Jaunais BMW X5 M kļūs ātrāks (+ foto)

 
iAuto | 20.jūnijs 2013 9:25

Jaunais BMW X5 M, kas tiek gatavots Frankfurtes autoizstādei, būs ātrāks par savu priekšteci, vēsta izdevums Motor Report.

Pēc šī izdevuma rīcībā esošās informācijas, jaunā modeļa motora jaudas pieaugums būs visai nebūtisks (555 vietā 562 ZS), tādēļ dinamisko raksturlielumu uzlabojums panākts galvenokārt uz vieglākas konstrukcijas rēķina.

Jaunās paaudzes BMW X5 tika atklāts maija beigās un šā gada rudenī bavāriešu krosoveru saņems arī dīleru saloni. Jaunajam modelim ir krietni uzlabots aerodinamiskās pretestības koeficients (tagad 0,31) un diezgan būtiski izmainīts izskats ar eksterjera elementiem (piemēram, priekšējie lukturi), kas atgādina jauno 3.sērijas modeli. Savukārt aizmugures daļas dizains jauno X5 pietuvina mazajam brālim X3.

Neskaitot bāzes versiju, visas BMW X5 modifikācijas var uzlabot ar dažādu speciālo pakešu palīdzību. Komfortablāku pārvietošanos nodrošinās Comfort pakete, kurā iekļauta amortizatoru dinamiskās regulēšanas sistēma un pneimatiskā piekare aizmugurē, bet, ja pircējam iet pie sirds sportiskās vadīšanas stils, jāizvēlas X5 ar M paketi. Divas citas paketes: Dynamic un Professional, piedāvā Comfort un Sport kombinētos regulējumus.

Jaunā modeļa aprīkojums papildināts ar plašu elektronisko sistēmu un palīgierīču klāstu, kurā atkarībā no versijas var būt automātiskā bremzēšanas sistēma, adaptīvā kruīzkontrole, tālo gaismu asistents ar LED lukturiem, nakts redzamības sistēma. Parkošanās palīgsistēma tagad visu procesu paveic pilnībā automātiskā režīmā.

Motoru piedāvājumā sākumā būs viens benzīna (450 ZS) un divi dīzeļa (258, 381 ZS) agregāti, bet decembrī tiem pievienosies vēl divi dīzeļi (218, 313 ZS) un viens benzīna dzinējs (306 ZS).

 
Komentāri
 
Nav pievienots neviens komentārs.
Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Mazda 6 pēctecis: Mazda ar diviem jaunumiem Auto China 2024 izstādē (+ FOTO)

Pekinas autoizstādē Japānas autobūves uzņēmums Mazda nodemonstrējis divus jaunumus: sedanu EZ-6 un krosoveru Arata. Lasīt vairāk

 

"Zaļais" vēl negarantē, ka viss būs labi (+ VIDEO) 22

Video autors iebrauc krustojumā pie luksofora zaļā signāla un saduras ar Volvo, kura vadītājs aizšķērso ceļu, griežoties pa kreisi. Lasīt vairāk

 

Arī pārāk lēna braukšana var radīt avārijas situācijas (+ VIDEO) 35

Satiksmes drošību veido daudz un dažādi aspekti. Viens no tādiem ir – cik droši vadām savu transportlīdzekli un cik labi iekļaujamies satiksmes plūsmā. Nereti no autovadītājiem dzirdamas sūdzības par citu satiksmes dalībnieku pārgalvīgu braukšanas stilu. Tomēr ir arī tādi, kas kopējā satiksmes plūsmā neiekļaujas, jo dažādu iemeslu dēļ brauc pārāk lēni. Arī šāds braukšanas stils var radīt neprognozējamas situācijas uz ceļa. Lasīt vairāk

 

Putas vai rezerves ritenis ? TV Autoziņu eksperiments (+VIDEO) 17

Modernajās vieglajās automašīnas vietas rezerves ritenim itin bieži nemaz nav, jo rats aizņem vietu un ir smags. Tomēr melnajā stundā tas noderētu. Tā uzskata arī Autoriepu Nama direktors Oskars Krampāns, kurš izrāda Autoziņām dažādus rezerves riteņu veidus. Populārākais ir pagaidu jeb mazais rezerves ritenis, tautā saukts par "desu" vai "tableti". Pagaidu rezerves ritenis ir kompromiss starp pilnvērtīgu riepu un vispār neko. Ar tādu drīkst braukt ne tālāk par 80 km un ne ātrāk kā 80 km/h. Pagaidu riepa ir ne vien mazāka, bet arī plānāka. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti