Jaunās Volkswagen E-SUV kupejas ID.5 un ID.5 GTX tagad pieejamas arī Baltijā (+ FOTO) 1

 

Foto: Volkswagen

Volkswagen | 7.jūlijs 2022 19:40

Moller Baltic Import Apmācību centrā Babītē savu pirmizrādi piedzīvoja pilnībā elektriskie Volkswagen ID.5 un ID.5 GTX modeļi. ID.5 sākuma cena Latvijā ir 55 927 eiro, bet ID.5 GTX – 64 584 eiro.

Jaunais Volkswagen ID.5 ar aizmugures riteņu piedziņu ir pieejams ar 128 kW (174 ZS) vai 150 kW (204 ZS), savukārt pilnpiedziņas ID.5 GTX ar 220 kW (299 ZS). Katram no šiem auto ir izteikts raksturs, apvienojot Volkswagen ID. saimes īpašības unikālā dizainā, kas ir gan elegants, gan izteiksmīgs. ID.5 nodrošina plašuma sajūtu, kā arī sniedz plaša spektra novatoriskus risinājumus.

Iespaidīgi ietilpīgs

ID.5 ir balstīts uz Volkswagen modulārās elektriskās piedziņas matricas (MEB) platformas, nodrošinot vairāk vietas salonā. ID.5 garums ir 4,60 metri, savukārt riteņu bāze – 2,77 metri, pateicoties kam automobiļa interjers ir ievērojami ietilpīgāks. Tajā ir tikpat daudz vietas, kā augstākas klases iekšdedzes dzinēja SUV. ID.5 ir universāls un elastīgs elektrisks apvidus auto – tam ir izteiksmīga jumta līnija un tas pārsteidz ar plašuma sajūtu, lielu telpu virs galvas pat pasažieriem otrajā sēdekļu rindā. Atkarībā no aizmugurējo sēdekļu atzveltņu novietojuma, bagāžas nodalījuma ietilpība mainās no 549 līdz 1 561 litram. Kā papildaprīkojums ir pieejams elektrisks bagāžnieka vāks un elektriski nolokāms sakabes āķis.

Nobraukšanas distance līdz 544 km

Visās ID.5 versijās ir pieejams liels un garām distancēm piemērots akumulators ar 77 kWh enerģijas ietilpību (neto). Tas ļauj ID.5 Pro un ID.5 Pro Performance modeļiem sasniegt līdz pat 544 km nobraukumu (WLTP). Akumulatoru izvietojums centrā zem salona pasažieru daļas nodrošina zemu smaguma centru un līdzsvarotu asu slodzes sadalījumu. Pilnpiedziņas modeļa ID.5 GTX plānotais nobraukums ar vienu uzlādi ir līdz 518 km (WLTP). ID.5 flagmanis no 0 līdz 100 km/h paātrinās 6,3 sekundēs un sasniedz 180 km/h maksimālo ātrumu.

Īsāks uzlādes laiks

Kad ID.5 modeļi ar 77 kWh akumulatoru ir pieslēgti pie līdzstrāvas uzlādes stacijas ar atbilstošu jaudu, to maksimālā uzlādes jauda sasniedz 135 kW salīdzinājumā ar iepriekšējo 125 kW maksimālo jaudu, lādējot diapazonā no 5 % līdz 80 % SOC (uzlādes stāvoklis). Pateicoties tam uzlādes laiks ir samazināts līdz pat līdz 9 minūtēm salīdzinājumā ar iepriekšējo uzlādes laiku. Tas nozīmē, ka ID.5 no 5 % līdz 80 % tiek uzlādēts 29 minūtēs, savukārt ID.5 GTX – 36 minūtēs, ļaujot nobraukt attiecīgi 390 km vai 320 km.

Progresīvas un pilnībā savienotas asistentu sistēmas

Standarta aprīkojumā ID.5 ir pieejams gan braukšanas joslu asistents Lane Assist, gan satiksmes uzraudzības sistēma Front Assist. Papildaprīkojumā pieejamā Travel Assist sistēma ar Swarm datiem atvieglo daļēji automatizētu sānu un garenvirziena vadību visā transportlīdzekļa ātruma diapazonā, kā arī pirmo reizi piedāvā asistētu joslu maiņu uz šosejas (no 90 km/h). Ja ir pieejami anonīmi Swarm dati no citiem Volkswagen transportlīdzekļiem, Travel Assist ar Swarm datiem spēj izmantot tikai vienu identificētu ceļa joslas marķējumu, lai noturētu transportlīdzekli braukšanas joslā, piemēram, uz lauku ceļiem, kur nav centrālo ceļa joslu marķējumu. Vēl viena jauna funkcija, ar ko ir unikāls ID. saimes jaunpienācējs, ir atmiņas funkcija automātiskai automobiļa novietošanai stāvvietā līdz pat 50 m, kas ir iepriekš saglabāta sistēmā.

Inteliģentais elektrisko transportlīdzekļu maršrutu plānotājs 

Uzlādes izvēlne, kas tagad skatāma 12 collu skārienekrānā, tagad ir vēl informatīvāka un ar jaunāko ID. programmatūru 3.0. Navigācijas sistēma maršruta aprēķināšanai spēj veikt inteliģentu vairāku pieturvietu maršruta plānošanu gariem pārbraucieniem, lai automobilis varētu sasniegt galamērķi pēc iespējas ātrāk.

Priekšējais ekrāns ar papildināto realitāti – jaunākās digitālās tehnoloģijas

Ar papildinātās realitātes priekšējo ekrānu Volkswagen ID.5 un ID.5 GTX modelī demonstrē jaunākās tehnoloģiju sniegtās iespējas. Šie ekrāni iekļaujas apkārtējā vidē, piemēram, navigācijas norādījumu pagrieziena bultas tiek projicētas uz vējstikla un ir integrētas uz ceļa vadītāja redzeslaukā 10 metrus priekšā automobilim, nodrošinot visdabiskāko informācijas attēlošanu.

Modernākā apgaismojuma tehnoloģija

Kad autovadītājs ar atslēgu kabatā tuvojas savam automobilim, ID.5 viņu sagaida – priekšējie un aizmugurējie lukturi “sveicina” secīgi ieslēdzoties. Tajā pat laikā projektori atpakaļskata spoguļos uz zemes izgaismo ID. saimei raksturīgo parakstu. Gan priekšējie, gan aizmugurējie lukturi aprīkoti ar jaunākajām LED tehnoloģijām. IQ. LIGHT LED matricas priekšējie lukturi ir pieejami pēc izvēles ar inteliģenti vadāmiem tālo gaismu lukturiem (standarta aprīkojumā ID.5 GTX).

 
 

 

 
Visi komentāri
 
Id 11.jūlijs 2022 9:59
0 1 Atbildēt

Ar tādām cenām viņi vēl ilgi būs pieejami, jo neviens nemaksās 60k par tādu auto

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Uz Dienvidu gaisa pārvada jau vairākas nedēļas atjaunots 70 km/h, Rīgas-Jūrmalas šoseja vēl 90 km/h (+ VIDEO) 6

iAuto.lv ir neizpratnē par to, kādēļ labos laika apstākļos uz Rīgas-Jūrmalas šosejas maksimālais atļautais ātrums joprojām ir tikai 90 kilometri stundā. Lasīt vairāk

 

Elektrokabeļu zagļu dēļ traucēta vilcienu satiksme Vācijas rietumos 3

Elektrokabeļu zagļi aizvadītajā naktī paralizēja vilcienu satiksmi Vācijas rietumos. Lasīt vairāk

 

Palika 18 kilometri: 3 miljonus vērts Ferrari F40 piedzīvo avāriju Vācijā 11

Automašīna bija ceļā uz automobiļu izstāžu un pārdošanas kompleksu Motorworld Bublingenē, netālu no Štutgartes. Līdz mērķim bija atlikuši 18 kilometri. Lasīt vairāk

 

Kā izskatījās iepriekšējie visu paaudžu Dacia Duster... un tagad jaunais trešās paaudzes modelis (+ VIDEO) 1

iAuto.lv iepazīst jaunās paaudzes Dacia Duster, pie viena parādot visas Duster modeļu paaudzes evolūciju vairāk nekā desmit gadu garumā. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti