“Moller Auto”: Septembrī par 33% audzis pieprasījums pēc jauniem auto - iAuto

“Moller Auto”: Septembrī par 33% audzis pieprasījums pēc jauniem auto 3

 

Foto: Publicitātes foto

Moller Auto | 20.oktobris 2022 11:16

askaņā ar auto dīlera “Moller Auto” apkopotajiem datiem Baltijā, šī gada septembrī par 33% audzis pieprasījums pēc jauniem auto, salīdzinot ar attiecīgo periodu pērn.

Lai gan ir automašīnas, kuru piegāde var aizņemt ilgāku laiku, kopumā uzņēmuma salonos un noliktavās Latvijā šobrīd uzreiz pieejamas 97 jaunas automašīnas, bet oktobrī tiks piegādāti vēl 66 nule kā ražoti spēkrati.

“Moller Auto” dati rāda, ka skaitliski vairāk uzreiz pieejamie auto modeļi, kas šobrīd jau atrodas Latvijā, ir "Volkswagen Taigo", "Volkswagen T-Cross", "Audi Q5", "Audi A6", "Volkswagen T-Roc", "Audi Q8" un "Volkswagen Arteon".

“Pie dīlera iegādātu automašīnu piegādi ietekmē tādi faktori kā pusvadītāju jeb mikroshēmu krīze, piegādes ķēžu izaicinājumi u.tml., taču nevar teikt, ka tirgū nav jaunu automašīnu, kas būtu pieejamas lietošanai uzreiz pēc to iegādes. “Moller Auto” dīleros Baltijā to ir vairāk nekā 280. Tradicionāli aktīvākais periods jaunu auto iegādē ir vasarā, taču šogad redzam, ka aktivitāte ir augstāka nekā ierasts arī septembrī. No vienas puses, tas var liecināt par pakāpenisku tirgus atveseļošanos, no otras – mūs sagaida daudz nezināmo, kā attīstīsies energokrīze, inflācija, ietekmējot ekonomiku kopumā un līdz ar to arī uzņēmumu un iedzīvotāju pirktspēju. Tomēr jebkurā gadījumā šobrīd nav pamata uzskatīt, ka jauna auto iegāde ir nerealizējams mērķis,” saka Izīda Gerkena, “Moller Auto” uzņēmumu grupas izpilddirektore Baltijā.

Viņa papildina, ka pieprasījuma pieaugumu tieši pēc jauniem automobiļiem apstiprina arī Lietuvas tirgus izpētes kompānijas “Auto tyrimai” dati, proti, Baltijā jaunu auto reģistrācijas šogad augustā un septembrī ir par attiecīgi 6% un 14% vairāk nekā šajos pašos mēnešos 2021. gadā.

“Jāuzsver, ka, papildinot noliktavas ar jauniem auto, vērā ņemam arī pieprasījuma tendences, tāpēc oktobrī no ražotājiem tiks atvesti ne tikai spēkrati ar iekšdedzes dzinējiem, bet arī tādi elektroauto modeļi kā “Audi Q4 e-tron” un “Volkswagen ID.5”. Pēdējā laikā elektroauto popularitāti ietekmējis gan fakts, ka cilvēki privātmājās aktīvi uzstāda saules paneļus, gan arī degvielas cenu svārstības un ekonomiskie apsvērumi, jo elektrības izmaksas ir zemākas nekā degvielas izmaksas. Tajā pašā laikā šogad oktobrī mūsu Latvijas klientu rīcībā nonāks 78 iepriekš iegādātas automašīnas, par kurām jau noslēgti līgumi. Tie lielākoties ir tādi spēkrati kā “Volkswagen Transporter”, “Volkswagen Golf”, “Audi e-tron”, “Volkswagen T-Cross” un īpaši pieprasītie “Volkswagen Tiguan”,” stāsta I. Gerkena.

 
3 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
Vilberts 23.oktobris 2022 6:50
1 0 Atbildēt

Un vēl saka, ka grūti laiki, ēdiens dargs, degviela dārga, siltums dārgs. Taisnība jau premjeram ir - naudas ir vairāk, nekā jebkad.

 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

88 gados nebijis notikums: Volkswagen slēdz Drēzdenes rūpnīcu 19

Vācijas autobūves uzņēmums Volkswagen šonedēļ pārtrauks darbu vienā no savām rūpnīcām. Lasīt vairāk

 

TV Auto ziņas dosies ziemas labdarības reisā (+ VIDEO)

TV Autoziņu ziemas testos esam devušies gan ar pikapiem, gan elektromobiļiem, taču mikroautobusu un minivenu reiss gan notiks pirmo reizi. Lasīt vairāk

 

Iekšdedzes dzinēji dzīvos arī pēc 2035. gada - Brisele apsver aizlieguma atcelšanu 31

Eiropas Komisija varētu atcelt likumu, kas paredzēja jaunu automašīnu ar benzīna un dīzeļa dzinējiem aizliegumu no 2035. gada. Lasīt vairāk

 

Lai samazinātu elektrības rēķinus patērētājiem, EK plāno sākt centralizētāku elektrotīklu plānošanu (+ VIDEO)

Cik mēs nākotnē maksāsim par elektrību? Kāpēc tā vienā valstī ir dārgāka nekā pie kaimiņiem? Uz šiem jautājumiem cer atbildēt jaunais Eiropas Komisijas plāns – uzsākt centralizētāku elektrotīklu plānošanu, lai paātrinātu dažādu savienojumu izveidi, kas samazinātu elektrības rēķinus patērētājiem. Ko tas nozīmē un kas jauns gaidāms Baltijas valstīs? Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti