Renault Megane e-tech electric parāda sevi 7. elektroauto salidojumā Stāmerienā - iAuto

Renault Megane e-tech electric parāda sevi 7. elektroauto salidojumā Stāmerienā 1

 

Foto: Publicitātes attēls

Renault | 6.septembris 2022 11:04

Šī gada 3. septembrī Stāmerienā norisinājās 7. ikgadējais elektroauto salidojums, kurā piedalījās arī jaunā Renault Megane E-Tech Electric. Salidojuma laikā pasākuma dalībniekiem un apmeklētājiem bija iespēja aplūkot pieprasītākos elektroauto modeļus Latvijā, kā arī iepazīties ar videi draudzīga transporta lietošanas iespējām.

Katra ikgadējā elektroauto salidojuma mērķis ir popularizēt elektroauto un iepazīstināt ar tiem plašāku sabiedrību. Šobrīd Latvijā ir reģistrēti 2848 elektroauto, tāpēc salidojuma dalībnieki vēlējās parādīt apmeklētājiem, ka elektroauto nav luksusa prece, kas ir tāla un neaizsniedzama, bet tā ir iespēja saudzēt dabu un pārvietoties ar mūsdienīgu transportlīdzekli, kura elektromotora dēļ nav pasliktinājies braukšanas komforts vai auto kvalitāte.

Starp šī gada salidojuma dalībniekiem bija arī jaunā un mūsdienīgā Renault Megane E-Tech Electric, kas ir arī viens no pretendentiem uz "Latvijas Gada auto 2023" titulu. Pateicoties pagarinātajai garenbāzei (2,68m, kopējais garums 4,2m) un samazinātajai pārkarei, ko piedāvā jaunā modulārā CMF-EV platforma, Megane E-Tech Electric demonstrē līdz šim nebijušas proporcijas, kas Renault ļāvis izstrādāt jaudīgu bezemisiju hečbeku. Akumulators ir plānāks nekā iepriekš (tikai 110mm), līdz ar to tika uzlabotas ārējās proporcijas, vienlaikus palielinot automobiļa salona ietilpību un pazeminot smaguma centru, lai būtu labāki braucieni. Renault Megane E-Tech Electric ir aprīkots ar 160 kW (217 ZS) elektrodzinēju un 60 kWh akumulatoru, kas nodrošina līdz pat 450 km gaitas rezervi WLTP ciklā.

Savu pasaules mēroga pirmizrādi Megane E-Tech Electric piedzīvoja 2021. gada septembrī Minhenes auto izstādē, toties Baltijas valstu elektroauto entuziasti jauno modeli pirmo reizi varēja aplūkot šī gada pavasarī ikgadējā autoindustrijas izstādē "Auto 2022" Ķīpsalā.

 
Visi komentāri
 
Jo 8.septembris 2022 19:36
0 0 Atbildēt

Kam emobilī vajadzīga tāda jauda? Latvijas apstākļos pilnīgi pietiktu ar pusjaudu. Šiten tāda vajadzīga vien tāpēc, ka nav pazeminātā pārnesuma ar kuru biezajiem tikt augšā kalnu pārejās.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

88 gados nebijis notikums: Volkswagen slēdz Drēzdenes rūpnīcu 19

Vācijas autobūves uzņēmums Volkswagen šonedēļ pārtrauks darbu vienā no savām rūpnīcām. Lasīt vairāk

 

TV Auto ziņas dosies ziemas labdarības reisā (+ VIDEO)

TV Autoziņu ziemas testos esam devušies gan ar pikapiem, gan elektromobiļiem, taču mikroautobusu un minivenu reiss gan notiks pirmo reizi. Lasīt vairāk

 

Iekšdedzes dzinēji dzīvos arī pēc 2035. gada - Brisele apsver aizlieguma atcelšanu 31

Eiropas Komisija varētu atcelt likumu, kas paredzēja jaunu automašīnu ar benzīna un dīzeļa dzinējiem aizliegumu no 2035. gada. Lasīt vairāk

 

Lai samazinātu elektrības rēķinus patērētājiem, EK plāno sākt centralizētāku elektrotīklu plānošanu (+ VIDEO)

Cik mēs nākotnē maksāsim par elektrību? Kāpēc tā vienā valstī ir dārgāka nekā pie kaimiņiem? Uz šiem jautājumiem cer atbildēt jaunais Eiropas Komisijas plāns – uzsākt centralizētāku elektrotīklu plānošanu, lai paātrinātu dažādu savienojumu izveidi, kas samazinātu elektrības rēķinus patērētājiem. Ko tas nozīmē un kas jauns gaidāms Baltijas valstīs? Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti