Elektriskais Volkswagen ID.3 jau Latvijas dīlercentros (+ FOTO) 12

Foto: Publicitātes attēls

Volkswagen | 17.septembris 2020 12:04

Vien nedēļu pēc ID.3 1st piegāžu uzsākšanas Vācijā visi 50 ekskluzīvie ID.3 1st automobiļi, kas paredzēti Baltijas tirgum, sasnieguši Latviju.

Jau tuvāko dienu laikā ID.3 1st automašīnas tiks piegādātas klientiem. Šis unikālais un ļoti gaidītais Volkswagen modelis ir pirmais, kas ražots uz jaunās, īpaši elektroautomašīnām izstrādātās MEB platformas. Volkswagen ID.3 1st ražošanas apjoms Eiropā ir ierobežots līdz 30 000 automobiļu, bet Baltijā agrajai rezervācijai bija pieejamas vien 50 automašīnas. Iepriekšpārdošana ID.3 sērijveida modeļiem Latvijā sāksies jau tuvākajā laikā.  

“Pirmo ID.3 automašīnu saņemšana ir vēsturisks brīdis Volkswagen zīmolam. ID.3 ir pamats Volkswagen misijai nodrošināt ikvienam pieejamu mobilitāti bez emisijām. Un šis ir tikai sākums! Mēs esam ārkārtīgi pateicīgi visiem mūsu klientiem Latvijā, kuri uzticējās mums. Ar nepacietību gaidām brīdi, kad ID.3 1st automašīnas nonāks pie saviem īpašniekiem,’’ uzsver Volkswagen un Audi automašīnu importētāja izpilddirektore Ilze Grase-Ķibilde.

Kā pateicības dāvanu no Volkswagen visi ID.3 1st klienti saņems bezmaksas uzlādes karti 2 000 kWh vai līdz 600 eiro vērtībā izmantošanai publiskajās uzlādes stacijās. Turklāt īpašnieki, kas izvēlēsies regulāri dalīties ar rūpnīcu atsauksmēs par ID.3 1st, saņems papildu ieguvumu – bez maksas ID. Charger mājas uzlādes iekārtu ar uzlādi līdz 11kW un tās uzstādīšanu 1 000 eiro vērtībā. Visi ID.3 1st modeļi saņems piecu gadu garantiju, bet akumulatoram – astoņu. Volkswagen garantēs, ka šie akumulatori saglabās vismaz 70% no to izmantojamās kapacitātes pat pēc astoņiem gadiem vai 160 000 kilometriem.

ID.3 nosaka jaunus ilgtspējas standartus – ražošana ir oglekļa emisiju neitrāla, kas nozīmē, ka automobiļi klientiem tiek piegādāti, neradot negatīvu ietekmi uz vidi. Piemēram, ID.3 akumulatoru ražošanai tiek izmantota tikai videi draudzīgi ražota enerģija. Volkswagen ir radījis pirmo cenas ziņā izdevīgo un pieejamo elektroauto, kas ir videi draudzīgs visā dzīves cikla laikā, jo nerada CO2 emisijas, gan ražošanas, gan ekspluatācijas procesā, ja klients veic uzlādi ar videi draudzīgā veidā iegūtu elektrību.

ID.3 1st ekskluzīvais modelis ir aprīkots ar klientu vispieprasītāko konfigurāciju – 58 kWh akumulatoru ar vienas uzlādes nobraukuma distanci līdz 420 km (WLTP), kas ģenerē 150 kW (204 PS) un nodrošina maksimālo griezes momentu 310 Nm. Jau pamata ID.3 1st versija ir ļoti labi aprīkota, tai skaitā ar priekšējo sēdekļu un stūres apsildi, ātru uzlādi ar 100kW līdzstrāvu (DC) vai 11kW maiņstrāvu, dabisko balss vadību un ID. Light – inteliģento sistēmu, kas vizuāli komunicē ar vadītāju un palīdz braukšanas procesā, kā arī navigācijas izmantošanā. Papildus tam ID.3 1st būs vieds palīgs uz ceļa, jo jau standarta aprīkojumā ir pieejama adaptīvā kruīza kontrole (ACC), joslas saglabāšanas asistents Lane Assist, frontālās sadursmes brīdinājuma asistents Front Assist, parkošanās distances kontrole un dinamiskā ceļazīmju atpazīšanas sistēma.

ID.3 1st Plus versija papildus ir aprīkota ar atpakaļskata kameru, bezatslēgas piekļuves un dzinēja startēšanas sistēmu Keyless Advanced, Matrix LED priekšējiem lukturiem un  aizmugurējie LED lukturiem ar dinamisko pagrieziena signālu. Savukārt advancētākā modeļa versijā ID.3 1st Max ir iekļauts arī paplašinātās realitātes displejs (AR), liels panorāmas jumts, kā arī šo aprīkojuma klāstu papildina daļēji autonomās braukšanas palīgsistēma Travel Assist, ieskaitot Side Assist joslu maiņas palīgsistēmu un Emergency Assist, kas kritiskos apstākļos var palīdzēt novērst nopietnus negadījumus.

 
Visi komentāri
 
hehe 17.septembris 2020 12:27
7 8 Atbildēt

Visa tā vides neitralitāte ir jauns veids, kā pūst miglu acīs muļķīšiem, kas visus tos apgalvojumus nemaz nevar pārbaudīt. Un veids, kā nopelnīt uz "ilgtspējīgajiem baterijauto", arīdzan.

Dakteris 17.septembris 2020 12:30
7 2 Atbildēt

Ja viencexperc tuvākajā laikā šeit neko neierakstīs, tad atveseļošanās programma darbojas un potes efektīvas. Kaut gan garantijas nav, jo neviens viņu pēc aizmukšanas no ārstniecības vietas tā arī nav manījis

Krotow 17.septembris 2020 12:53
2 0 Atbildēt

Tad jau Latvijā ar ekonomiku, ienākumiem un iespējām auto lādēt viss kārtībā ka var šādus iegādāties

no laukiem 17.septembris 2020 13:45
4 1 Atbildēt

es domāju, ir kategorijas, kas tiešām dzīvo labāk, lai cik arī nebūtu populārs teiciens, ka "viss ir slikti". Apskaties pieejamos resursos, cik, piemēram, pelna deputāti, augstskolu rektori, nu, kaut vai policijas priekšnieks utt, bet ir tak Rīgas Satiksme, entās uzņēmumu padomes, konsultanti utt. Arī mediķi, skolotāji (ak, tos gan nedrīkstēja pieminēt), policisti, juristi, notāri, tiesneši - piekusu jau uzskaitīt, sen vairs nedzīvo kā agrāk. Es negribu nosaukt vārdā, bet viena labi zināma persona no Rīgas negribēja braukt uz kādu mazpilsētu, lai piedalītos stundu garā pasākumā, uzmanību - par 200 eiro - maz esot!!!!

Ak jā, es šeit nerunāju par pensionāriem, kuriem izrauties no 200+ vai 300+ pensijas cerību praktiski nav

Krotow 17.septembris 2020 21:39
1 0 Atbildēt

Dzīvo pēc senā, "gribi dzīvot, mācies izgrozīties". Morālā jautājuma puse, protams, nevienu jau sen vairs neinteresē.

imzz 18.septembris 2020 15:02
0 0 Atbildēt

Ak jā, es šeit nerunāju par pensionāriem, kuriem izrauties no 200+ vai 300+ pensijas cerību praktiski nav -- tiem, kuri labi pelnīja "treknajos gados" un nesen aizgāja pensijā ir vismaz 750.

Motorolers 17.septembris 2020 14:28
3 3 Atbildēt

Nu neko ekskluzīvu Es viņos nesaskatu...50 mašīnas uz visu Baltiju "Nopietns piedāvājums!" Nabagmāja...

Latvietis 17.septembris 2020 20:35
1 3 Atbildēt

Super, lai tur arī paliek. Mašīna kuriem gaume un smadzenes atrodas vietā no kurienes sūdi birst.

Asaris 18.septembris 2020 11:44
0 0 Atbildēt

Viss jau labi, ja vien tā cena būtu bijusi tāda kā viņi pirma 2 gadiem solija.

par 18.septembris 2020 14:14
0 0 Atbildēt

inflāciju taču būs vismaz dzirdēts?

ID charger 18.septembris 2020 14:59
0 0 Atbildēt

Prasīt par 3 vai 5 vadiņu pievienošanu pie tīkla 600 € jau pārsit Sadales tīkla mega izcenojumus. Droši vien tie paši "izredzētie" izcenojumus deva

Jumu 19.septembris 2020 11:00
0 0 Atbildēt

Šeit forši braukt ar tādu uz darbu, ja darbā ir iespēja pa kluso kaut kur pieslēgties un uzlādēties. Elektroenerğijas zudumus pagaidām vēl nekontrolē tā kā šķidro degvielu!

Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

“Latvijas Gada auto 2021” titulu izcīna “Škoda Octavia”, bet “Latvijas Elektro auto 2021” ir “Renault Zoe” 3

Konkursa “Latvijas Gada auto 2021” galveno titulu sīvā konkurencē ieguvusi jaunā “Škoda Octavia” (64 balles), par sešām ballēm pārspējot otrās vietas ieguvēju jauno “Peugeot 2008” (58), paziņots ceturtdienas vakarā, 3. decembrī, notikušajā konkursa noslēguma TV un interneta video tiešraidē. Lasīt vairāk

 

Skaties šeit 3.decembrī 19:00 konkursa "Latvija Gada auto 2021" rezultātu paziņošanas tiešraidi (+ TIEŠRAIDE)

Lielais fināla TOP 7 jau ir noskaidrots. Arī "Latvijas Gada auto 2021 Tautas simpātija" nominācijā ir izvirzījušies pārliecinoši pretendenti. 3. decembrī (ceturtdien) plkst. 19:00 mēs uzzināsim prestiža „Latvijas Gada auto 2021” titula ieguvēju. Lasīt vairāk

 

Kia prezentējusi jaunu modeļu platformu speciāli elektromobiļiem un īpaši ātru uzlādes sistēmu 2

Kia Motors prezentējusi jaunu, speciāli elektromobiļiem paredzētu platformu Electric-Global Modular Platform (E-GMP). Tai veltītā atklāšanas pasākumā “E-GMP Digital Discovery” Kia paziņoja, ka jaunā platforma būs visu autoražotāja nākamās paaudzes elektromobiļu pamatā. Lasīt vairāk

 

Nogrimušo kuģi autovedēju sazāģē kopā ar mašīnām (+ VIDEO) 9

Pērn pie ASV krastiem nogrimušo Golden Ray kravas kuģi sazāģēs kopā ar visām 4000 automašīnām. Kuģa izcelšanas operācija jau sākusies. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti