Klāt vasaras saulgrieži, kad bez ierastajām Līgo svētku tradīcijām daudzinām arī Līgas un Jāņus. Kā rāda Pilsonības un migrācijas lietu pārvaldes iedzīvotāju reģistrs, Latvijā tie ir vieni no populārākajiem personvārdiem – reģistrēti 47 056 Jāņi un 10 378 Līgas.
Par godu saulgriežu gaviļniekiem, Circle K Latvia izpētījis, ko Jāņi un Līgas izvēlas, ceļā piestājot degvielas uzpildes stacijā.
Kā vēsta Ceļu satiksmes drošības direkcija, kopumā Latvijā uz autoceļiem pie stūres varam sastapt 28 901 Jāni un 5 689 Līgas. Nepilni 40% jeb 11 464 autovadītāji Jāņi un teju 43% jeb 2 443 autovadītājas Līgas ir Circle K EXTRA lojalitātes programmas dalībnieki. Līgas ir par 1% lielākas kafijas baudītājas – populārākais karstais dzēriens daiļā dzimuma pārstāvēm ir kafija latte. Savukārt Jāņi visbiežāk izvēlas pārbaudītas vērtības – melnu kafiju ar pienu.
Vasaras sezonā, īpaši karstā un tveicīgā laikā, Jāņi un Līgas vienbalsīgi dod priekšroku bezalkoholiskajam ledus dzērienam K Freeze, kas atveldzē ar četrām dažādām garšām – zemeņu, aveņu, Coca-Cola un ābolu Fanta. Līgotāji var izvēlēties vienu vai miksēt tās kopā, radot dažādu garšu un krāsu kombinācijas. Esot ceļā, izsalkušie jāņabērni visbiežāk iestiprinās ar Double double burgeru – Jāņi šo maltīti ir nogaršojuši par 6% vairāk nekā Līgas.
Jāņi ir biežāki viesi Circle K uzpildes stacijās un biežāk izmanto savu auto. Viņi degvielu iepilda par 9% biežāk nekā Līgas, savukārt automazgātavas pakalpojumus izmanto par 4% vairāk. Gan Jāņi, gan Līgas lielākoties iepilda miles vai milesPLUS dīzeļdegvielu, kas satur funkcionālās piedevas. To pievienošana ļauj samazināt degvielas patēriņu un novērš nosēdumu uzkrāšanos dzinējā.