Automašīnām kļūstot sarežģītākām jāpielāgojas arī motoreļļām - iAuto

Automašīnām kļūstot sarežģītākām jāpielāgojas arī motoreļļām 21

 
TV Autoziņas speciāli iAuto | 29.novembris 2020 19:36

Mūsdienās automašīnas ir jau kļuvušas tik sarežģītas, ka arī motoreļļu tām nedrīkst izvēlēties vienkārši pēc viskozitātes indeksa.

 

“Šodien vairs nepietiek, ka autoīpašnieks zina, ka ir nepieciešama 5W30 motoreļļa. To klāsts ir ļoti plašs. Mūsdienās viss kas vajadzīgs ir auto tehniskā pase un labs speciālists. Tas noteikti atbrīvos no liekām galvassāpēm,”norāda  Senson Auto pārdošanas nodaļas vadītājs Andrejs Brīvkalns. Viņš piebilda, ka uzņēmums Senson auto ir uzsācis ZIC zīmola eļļu tirdzniecību un ZIC zīmola arsenālā ir septiņi veidi 5W30. Šis zīmols pieder Dienvidkorejas naftas pārstrādes gigantam SK Lubricants, kas šajā biznesā darbojas jau kopš 1968. gada. SK Lubricants veic pilnu produkta ražošanas ciklu no  naftas ieguves līdz gatavai motoru un transmisijas eļļai.  Augstvērtīgas izejvielas un inovācijas panāk to, ka ZIC eļļas ne tikai atbilst autoražotāju prasībām, bet ievērojami tās pārsniedz. Apliecinājums - ZIC ir tā sauktā konveijera jeb OEM eļļa ne tikai lielākajiem korejiešu autoražotājiem Hyundai un Kia, bet arī vācu zīmoliem BMW, Mercedes un pat Porsche. Vairāk skaties TV Auto ziņu sižetā.

 
21 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
Jumu 30.novembris 2020 0:39
12 7 Atbildēt

Jebkuram vieglajam autiņam, neatkarīgi no tā, kas rakstīts instrukcijā, motora eļļa jāmaina ne retāk kā pēc 10000 km nobraukuma. Kurš nepiekrīt ?

s 30.novembris 2020 9:36
9 3 Atbildēt

Tu jau pats pastāstīji cik "gudrs" esi.

Forši, ka kk mehānismā nav atšķirības, tas nekas ka slodze daudz lielāka, plus turbīnas etc. Agrāk parastam 2.0 8v 4cilindru motoram bija ~100-120zs, 16v vidēji 140-150zs, tad mīsdienu turbīniekiem (ja vel 2-3 turbīnas) ir stabili 200+zs, atsevišķos gadījumos vis 300+zs. Nemaz nerunājot par izmešu normām!

Bet nu jā atšķirības jau nav, jā! Kārbās arī vēlams nemainīt eļļu NEKAD, jo kaut tā paša ford lietotāja rokasgrāmatā ir norādīts, ka eļļa ir paredzēta priekš auto "lifetyme" kas ir pieci gadi!

Protams, ja auto ir operatīvajā līzingā ņemts nisans, peugeot, vai tamlīdzīgs mēsls, tad vienalga, līzinga laiku viņš izturēs, pēc tam tāpat mainī to auto, kāda jēga pārmaksāt par apkopēm, tā jau naudad nav.

Tas protams vienalga, katrs dara kā uzskata par pareizu un pārmest arī nav ko.

Ots 30.novembris 2020 6:31
8 5 Atbildēt

Auto sarežģīti??? Esmu remontējis dučiem motoru, un kloča-klaņa mehānismā nav nekas mainījies vismaz gadus 80....parvērtības ir degkamerā, un ārpus tās......ko eļļa maz ietekmē. maini reizi 10000km ,un nečakarē prātu.

 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

88 gados nebijis notikums: Volkswagen slēdz Drēzdenes rūpnīcu 19

Vācijas autobūves uzņēmums Volkswagen šonedēļ pārtrauks darbu vienā no savām rūpnīcām. Lasīt vairāk

 

TV Auto ziņas dosies ziemas labdarības reisā (+ VIDEO)

TV Autoziņu ziemas testos esam devušies gan ar pikapiem, gan elektromobiļiem, taču mikroautobusu un minivenu reiss gan notiks pirmo reizi. Lasīt vairāk

 

Iekšdedzes dzinēji dzīvos arī pēc 2035. gada - Brisele apsver aizlieguma atcelšanu 31

Eiropas Komisija varētu atcelt likumu, kas paredzēja jaunu automašīnu ar benzīna un dīzeļa dzinējiem aizliegumu no 2035. gada. Lasīt vairāk

 

Lai samazinātu elektrības rēķinus patērētājiem, EK plāno sākt centralizētāku elektrotīklu plānošanu (+ VIDEO)

Cik mēs nākotnē maksāsim par elektrību? Kāpēc tā vienā valstī ir dārgāka nekā pie kaimiņiem? Uz šiem jautājumiem cer atbildēt jaunais Eiropas Komisijas plāns – uzsākt centralizētāku elektrotīklu plānošanu, lai paātrinātu dažādu savienojumu izveidi, kas samazinātu elektrības rēķinus patērētājiem. Ko tas nozīmē un kas jauns gaidāms Baltijas valstīs? Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti