - paskatīsimies ko mums piedāvās Rail Baltica projekts, vai kārtējo multi-maz-bodīšu peronu, vai tomēr kādu foršu publisku, plašu un gaišu telpu. Vienīgi varbūt uzreiz vajag padomāt par izstāžu utml. rīkošanu ( un varbūt vecās stacijas arī tieši šādi vai līdzīgi var atdzīvināt ???)

Conqueror 2.septembris 2020 9:19
2 0 Atbildēt

toties tur pagalma pusē pie 2. tramvaja pieturas vienmēr stāv trīs vai četri BMW 3

iAuto 2.septembris 2020 9:26
3 0 Atbildēt

jā, bija kaut kas ar sarkaniem lukturiem un iespaidīgu skaitu uzlīmēm

Conqueror 2.septembris 2020 9:20
1 0 Atbildēt

tā jau var visas stacijas pafočēt, zasulauks jau nav vienīgais kauna traips

iAuto 2.septembris 2020 9:29
2 0 Atbildēt

Tas tiesa, turklāt arī Jūrmalā "remontētās" stacijas ir zem nopietnas kritikas. Kaut vai gājēju plūsmas organizatoru vajadzētu uzreiz atlaist un piedzīt zaudējumus par šaurajiem peroniem-ietvēm, nevajadzīgajām sētām un pakāpieniem...

iAuto 2.septembris 2020 9:26
3 0 Atbildēt

Ja plāns ir, lai cilvēki brauc vairāk ar sabiedrisko transportu, tad šeit redzamais to neveicina. Turklāt tieši elektriskais vilciens šādai sistēmai ir mugurkauls.

WALA 2.septembris 2020 9:30
9 1 Atbildēt

NU lai vilciens kļūtu par apsveramu variantu - ir jābūt arī kur novietot savu auto, moto vai tamlīdzīgi vai iespējai savu teiksim velo paņemt ērti līdz, bet stumties vilcienā ar velo - da nu nah, man jau no Tīraines stacijas līdz Jelgavai tas bija vienam pašam pain in the ass, un kad ar siveu uz laukiem pamēģinājām braukt ar velo + vilcienu, zin tad ja laiks ļauj - ērtāk ir nomīties visus 84 km, nekā lēkāt tai vilcienā iekšā un ārā pa tiem stāvajiem pakāpieniem, īpaši ja tautas pavairāk ( tas nekas ka tajā maršrutā iet vai vismaz gāja - vagoni ar visiem velo turētājiem)

Kanibaals 2.septembris 2020 20:04
0 0 Atbildēt

Tas bija apzināti, pasažieru pārvadājumi traucēja tranzītkravām.

imzz 2.septembris 2020 9:41
4 0 Atbildēt

Ta nekas tur briesmīgs. Bet pirms pašas stacijas Tapešu ielas sākumā ir ceļš bez seguma, un, ja sausā laikā tur brauc auto, saceļas iespaidīgi putekļu mākoņi, kā no kaut kādas lauku grantenes. To gan vajadzētu uzlabot :

goo.gl/maps/G7MwrWHrXopWLfXo8

viencexperc 2.septembris 2020 10:25
6 1 Atbildēt

Nav nekāds kauna traips. Tas ir tas, ko vēlētāji arīgribēja. Zasulaukā 2017.gadā par tādām stacijām nobalsoja 46,59% vēlētāju. Ne tik daudz kā Daugavgrīvā, bet pietiekoši daudz.

Par 2020 gadu datus nezinu, bet redzot, ka uzvarēja citi komunisti, domāju, ka rezultāti būs līdzīgi.

Conqueror 2.septembris 2020 10:45
0 0 Atbildēt

sāks to rail baltika taisīt tad zasulauka staciju uzfrišinās uz eiropas līmeni

imzz 2.septembris 2020 11:53
1 0 Atbildēt

Iespējams, ka ne, jo visa Rail Baltica paredzētā nauda tiks izdota Rīgas centrālās stacijas rekonstrukcijai.

topinamburs 3.septembris 2020 19:43
0 0 Atbildēt

visa?

Vietējais 2.septembris 2020 10:56
1 0 Atbildēt

45% nodokļus nemaksā un tad mēs brīnamies, ka viss drūp...

Par kādām naudām salabot to, ko nevarēja kārtīgi uzbūvēt komuņizmā?

Bet Zasuauks būs viens no pirmajiem, kas dabūs jaunus peronus, jo ir paredzēts atjaunot 48 stacijas

Inga 2.septembris 2020 11:21
2 0 Atbildēt

Tādu nolaistu vietu Latvijā daudz,piemēram ,skaitās sociālā māja Āgenskalnā Smiļģa ielā 47,tur dzīvo cilveki 4 stāvos ,bet kādos nenormālos apstākļos ,durvis izlauztas ,logi koridoros izsisti..kāpņu telpa briesmīga..bet naudu par apsaimniekošanu iekasē pietiekoši lielu..Ko par to domā Zemgales priekšpilsētas vadība? Neko..

anonimikis 2.septembris 2020 11:24
2 0 Atbildēt

Kauna traips ir raksts par Škodu. Delfos jau vakar bija modeļu cenas, te nav nekā.

Freijers 2.septembris 2020 14:27
3 0 Atbildēt

Nezinu kāds nu tur kauna traips, vidusmēra stacija LV un Rīgas mērogiem, ne tuvu ne tā bomzīgākā - neesat laikam Zasā bijuši 90jos gados, aliņa vagons arī ciet. Būvi iespējams kaut kad pielāgos mūsdienu vajadzībām, ja vien "piemineklis" netraucēs

gunbox 2.septembris 2020 14:57
1 0 Atbildēt

Es teiktu, ka tā īsti neredzu bedres, salīdzinot ar to asfaltu kurš uzliets pirms 10 gadiem citur Latvijā.

Ruta 2.septembris 2020 15:23
1 0 Atbildēt

Kāda visa pilsēta,tāda stacija.Esam jau diemžēl pieraduši.

Mārīte 2.septembris 2020 17:51
1 0 Atbildēt

No 1968 gada dzīvoju Zasulaukā .Fabrikas un rūpnīcas visas darbojās ,cilvēku bija ļoti daudz ,vasarā nevarēja vilcienā iekāpt ,uz Jūrmalu aizbraukt .Stacijā bija kafejnīca ,biezpiens ar krējumu un cukuru ,kafija ar pienu ,skaisti saceptas olas ,salātiņi.Ļoti labi bija ieskriet uzkost pirms otrās maiņas.Tikai labas atmiņas ,žēl ka VISS JŪK UN BRŪK.

qwerty 2.septembris 2020 19:52
1 0 Atbildēt

Da labi.

Nostaļģija ir laba lieta, tikai nevajag teikt, ka komunismā viss bija idelai

Kanibaals 2.septembris 2020 20:03
2 0 Atbildēt

Nē nu peldeties jurā kurā visi tie bari nokartojās noteikti bij fantastiski. Cilvēku bija daudz jo citur pie jūras bija kara bāzes un aizbraukt nekā

imzz 3.septembris 2020 10:29
1 0 Atbildēt

Jā, tur blakus stacijai bija adīšanas fabrika "Sarkanais Rīts. Strādniecēm tā bija īsta bauda staigāt gar adīšanas mašīnām visu dienu un siet kopā pārtrūkušos diegus un mainīt spoles.

Vernons 2.septembris 2020 20:16
0 0 Atbildēt

Visas stacijas bija ar vienu nosaukumu - "Kipetok"!

650 2.septembris 2020 23:57
1 0 Atbildēt

-toties Jelgavas stacijā bij restorāns "Gudok" ;p

Tio 5.septembris 2020 14:30
1 0 Atbildēt

Ušao0vs darīja... ko varēja!

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Uz Dienvidu gaisa pārvada jau vairākas nedēļas atjaunots 70 km/h, Rīgas-Jūrmalas šoseja vēl 90 km/h (+ VIDEO) 6

iAuto.lv ir neizpratnē par to, kādēļ labos laika apstākļos uz Rīgas-Jūrmalas šosejas maksimālais atļautais ātrums joprojām ir tikai 90 kilometri stundā. Lasīt vairāk

 

Elektrokabeļu zagļu dēļ traucēta vilcienu satiksme Vācijas rietumos 3

Elektrokabeļu zagļi aizvadītajā naktī paralizēja vilcienu satiksmi Vācijas rietumos. Lasīt vairāk

 

Palika 18 kilometri: 3 miljonus vērts Ferrari F40 piedzīvo avāriju Vācijā 11

Automašīna bija ceļā uz automobiļu izstāžu un pārdošanas kompleksu Motorworld Bublingenē, netālu no Štutgartes. Līdz mērķim bija atlikuši 18 kilometri. Lasīt vairāk

 

Kā izskatījās iepriekšējie visu paaudžu Dacia Duster... un tagad jaunais trešās paaudzes modelis (+ VIDEO) 1

iAuto.lv iepazīst jaunās paaudzes Dacia Duster, pie viena parādot visas Duster modeļu paaudzes evolūciju vairāk nekā desmit gadu garumā. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti