DPD Latvija saņem pirmos elektroauto videi draudzīgākā autoparka izveidei 11

Foto: Publicitātes attēls

Nozare.lv | 27.decembris 2020 12:33

Līdz ar sūtījumu apjoma pieaugumu, starptautiskais sūtījumu piegādes uzņēmums DPD Latvija, būtiski palielinājis uzņēmuma kapacitāti svētku laikā.

Lai nodrošinātu augošo sūtījumu apjomu apstrādi un piegādi, DPD Latvija šogad veicis vērienīgas investīcijas tīkla infrastruktūras paplašināšanā un modernizācijā, bet uz svētku laiku piesaistījis papildus darbaspēku. Vienlaikus decembrī paplašināts arī uzņēmuma piegādes transportlīdzekļu autoparks ar videi draudzīgiem transporta risinājumiem. Sadarbībā ar Swedbank saņemti pirmie 12 pilnībā ar elektrību darbināmie Volkswagen e-Crafter. Kopumā DPD Latvija, investējot teju 3 miljonus eiro, plāno iegādāties vairāk nekā 40 videi draudzīgus spēkratus, tādējādi izveidojot videi draudzīgāko sūtījumu pārvadātāja autoparku Latvijā un nodrošinot emisiju neitrālu sūtījumu piegādi.

“Šis gads nozarē ir bijis izaicinājumiem bagāts – strauja e-komercijas attīstība mudinājusi sūtījumu piegādes uzņēmumus daudz ātrāk investēt attīstībā un dažādos inovatīvos risinājumos, lai nodrošinātu augošā pieprasījuma apjomus. Pēdējā mēneša laikā paku sūtījumu apjoms DPD Latvija tīklā audzis par 40%, bet sūtījumu apjoms, kas tiek piegādāts caur paku skapjiem audzis par 140%. Lai nodrošinātu operatīvu sūtījumu piegādi, DPD Latvija šogad investēja paku skapju tīkla paplašināšanā un sūtījumu šķirošanas iekārtu modernizācijā, svētku laikā papildus pieņemti vairāki desmiti jaunu darbinieku. Savukārt operatīvai un videi draudzīgai sūtījumu piegādes nodrošināšanai ir saņemti jauni elektroauto, kas šobrīd papildina DPD Latvija autoparku, bet tuvāko gadu laikā plānots pilnībā pāriet uz alternatīviem transporta risinājumiem. Tas ļaus mums efektīvāk plānot resursu pārdali un mazināt ietekmi uz apkārtējo vidi sūtījumu piegādes procesā, tādējādi kļūstot par videi draudzīgāko sūtījumu piegādes uzņēmumu Latvijā,” norāda DPD Latvija valdes priekšsēdētājs Jānis Grants.

Savukārt Swedbank Uzņēmumu pārvaldes vadītājs Lauris Mencis uzsver, ka “Piegādes uzņēmumi šobrīd ir ieņēmuši būtisku lomu visā tirdzniecības jomā un Latvijas ekonomikā. Autotransporta nozare ir viena no tām, kas atstāj gana lielu ietekmi uz vidi kaitīgo izmešu jomā. Tāpēc uzņēmums, kas veic modernizāciju pēc atbildīgas un ilgtspējīgas darbības pamatprincipiem ieliek pamatus arī jaunam ilgtspējīga biznesa laikmetam. Mēs, kā ilgtspējīgs finansētājs, esam priecīgi sadarboties ar uzņēmumu, kas gatavs ieguldīt “zaļākā” nākotnē.”

Volkswagen komerctransporta zīmola vadītājs Baltijas valstīs Māris Zoltners skaidro, ka: “Volkswagen misija ir nodrošināt elektromobilitāti un noteikt jaunus ilgtspējas standartus industrijā. Mēs esam gandarīti, ka DPD tic mūsu misijai un novērtē e-Crafter kvalitāti, kļūstot par Volkswagen komerctransporta lielāko klientu, iegādāto elektroauto daudzuma ziņā, Latvijā. DPD ir celmlauzis elektromobilitātes ienākšanai piegādes pakalpojumu sfērā Latvijā un rāda lieliskas prakses piemēru visai nozarei. Mēs lepojamies būt daļa no šī izaugsmes stāsta.”

Volkswagen e-Crafter ir pirmais pilnībā ar elektrību darbināms, CO2 bezemisiju Volkswagen komercauto, kas īpaši piemērots kurjeru, eksprespiegādes un sūtījumu piegādes, kā arī pasažieru pārvadājumu segmentam. Pateicoties tā energoefektivitātei, automobilis īpaši piemērots sūtījumu pārvadājumu veikšanai pilsētvidē. E-Crafter maksimālais ātrums ir 90 km/h, bet tāldarbība – līdz pat  115 kilometriem (WLTP)  ar vienu uzlādi. Modelis nokomplektēts ar 100 kW jeb 136 ZS elektromotoru, kas enerģiju gūst no akumulatora bloka, kurš izbūvēts zem auto grīdas. Izmantojot ātro uzlādi, automobiļa enerģijas krājumus līdz pat 80% iespējams atjaunot 45 minūšu laikā. Savukārt, ja tiek izmantota standarta uzlāde – ar 7,2 kW elektrisko jaudu – akumulators līdz 100% tiks uzlādēts 5,5 stundās.

 
11 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
spriidiic 27.decembris 2020 15:27
7 2 Atbildēt

Dārgi , ar mazu veiktspēju . Kopš kura brīža , ar akumulatoriem piebāztie , ir kļuvuši videi draudzīgi ?

Filtrs 28.decembris 2020 10:31
5 1 Atbildēt

Pagaidām vienīgais bonus no šī auto ir tas, ka brīdī kad čaka iela uz kurstojuma uzzsāk strauju kustību, tad gājējiem nav jaelpo melnai dūmu mākonis. Citu bonusu laikakam, ka nav, tieši otrādi viss pārējais tam auto ir mīnuss - cena, noskrejiens, svars, pēc avārijas var aizdegties uzreiz vai pēc nedēļas vai mēneša (pilns nets ar tādiem gadījumiem).

Bet jāsaprot laikam, ka gadījumā, ja visa vācija sāks braukt ar elektroauto, tad arī mums nāksies braukt ar tiem, jo lietotu dīzeļu vairs nebūs.

smaidiigais 28.decembris 2020 6:08
4 7 Atbildēt

kopš tā laika, kad homo sapiens ir sapratis, ka auto dzīves cikla laikā sadedzinātais benzīns vairs nekad nav otrreiz izmantojams, bet auto akumulatoros esošās sastāvdaļas - ir.

 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Vai tā ir drošāk, ka smagajiem virs 7.5 t Latvijā jābrauc uz 80 km/h??? (+ VIDEO) 30

CSN nosaka, ka Latvijā kraviniekam, kas smagāks par 7,5 tonnām, jābrauc 10 km/h lēnāk nekā pārejai transporta plūsmai, taču - vai tā ir drošāk? Lasīt vairāk

 

Škoda Enyaq 80 (+ foto) 7

Ar Škodu Enyaq 80 uz Liepāju. Lasīt vairāk

 

Pēc desmitiem autobraucēju ierašanās "Elkor plaza" stāvlaukumā policija nekonstatē aizliegtu pulcēšanos vai citus pārkāpumus 4

Pēc daudzu autobraucēju ierašanās universālveikala "Elkor plaza" stāvlaukumā Valsts policija (VP) piektdienas vakarā nav konstatējusi aizliegtu masveida pulcēšanos vai citus pārkāpumus, aģentūrai LETA apliecināja VP preses pārstāve Līna Kaļķe. Lasīt vairāk

 

Atjaunotā krāsa uz gājēju pārejas Bulduros pat neiztur mēnesi un neatbilst Latvijas standartam RL100 (+ VIDEO) 6

Ceļu uzturētājs atjaunojis gājēju pārejas krāsojumu Bulduros, taču atstarojuma elementu izvietojums ir nevienmērīgs un neatbilst standartam. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti