Foto fiksācija 2020.gada 2.septembrī. Bez komentāriem!
No Vikipēdijas:
Dzelzceļa stacija Zasulaukā tika izveidota, kad tika atklātas Rīgas—Bolderājas (1873) un Rīgas—Tukuma(1877) dzelzceļa līnijas.[1] Abas dzelzceļa līnijas piederēja Rīgas—Dinaburgas dzelzceļa sabiedrībai, taču 1895. gadā tās jau bija izpirkusi valsts.
Tagadējā Zasulauka stacijas ēka uzbūvēta 1912. gadā.[2]
1950. gadā Zasulauka stacija tika piemērota elektrovilcienu vajadzībām, tie sāk kursēt posmā Rīga—Dubulti.
PAPILDINĀTS 2.09.2020. plkst.22:45 ar Valsts akciju sabiedrība "Latvijas dzelzceļš" preses sekretāres Ellas Pētermanes atbildi:
"Nodalījuma josla pie dzelzceļa stacijas "Zasulauks" beidzas līdz ar stacijas ēkas sienu, līdz ar to par trotuāra un ielas braucamās daļas tehnisko stāvokli atbildīga ir pašvaldība.
Stacijas ēku un pasažieru platformas ir plānots pārbūvēt un labiekārtot Rail Baltica projekta būvniecības ietvaros. Vienlaikus VAS "Latvijas dzelzceļš" plānveidā veic pasažieru platformu remontdarbus, un arī stacijā "Zasulauks" šogad ir plānots novērst attēlos redzamos bojājumus, lai tie neapdraud dzelzceļa pasažierus.
Tualetes ārpus staciju ēkām ir izvietotas situācijām, ja īslaicīgi nedarbojas tās, kas ir staciju ēkās.
Īslaicīgums ir atkarīgs no situācijas, piemēram, ja tiek veikti uzkopšanas darbi, vai ir nepieciešams veikt nelielus remontdarbus. Tāpēc, lai nesagādātu neērtības pasažieriem, viņiem ir pieejamas biotualetes ārpus stacijas ēkas."
Lasi vēl portālā iAuto.lv par šo tēmu:
- Diskusija FORUMĀ: Dzelzceļa stacijas Latvijā ir nolaistas līdz kliņķim
- Kāds var palikt iespaids par kūrortpilsētu Jūrmalu, ja atbraucot uz Majoriem var ieraudzīt šo? (+ FOTO) 2019
- PAPILDINĀTS ar "Latvijas dzelzceļš" atbildi; Kauna traips "Zasulauka" dzelzceļa stacija (+ FOTO) 2020
- Vaivari! Kā Latvijas Dzelzceļš izturas pret vēsturiskajām stacijām? Vai konteineri var būt sabiedriska ēka! (+ VIDEO) 2020
- Brasa dzelzceļa stacija! Kas un kā izskatās - Dramatiski! 4.03.2024 (+ VIDEO) 2024
- Tēma FORUMĀ: Dzelzceļa forums
NU lai vilciens kļūtu par apsveramu variantu - ir jābūt arī kur novietot savu auto, moto vai tamlīdzīgi vai iespējai savu teiksim velo paņemt ērti līdz, bet stumties vilcienā ar velo - da nu nah, man jau no Tīraines stacijas līdz Jelgavai tas bija vienam pašam pain in the ass, un kad ar siveu uz laukiem pamēģinājām braukt ar velo + vilcienu, zin tad ja laiks ļauj - ērtāk ir nomīties visus 84 km, nekā lēkāt tai vilcienā iekšā un ārā pa tiem stāvajiem pakāpieniem, īpaši ja tautas pavairāk ( tas nekas ka tajā maršrutā iet vai vismaz gāja - vagoni ar visiem velo turētājiem)