No 61 500 eiro - jaunākais Audi A6 Avant tagad pieejams Latvijā - iAuto

No 61 500 eiro - jaunākais Audi A6 Avant tagad pieejams Latvijā 3

 

Foto: Publicitātes attēls

Audi | 20.maijs 2025 10:04

Jau tagad Latvijā apskatāms jaunās paaudzes Audi A6 Avant, kas apvieno nevainojamu eleganci ar inovatīvām tehnoloģijām un sportisku sniegumu. Modelis, kas pirmizrādi piedzīvoja vien šī gada martā, jau tagad ir iepazīstams pie Audi oficiālā pārstāvja Moller Auto Rīga.

A6 Avant kļūst par vērā ņemamu papildinājumu biznesa klases segmentā, piedāvājot ideālu līdzsvaru starp komfortu, dinamiku un praktiskumu. Modelis Latvijā pieejams, sākot no 61 500 EUR.

“Audi A6 vienmēr ir bijis līderis biznesa klasē, pateicoties tā funkcionalitātes un stila apvienojumam. Tas ir automobilis modernam, mobilam cilvēkam – vadītājam, kurš ikdienā vēlas komfortu un lielisku dizainu. Šis ir auto, kas palīdz vienlīdz labi justies urbānā vidē vai garākos izbraucienos. Esam gandarīti, ka pašā vasaras sākumā Audi A6 tā Avant  virsbūves veidolā varam piedāvāt arī tepat Latvijā. Pagājušajā gadā Audi laida klajā vairāk nekā desmit jaunus modeļus, un šogad mēs turpinām tikpat vērienīgu produktu iniciatīvu visos piedziņas veidos, un A6 Avant ir nozīmīgs šīs stratēģijas turpinājums,” uzsver Audi zīmola vadītājs Latvijā un Lietuvā Ilgvars Ļubka.

Elegance kā lieliskas aerodinamikas pamats

Audi A6 Avant virsbūve veidota ar īpašu uzsvaru uz aerodinamiku – aerodinamiskās pretestības koeficients 0,25 padara to par vienu no efektīvākajiem universāļiem savā klasē. Lielisko aerodinamikas rezultātu palīdz sasniegt vairāki pārdomāti risinājumi: lielie gaisa plūsmas novirzītāji, kontrolējamas aukstā gaisa ieplūdes atveres priekšpusē, izteiksmīgais jumta spoilers un aerodinamiskie paneļi aizmugurējā stikla sānos.

A6 Avant siluets ir dinamisks un pārliecinošs – platā virsbūve un raksturīgās quattro proporcijas rada sportisku, bet vienlaikus izsmalcinātu automašīnas dizainu. Savukārt tā garā garenbāze un pagarinātais dzinēja pārsegs iemieso eleganci un papildina A6 Avant ideālās proporcijas. Tieši tāds arī ir šis modelis: praktisks un ietilpīgs, bet ar premium klases dizaina rokrakstu, ko novērtē arī visprasīgākie klienti.

Digitāls un nevainojami ērts

Salons izstrādāts tā, lai ikviens brauciens būtu patīkams gan vadītājam, gan pasažieriem. Vadības centrā atrodas skārienjutīgs MMI displejs, kur apvienota funkcionalitāte ar inteliģentu dizainu. Personalizējami gaismas paraksti priekšējos un aizmugurējos lukturos, kā arī otrās paaudzes digitālie OLED lukturi uzsver tehnoloģisko priekšrocību arī vizuāli.

Komfortu papildina četru zonu klimata kontrole, panorāmas stikla jumts ar regulējamu caurspīdību un Bang & Olufsen 3D skaņas sistēma ar skaļruņiem galvas balstos. Turklāt salona gaisa kvalitāti uzlabo iebūvēts jonizators un smalko daļiņu filtrs, kas padara braucienu vēl patīkamāku.

Pilnveidota kustība katram braucienam – pieejamie dzinēji

Jaunais Audi A6 Avant ir pieejams ar četriem iekšdedzes dzinēja variantiem, kuru jauda sasniedz līdz 270 kW (367 ZS). Trīs no tiem aprīkoti ar MHEV plus daļējo hibrīdsistēmu – 2,0 TDI ar 150 kW (204 ZS), 2,0 TDI quattro ar 150 kW (204 ZS) un sešu cilindru 3,0 TFSI quattro ar 270 kW (367 ZS). Pieejams arī 2,0 TFSI dzinējs ar 150 kW (204 ZS), kas koncentrējas uz klasisku iekšdedzes veiktspēju bez papildus elektrifikācijas. Atkarībā no dzinēja versijas pieejama priekšpiedziņa vai quattro pilnpiedziņa, un visiem modeļiem ir 7 pārnesumu S tronic automātiskā pārnesumkārba.

MHEV plus hibrīdsistēma uzlabo efektivitāti un ļauj automobilim noteiktos apstākļos darboties tikai ar elektroenerģiju, piemēram, stāvot sastrēgumā, lēni ripojot vai braucot vienmērīgā tempā ārpus pilsētas.

Adaptīvā pneimatiskā balstiekārta un visu riteņu stūrēšana, kas pieejama kā papildaprīkojums, palīdz saglabāt stabilitāti arī lielā ātrumā un ievērojami atvieglo manevrēšanu pilsētvidē. Jaunā progresīvā stūres iekārta ir kļuvusi vēl precīzāka, nodrošinot drošu un stabilu saikni starp vadītāju un ceļu viņam priekšā.

 

Foto: Publicitātes attēls

Foto: Publicitātes attēls

Foto: Publicitātes attēls

Foto: Publicitātes attēls

Foto: Publicitātes attēls

 
Visi komentāri
 
650 20.maijs 2025 16:09
0 0 Atbildēt

Gadiem ilgi bij āvantmodēlis ar normāla izskata pakaļgalu.Bet nee, pa katru cenu vaig izķēmoties.

Chalenger 20.maijs 2025 17:17
0 0 Atbildēt

nu tas bagāžnieks samazināts līdz, nezinu, kaut kādam mazauto līmenim, tad jau labāk saukt par shooting brake

Po 20.maijs 2025 19:28
0 0 Atbildēt

"Jaunā progresīvā stūres iekārta ir kļuvusi vēl precīzāka, nodrošinot drošu un stabilu saikni starp vadītāju un ceļu viņam priekšā" - nu tīrās muļķības mums te atkal jau grib iestūrēt!

Pat man un arī Seskam skaidrs, ka tāds termins ir buļļa kaka. Tagad skaidrs kāpēc tik bieži avarē veci auži - neprecīza stūre...

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

88 gados nebijis notikums: Volkswagen slēdz Drēzdenes rūpnīcu 12

Vācijas autobūves uzņēmums Volkswagen šonedēļ pārtrauks darbu vienā no savām rūpnīcām. Lasīt vairāk

 

Iekšdedzes dzinēji dzīvos arī pēc 2035. gada - Brisele apsver aizlieguma atcelšanu 31

Eiropas Komisija varētu atcelt likumu, kas paredzēja jaunu automašīnu ar benzīna un dīzeļa dzinējiem aizliegumu no 2035. gada. Lasīt vairāk

 

TV Auto ziņas dosies ziemas labdarības reisā (+ VIDEO)

TV Autoziņu ziemas testos esam devušies gan ar pikapiem, gan elektromobiļiem, taču mikroautobusu un minivenu reiss gan notiks pirmo reizi. Lasīt vairāk

 

Kāpēc auto īpašniekam, kurš nav izmantojis stāvvietu, tik un tā var nākties par to samaksāt? (+ VIDEO) 12

4.studijā vērsās Ilona, kura ikdienā dzīvo ārzemēs, bet ik pa laikam atbrauc uz Latviju. Vienā no šīm reizēm viņa nolēma aizvest mantas uz noliktavu Baznīcas ielā 12a. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti