No 45 750 eiro - Toyota sākusi jaunā GR Yaris iepriekšpārdošanu

 

Foto: Publicitātes foto

Toyoata | 20.aprīlis 2024 8:18

Ir sākusies jaunā Toyota GR Yaris iepriekšpārdošana, un tā cenas ir no 45 750 eiro. TOYOTA GAZOO Racing rallija programmā dzimušais un sacīkstēs rūdītais hečbeks debitēja pirms trim gadiem, bet pēc modernizācijas tas ir ieguvis dažādus dizainiskos, tehniskos un konstruktīvos uzlabojumus, kas braukšanu pacels jaunā līmenī.

GR Yaris būs pieejams divos izpildījumos – Sport un Premium, un to var izvēlēties gan ar manuālo, gan automātisko pārnesumkārbu.

Lai vadītāja vietai piešķirtu autentiski sportisku izjūtu un radītu dizainu, kas atbilst šī modeļa principam “braucējs pirmajā vietā”, GR Yaris salonā veiktas būtiskas pārmaiņas.

GR komanda izmantoja sacīkstēs iegūto informāciju un atsauksmes no rallija pilotiem un izveidoja jaunu vadības rīku iekārtojumu. Tas nodrošina vadītājam ergonomiski optimālu darba vietu, ko cita starpā ietekmē zemāks sēdeklis un priekšējais panelis, kā arī augstāk novietots salona spogulis.

Kā jau varēja gaidīt gadījumā ar tīrasiņu sporta auto, GR Yaris eksterjera pārmaiņas nebūt nav tikai kosmētiskas. Arī šeit ņemtas vērā profesionālu braucēju un autosporta meistaru atsauksmes un sacensību pieredze. Rezultātā priekšējais buferis izveidots no piecām nomaināmām daļām, bet aizmugurējais augšējais bremžu signāls tagad izvietots joslā starp pamatlukturiem.

Pakotnes pamatelementi gan saglabājušies tādi paši. GR Yaris ir trīsdurvju automobilis, kas lielā mērā ir patstāvīgs modelis – no standarta hečbeka ir pārņemti tikai aizmugurējie lukturi, antena un ārējie spoguļi. Katrs elements ir pārskatīts, lai panāktu optimālu piespiedējspēku, aerodinamiku un saķeri.

Atsvaidzinātais modelis ir aprīkots ar pilnveidotu pasaulē vadošo trīscilindru turbodzinēju. Tagad tas attīsta lielāku maksimālo jaudu un griezes momentu, turklāt to var savienot ar pilnīgi jaunu astoņu pakāpju GAZOO Racing Direct automātisko pārnesumkārbu, kas pārnesumus ļauj pārslēgt sacīkšu līmeņa ātrumā.

GR Yaris debijas modelī uzstādītais 1,6 litru turbodzinējs bija jaudīgākais trīscilindru motors pasaulē. Tagad tas piedāvā vēl vairāk: jauda ir palielināta par 19 zirgspēkiem, un autovadītājs var izmantot papildu 30 Nm griezes momentu. Maksimālie rādītāji attiecīgi ir pieauguši no 261 līdz 280 ZS un no 360 līdz 390 Nm.

Šis jaunais veiktspējas etalons vēlreiz apliecina automobiļa īpašo un nepārspēto vietu savā klasē, palielina tā pārsvaru pār konkurentiem, sniedzot autentisku sacīkšu auto izjūtu un vēlreiz apliecinot, ka Toyota patiesi ir īstenojusi ambīcijas radīt rallija auto braukšanai pa ceļiem.

Jaunais GR Yaris piedāvā arī jaunu virsbūves krāsu Deep Metal Grey, kas papildina jau ierasto paleti – Emotional Red 2, Precious Black un Pure White/Platinum White Pearlescent, kas pārstāv TOYOTA GAZOO sacīkšu livrejas krāsas.

 

 
Komentāri
 
Nav pievienots neviens komentārs.
Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Volkswagen ID.3 saņem vēl vienu uzlabojumu paketi 4

Elektriskais Volkswagen modernizāciju piedzīvoja jau pērn, taču ražotājs pie tā nav apstājies un atradis veidu, kā elektrisko hečbeku uzlabot arī šogad. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Izmēģinām jauno Škoda Kodiaq (+VIDEO) 2

No šīgada Škoda jaunumiem mūsu tirgum svarīgākais ir jaunais Kodiaq. TV Autoziņas devās uz Spāniju, lai tuvāk iepazītos ar lielākā Škodas krosovera otro izlaidumu. Lasīt vairāk

 

Audi Q6L e-tron – Ķīnā ražots, Ķīnas tirgum (+ FOTO) 1

Pekinas autoizstādē Vācijas autobūves uzņēmums Audi nodemonstrējis Audi Q6L e-tron – globāļā tirgus modeļa Q6 e-tron pagarināto modifikāciju, kas paredzēta Ķīnas tirgum. Lasīt vairāk

 

Ko dara šī tehnika? (+ VIDEO) 8

Kravas auto ar piekabi kaut ko vienmērīgi izkaisa uz ceļa. Vai varētu būt, ka šādi ātrā un vienkāršā veidā tiek atjaunots ceļa segums? Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti