Pērn Baltijā populārākie lietoto auto zīmoli ir Škoda, Volvo un Opel; 80% ar dīzeļdzinējiem - iAuto

Pērn Baltijā populārākie lietoto auto zīmoli ir Škoda, Volvo un Opel; 80% ar dīzeļdzinējiem 2

 

Foto: Publicitātes attēls

Longo Group | 18.marts 2022 14:51

Baltijā populārākais 2021. gada lietoto automašīnu zīmols ir Škoda, kam seko Volvo un Opel, liecina Baltijā lielākā lietoto auto tirgotāja “Longo Group” pērnā gada darījumu dati.

Interesanti, ka valstu līmenī Škoda ir pārliecinošs līderis tikai Lietuvā. Latvijas autovadītāji priekšroku dod Volvo, otrajā vietā atstājot Opel, un Škoda ir tikai trešajā. Arī Igaunijā vispopulārākie joprojām ir Volvo zīmola auto.

“Vēl 2021. gada vasarā Volvo auto Baltijā ieņēma stabilas līderpozīcijas pārdotāko auto sarakstā, Latvijā otrajā vietā bija Volkswagen, Igaunijā – Ford, bet visa gada griezumā Škoda ir izrādījusies populārākā izvēle. Tas noteikti ir saistīts ar izvēles iespējām no piedāvājuma, kas attiecas uz minētajiem zīmoliem, tomēr nenoliedzami minētie auto ražotāju spēkrati pērn bijuši Latvijas un Baltijas iedzīvotāju pirktspējai visatbilstošākie. “Longo Group” visās trīs Baltijas valstīs 2021. gadā pārdeva 3344 personīgās automašīnas. No tām 1135 auto jeb trešo daļu pērn iegādājās Latvijas iedzīvotāji,” skaidro Edgars Cērps, “Longo Group” valdes priekšsēdētajs.

Lietoto auto zīmolu top 2021. gadā Baltijā (“Longo Group” dati): 

1.    Škoda

2.    Volvo 

3.    Opel

4.    Audi

5.    VW

6.    BMW

Kā liecina CSDD svaigākā statistika[1], uz 2022. gada 1. janvārī Latvijā ir reģistrētās 758688 vieglas automašīnas. Kā rada statistika, tehniskā kārtībā esošo vieglo spēkratu vidējais vecums ir 13,88 gadi, un šīs radītājs ik gadu palielinās – tā, piemēram, 2021. gadā vidējais vieglā automobiļa vecums ir bijis 13,59, 2019. gadā – 13,49, bet gadu iepriekš – 13,39. Savukārt, ja runājam par pirmoreiz reģistrētajiem spēkratiem, tad to vidējais vecums ir krietni mazāks – 8,67 gadi, bet tendence ir tāda pati – ik gadu spēkratu vidējais vecums palielinās: no 8,17 gadiem 2017. gadā, 8,27 gadiem 2018. gadā un līdz 8,67 gadiem 2020. gadā (pēdējais gads, par kuru ir pieejami dati). Tas arī ir saistīts gan ar izvēles iespējam, gan ar Latvijas iedzīvotāju pirktspēju.

Šobrīd kopumā Latvijā populārāko visa veida auto zīmolu saraksta augšgalā ir Volkswagen (131 630 reģistrētie transportlīdzekļi), Audi (94 890) un Volvo (73 290). Kā norāda “Longo Group” valdes priekšsēdētājs Edgars Cērps, “Baltijā šobrīd populārākie personīgo lietoto auto zīmoli norāda, ka reģiona autovadītājiem svarīgs ir kvalitātes un cenas samērīgums. “Longo” automašīnu zīmolu tops daļēji saskan ar Latvijā kopumā reģistrēto auto marku topu - divi auto ražotāji abu sarakstu augšgalā ir vienādi.”

Kā ziņots iepriekš, 2020. gadā "Longo Group" lietoto auto pircēji visbiežāk interesējušies par Volvo, Volkswagen un Opel marku transportlīdzekļus un lielākā daļa jeb vairāk nekā 80% no visām iegādātajām automašīnām bija ar dīzeļdzinējiem. 

 

 

 
2 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
Janis 19.marts 2022 18:17
2 4 Atbildēt

Vēlies problēmas pērc dīzeli,dīzeļiem jau cenas lejā,tā pat kā dzīvokļiem cenas iet uz leju,pēdējais laiks pārdot kamēr cenas augstas.

Jo 19.marts 2022 19:18
1 1 Atbildēt

Precīzāk sakot, vēlies problēmas, pērc jebkuru auto vai dzīvokli...

 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

88 gados nebijis notikums: Volkswagen slēdz Drēzdenes rūpnīcu 20

Vācijas autobūves uzņēmums Volkswagen šonedēļ pārtrauks darbu vienā no savām rūpnīcām. Lasīt vairāk

 

TV Auto ziņas dosies ziemas labdarības reisā (+ VIDEO)

TV Autoziņu ziemas testos esam devušies gan ar pikapiem, gan elektromobiļiem, taču mikroautobusu un minivenu reiss gan notiks pirmo reizi. Lasīt vairāk

 

Iekšdedzes dzinēji dzīvos arī pēc 2035. gada - Brisele apsver aizlieguma atcelšanu 31

Eiropas Komisija varētu atcelt likumu, kas paredzēja jaunu automašīnu ar benzīna un dīzeļa dzinējiem aizliegumu no 2035. gada. Lasīt vairāk

 

Lai samazinātu elektrības rēķinus patērētājiem, EK plāno sākt centralizētāku elektrotīklu plānošanu (+ VIDEO)

Cik mēs nākotnē maksāsim par elektrību? Kāpēc tā vienā valstī ir dārgāka nekā pie kaimiņiem? Uz šiem jautājumiem cer atbildēt jaunais Eiropas Komisijas plāns – uzsākt centralizētāku elektrotīklu plānošanu, lai paātrinātu dažādu savienojumu izveidi, kas samazinātu elektrības rēķinus patērētājiem. Ko tas nozīmē un kas jauns gaidāms Baltijas valstīs? Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti