Elektriskais Volkswagen ID.3 jau Latvijas dīlercentros (+ FOTO) 12

Foto: Publicitātes attēls

Volkswagen | 17.septembris 2020 12:04

Vien nedēļu pēc ID.3 1st piegāžu uzsākšanas Vācijā visi 50 ekskluzīvie ID.3 1st automobiļi, kas paredzēti Baltijas tirgum, sasnieguši Latviju.

Jau tuvāko dienu laikā ID.3 1st automašīnas tiks piegādātas klientiem. Šis unikālais un ļoti gaidītais Volkswagen modelis ir pirmais, kas ražots uz jaunās, īpaši elektroautomašīnām izstrādātās MEB platformas. Volkswagen ID.3 1st ražošanas apjoms Eiropā ir ierobežots līdz 30 000 automobiļu, bet Baltijā agrajai rezervācijai bija pieejamas vien 50 automašīnas. Iepriekšpārdošana ID.3 sērijveida modeļiem Latvijā sāksies jau tuvākajā laikā.  

“Pirmo ID.3 automašīnu saņemšana ir vēsturisks brīdis Volkswagen zīmolam. ID.3 ir pamats Volkswagen misijai nodrošināt ikvienam pieejamu mobilitāti bez emisijām. Un šis ir tikai sākums! Mēs esam ārkārtīgi pateicīgi visiem mūsu klientiem Latvijā, kuri uzticējās mums. Ar nepacietību gaidām brīdi, kad ID.3 1st automašīnas nonāks pie saviem īpašniekiem,’’ uzsver Volkswagen un Audi automašīnu importētāja izpilddirektore Ilze Grase-Ķibilde.

Kā pateicības dāvanu no Volkswagen visi ID.3 1st klienti saņems bezmaksas uzlādes karti 2 000 kWh vai līdz 600 eiro vērtībā izmantošanai publiskajās uzlādes stacijās. Turklāt īpašnieki, kas izvēlēsies regulāri dalīties ar rūpnīcu atsauksmēs par ID.3 1st, saņems papildu ieguvumu – bez maksas ID. Charger mājas uzlādes iekārtu ar uzlādi līdz 11kW un tās uzstādīšanu 1 000 eiro vērtībā. Visi ID.3 1st modeļi saņems piecu gadu garantiju, bet akumulatoram – astoņu. Volkswagen garantēs, ka šie akumulatori saglabās vismaz 70% no to izmantojamās kapacitātes pat pēc astoņiem gadiem vai 160 000 kilometriem.

ID.3 nosaka jaunus ilgtspējas standartus – ražošana ir oglekļa emisiju neitrāla, kas nozīmē, ka automobiļi klientiem tiek piegādāti, neradot negatīvu ietekmi uz vidi. Piemēram, ID.3 akumulatoru ražošanai tiek izmantota tikai videi draudzīgi ražota enerģija. Volkswagen ir radījis pirmo cenas ziņā izdevīgo un pieejamo elektroauto, kas ir videi draudzīgs visā dzīves cikla laikā, jo nerada CO2 emisijas, gan ražošanas, gan ekspluatācijas procesā, ja klients veic uzlādi ar videi draudzīgā veidā iegūtu elektrību.

ID.3 1st ekskluzīvais modelis ir aprīkots ar klientu vispieprasītāko konfigurāciju – 58 kWh akumulatoru ar vienas uzlādes nobraukuma distanci līdz 420 km (WLTP), kas ģenerē 150 kW (204 PS) un nodrošina maksimālo griezes momentu 310 Nm. Jau pamata ID.3 1st versija ir ļoti labi aprīkota, tai skaitā ar priekšējo sēdekļu un stūres apsildi, ātru uzlādi ar 100kW līdzstrāvu (DC) vai 11kW maiņstrāvu, dabisko balss vadību un ID. Light – inteliģento sistēmu, kas vizuāli komunicē ar vadītāju un palīdz braukšanas procesā, kā arī navigācijas izmantošanā. Papildus tam ID.3 1st būs vieds palīgs uz ceļa, jo jau standarta aprīkojumā ir pieejama adaptīvā kruīza kontrole (ACC), joslas saglabāšanas asistents Lane Assist, frontālās sadursmes brīdinājuma asistents Front Assist, parkošanās distances kontrole un dinamiskā ceļazīmju atpazīšanas sistēma.

ID.3 1st Plus versija papildus ir aprīkota ar atpakaļskata kameru, bezatslēgas piekļuves un dzinēja startēšanas sistēmu Keyless Advanced, Matrix LED priekšējiem lukturiem un  aizmugurējie LED lukturiem ar dinamisko pagrieziena signālu. Savukārt advancētākā modeļa versijā ID.3 1st Max ir iekļauts arī paplašinātās realitātes displejs (AR), liels panorāmas jumts, kā arī šo aprīkojuma klāstu papildina daļēji autonomās braukšanas palīgsistēma Travel Assist, ieskaitot Side Assist joslu maiņas palīgsistēmu un Emergency Assist, kas kritiskos apstākļos var palīdzēt novērst nopietnus negadījumus.

 
12 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
hehe 17.septembris 2020 12:27
7 8 Atbildēt

Visa tā vides neitralitāte ir jauns veids, kā pūst miglu acīs muļķīšiem, kas visus tos apgalvojumus nemaz nevar pārbaudīt. Un veids, kā nopelnīt uz "ilgtspējīgajiem baterijauto", arīdzan.

Dakteris 17.septembris 2020 12:30
7 2 Atbildēt

Ja viencexperc tuvākajā laikā šeit neko neierakstīs, tad atveseļošanās programma darbojas un potes efektīvas. Kaut gan garantijas nav, jo neviens viņu pēc aizmukšanas no ārstniecības vietas tā arī nav manījis

no laukiem 17.septembris 2020 13:45
4 1 Atbildēt

es domāju, ir kategorijas, kas tiešām dzīvo labāk, lai cik arī nebūtu populārs teiciens, ka "viss ir slikti". Apskaties pieejamos resursos, cik, piemēram, pelna deputāti, augstskolu rektori, nu, kaut vai policijas priekšnieks utt, bet ir tak Rīgas Satiksme, entās uzņēmumu padomes, konsultanti utt. Arī mediķi, skolotāji (ak, tos gan nedrīkstēja pieminēt), policisti, juristi, notāri, tiesneši - piekusu jau uzskaitīt, sen vairs nedzīvo kā agrāk. Es negribu nosaukt vārdā, bet viena labi zināma persona no Rīgas negribēja braukt uz kādu mazpilsētu, lai piedalītos stundu garā pasākumā, uzmanību - par 200 eiro - maz esot!!!!

Ak jā, es šeit nerunāju par pensionāriem, kuriem izrauties no 200+ vai 300+ pensijas cerību praktiski nav

 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Četru dienu laikā uzliek atstarojošos stabiņus un sola atjaunot bojātos triecienslāpētājus 29.10.2020 (+ VIDEO) 15

Vairākās vietās Rīgā, kur pašlaik ir bojāti triecienslāpētāji, ir veikti papildus pasākumi, lai pastiprinātu transportlīdzekļu vadītāju uzmanību. Lasīt vairāk

 

Vai jaunie auto atkal rūsē? 27

Mums zināmais lietotāja LMT pastāvīgās raizes par Opel auto pretrūsas izturību uzvedināja uz domām papētīt šo tēmu rūpīgāk. Lasīt vairāk

 

iAuto.lv lasītājs no Jūrmalas dalās domās par satiksmes infrastruktūru Kauguros un visā Latvijā 11

Tā kā esmu jūrmalnieks, kurš savas aktīvā autosportista gaitas ir beidzis, bet no ceļiem neesamu pazudis ļoti daudz pārvietojos ar velosipēdu, sižets par Jūrmalas maldinošo veloceliņu mani aicināja uzrakstīt par vēl vienu nejēdzību Jūrmalā, kā arī ieteikt savus sižetus papildināt ar papildus informāciju. Lasīt vairāk

 

Jonass nākamo sezonu aizvadīs "Gas Gas Factory Racing" komandā

Latvijas motokrosists Pauls Jonass 2021.gadā pārstāvēs "Gas Gas Factory Racing" komandu no Spānijas, ceturtdien sportists publicēja paziņojumu savā "Twitter" kontā. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti