Linkaits: Ceļiem jābūt ērtiem un drošiem visiem lietotājiem - iAuto

Linkaits: Ceļiem jābūt ērtiem un drošiem visiem lietotājiem 3

 

Foto: iAuto.lv

SM | 30.aprīlis 2021 10:56

“Šis laiks ir devis iespēju valdībai vairāk kā jebkad agrāk investēt ceļu infrastruktūrā, apzinoties multiplikatora efektu, ar kādu šīs investīcijas atgriežas ekonomikas apritē, garantējot darba vietas, stimulējot patēriņu un reģionālo attīstību,” ikgadējā ceļu nozares konferences atklāšanā atzina satiksmes ministrs Tālis Linkaits.

Ministrs arī uzsvēra, ka nevaram koncentrēties tikai uz īstermiņa attīstību: “Autoceļu padomē ir apstiprināta Latvijas valsts autoceļu ilgtermiņa attīstības stratēģija līdz 2040. gadam, kas attiecībā uz valsts galvenajiem autoceļiem Rīgas aglomerācijā jau uzsākta īstenot dzīvē. Lielajiem autoceļu projektiem jāpiesaista ES fondu un privātās partnerības līdzekļi.”

“Tikpat mērķtiecīgi ceļu attīstības plānošanā šogad pievērsīsimies reģionālo un vietējo ceļu nākotnei, sastrukturējot tos prioritārajos, sekundārajos un pašvaldībām nododamajos. Šāda plānošana ieviesīs lielāku skaidrību prioritātēs un uzrādīs racionāli nepieciešamo finansējumu autoceļiem,” teica ministrs.

“Ceļu satiksmes negadījumos uz valsts ceļiem diemžēl joprojām par daudz cieš mazaizsargātie satiksmes dalībnieki – gājēji, velobraucēji, tagad arī satiksmes dalībnieki ar skrejriteņiem,” atzina satiksmes ministrs Tālis Linkaits. “Tāpēc svarīgi nākotnē panākt, lai ceļš ir ne tikai tehniski kvalitatīvi uzbūvēts, bet arī ērts un drošs visiem lietotājiem: autobraucējiem, riteņbraucējiem un gājējiem.”

“Sarunās ar “Rail Baltica” projektētājiem bieži dzirdu par principu “dig once” – burtiski tulkojot, projektējam un būvējam visu, kas konkrētajā vietā ir nepieciešams. Es šo principu paplašinātu, sakot, ja kaut ko darām uz ceļa, tad darām to pamatīgi un paliekoši. Ja zinām, kur nākotnē būvēsim autostrādi, savlaicīgi tai gatavojamies. Labāk ieguldām vairāk līdzekļu, bet projektējam un būvējam ilgtspējīgi,” teica ministrs.

 
3 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
Msh 30.aprīlis 2021 11:50
3 0 Atbildēt

Labāk lai izstāstā cik saņēma par autotransporta "konkursu", un cik plānots saņemt par ostu prihvātizāciju.

?!? 30.aprīlis 2021 12:32
2 1 Atbildēt

Nevar būt...cilvēce ir aizdomājusies līdz tam, ka katra vada racējam tas nav jādara uz savu galvu, neskaņojot centralizēti, kas dod iespēju izrakt bedri vienreiz, nevis 5-7x? Nu, apsveicu....

 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

88 gados nebijis notikums: Volkswagen slēdz Drēzdenes rūpnīcu 19

Vācijas autobūves uzņēmums Volkswagen šonedēļ pārtrauks darbu vienā no savām rūpnīcām. Lasīt vairāk

 

TV Auto ziņas dosies ziemas labdarības reisā (+ VIDEO)

TV Autoziņu ziemas testos esam devušies gan ar pikapiem, gan elektromobiļiem, taču mikroautobusu un minivenu reiss gan notiks pirmo reizi. Lasīt vairāk

 

Iekšdedzes dzinēji dzīvos arī pēc 2035. gada - Brisele apsver aizlieguma atcelšanu 31

Eiropas Komisija varētu atcelt likumu, kas paredzēja jaunu automašīnu ar benzīna un dīzeļa dzinējiem aizliegumu no 2035. gada. Lasīt vairāk

 

Lai samazinātu elektrības rēķinus patērētājiem, EK plāno sākt centralizētāku elektrotīklu plānošanu (+ VIDEO)

Cik mēs nākotnē maksāsim par elektrību? Kāpēc tā vienā valstī ir dārgāka nekā pie kaimiņiem? Uz šiem jautājumiem cer atbildēt jaunais Eiropas Komisijas plāns – uzsākt centralizētāku elektrotīklu plānošanu, lai paātrinātu dažādu savienojumu izveidi, kas samazinātu elektrības rēķinus patērētājiem. Ko tas nozīmē un kas jauns gaidāms Baltijas valstīs? Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti