Ekskluzīvs Lamborghini Indijai (+ foto)

 

Foto: Publicitātes foto

iAuto | 20.jūnijs 2013 16:27

Itālijas sporta auto ražotājs Lamborghini prezentējis Gallardo īpašo versiju, kas paredzēta vienīgi Indijas tirgum.

Īpašā modifikācija, kas nosaukta par LP 550-2 India Limited Edition, tiks izgatavota vien sešos eksemplāros un Indijā maksās, sākot no 30,6 miljoniem rūpiju (520 000 ASV dolāru).

„Indiešu” Lamborghini Gallardo tiks piedāvāts vienā no trim krāsu variantiem: zaļā, baltā vai oranžā (Indijas karoga krāsas). Pāri virsbūvei stiepjas trīskrāsainas svītras, bet salona noformējumam izvēlēts melns tonis. Vadītāja sēdeklis nošūts ar zaļas krāsas diegiem, blakussēdētāja sēdeklis – ar oranžiem, bet centrālās konsoles, durvju paneļu un mērinstrumenta paneļa greznojumam izvēlēts baltas krāsas diegu nošuvums.

Zem motora pārsega aizmugurējās piedziņas sportkāram atrodas standarta 5,2 litru V10 agregāts  ar 560 ZS jaudu, kas strādā tandēmā ar sešpakāpju robotizēto pārnesumkārbu e-gear. Paātrinājumam līdz 100 km/h nepieciešamas 3,9 sekundes, bet automašīnas maksimālais ātrums ir 320 km/h.

 
Komentāri
 
Nav pievienots neviens komentārs.
Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Porsche pastāsta par jauno Macan

Vācijas sportisko luksusa automobiļu ražotājs atklājis informāciju par jauno Macan, kas tagad būs pieejams kā pilnībā elektrisks transportlīdzeklis, divās divmotoru pilnpiedziņas versijās. Lasīt vairāk

 

Arī pārāk lēna braukšana var radīt avārijas situācijas (+ VIDEO) 11

Satiksmes drošību veido daudz un dažādi aspekti. Viens no tādiem ir – cik droši vadām savu transportlīdzekli un cik labi iekļaujamies satiksmes plūsmā. Nereti no autovadītājiem dzirdamas sūdzības par citu satiksmes dalībnieku pārgalvīgu braukšanas stilu. Tomēr ir arī tādi, kas kopējā satiksmes plūsmā neiekļaujas, jo dažādu iemeslu dēļ brauc pārāk lēni. Arī šāds braukšanas stils var radīt neprognozējamas situācijas uz ceļa. Lasīt vairāk

 

Putas vai rezerves ritenis ? TV Autoziņu eksperiments (+VIDEO) 13

Modernajās vieglajās automašīnas vietas rezerves ritenim itin bieži nemaz nav, jo rats aizņem vietu un ir smags. Tomēr melnajā stundā tas noderētu. Tā uzskata arī Autoriepu Nama direktors Oskars Krampāns, kurš izrāda Autoziņām dažādus rezerves riteņu veidus. Populārākais ir pagaidu jeb mazais rezerves ritenis, tautā saukts par "desu" vai "tableti". Pagaidu rezerves ritenis ir kompromiss starp pilnvērtīgu riepu un vispār neko. Ar tādu drīkst braukt ne tālāk par 80 km un ne ātrāk kā 80 km/h. Pagaidu riepa ir ne vien mazāka, bet arī plānāka. Lasīt vairāk

 

Laika kapsula: sportiskais 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT ar tikai 716 km nobraukumu (+ FOTO) 6

Nīderlandē piedāvā lieliski saglabātu „laika kapsulu” – 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT, kas savā 32 gadus garajā mūžā nav nobraucis pat 1000 kilometrus. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti