Visapmierinātākie kompakto minivenu lietotāji ir tieši Opel Meriva īpašnieki. 2013.gada J.D. Power klientu apmierinātības pētījumā daudzpusīgais minivens no Riselsheimas VOSS (Vehicle Ownership Satisfaction Study - transportlīdzekļu īpašnieku apmierinātības pētījums) indeksā sasniedza 80,6 % atzīmi, tādējādi visus konkurentus atstājot aiz muguras.
Ar VOSS indeksa palīdzību tirgus izpētes institūts J.D. Power and Associates pēta konkrētu automašīnu modeļu īpašnieku apmierinātību ar saviem spēkratiem. Lai piedalītos pētījumā, īpašniekiem attiecīgo automobili ir jābūt lietojušiem vismaz divus gadus, tādējādi nodrošinot atbilstošas zināšanas un dalīšanos savā pieredzē.
Uzvara J.D. Power 2013.gada pētījumā un ar to izcīnītais tituls "Transportlīdzeklis, ar kuru 2013.gadā, Vācijā, lietotāji ir visapmierinātākie kompakto minivenu segmentā" ir jaunākie no Meriva modeļa plašā panākumu klāsta. Lietotāju favorīts ir viens no visvairāk pārdotajiem miniveniem Eiropā, un līdz šim tas izcīnījis arī "Zelta stūre" un "Plus X" apbalvojumus. Tomass Simons (Thomas Simon), Opel Kvalitātes daļas viceprezidents, norāda uz daudzpusīguma nozīmi Meriva panākumos: "Lai uzvarētu J.D. Power pētījumā, automobilim ir jābūt pārliecinošam visos aspektos, jo to vērtē visstingrākā žūrija - tā lietotāji. Tādēļ esmu jo īpaši priecīgs par šo apbalvojumu, jo tas vēl vairāk pierāda to, ka Meriva modelis nodrošina visu, kas nepieciešams ikdienas vajadzībām."
Spoži nokārtots tests
Šī pētījuma rezultāti kopš 2008.gada regulāri tiek publicēti auto žurnālā Auto Test. Vācijas lielākais autoīpašnieku pētījums, kas ietver aptuveni 18 000 tiešsaistes interviju, ļauj izvērtēt automobiļus dažādās kategorijās - kvalitāte/uzticamība, pievilcīgums, servisa un uzturēšanas izmaksas. Visās kategorijās sasniedzot augstu lietotāju apmierinātības pakāpi, Meriva modelis kļuva par uzvarētāju savā klasē. Pētījums ietvēra autoīpašnieku viedokļus par 25 autoražotājiem un 106 automobiļu modeļiem 10 dažādos segmentos.
Nepārspējama ergonomikas koncepcija ar AGR sertificētajiem sēdekļiem un FlexDoors sistēmu
Papildus tā pievilcīgajam dizainam, augstajai kvalitātei un unikālajam daudzveidīgumam, Meriva modeļa panākumu noslēpums meklējams arī tā nepārspējamajā ergonomikā. Tas ir pasaulē pirmais un vienīgais sērijveidā ražotais automobilis, kas saņēmis prestižo Vācijas muguras veselības asociācijas AGR (Aktion Gesunder Rücken e.V.) kvalitātes apstiprinājumu visai tā ergonomiskajai koncepcijai.
Viens no galvenajiem komponentiem godalgotajai Meriva modeļa ergonomikas koncepcijai ir revolucionārā un patentētā FlexDoors sistēma ar tās durvju eņģēm aizmugurē. Īpaši komfortablai piekļuvei, FlexDoors ir iespējams atvērt līdz pat 84 grādiem, kas ir ievērojami vairāk kā ierastajām durvīm - 68 grādi. FlexDoors sistēma ir īpaši piemērota vecākiem, jo nodrošina iespēju viegli pievienot Isofix bērnu sēdeklīšus uz ārējām aizmugurējā sēdekļa daļām un piesprādzēt savus bērnus. Brīdī, kad aizmugurējās un priekšējās durvis vienlaicīgi ir atvērtas, tiek radīta arī drošības zona.
Meriva modelis piedāvā vēl daudzas dažādas unikālas iezīmes ar augsta līmeņa ergonomiku - FlexSpace sēdvietu koncepciju, FlexRail centrālo konsoli un, pēc izvēles pieejamo, FlexFix velosipēdu pārvadāšanas sistēmu, kas ir pilnībā integrēta automašīnas aizmugurējā bamperī. Modeļa cena Baltijā ir sākot no 14 729 eiro.
Vispār jau iauto lapās arī ir daži lieli Merivas piekritēji. Bet, pazīstu arī citus Merivas braucējus, kas ilglaicīgi ir sajūsmā par savu auto un tā kvalitāti. Jāpriecājās, ka labs auto opelistiem izdevies. Mana darba kolēģe braukā ar 2007.gada Corsu, un īpašu sajūsmu neizrāda, jo tas auto sāk bojāties pārāk bieži. Visa ritošā, sajūgs un beidzot arī motora galvai gals... Zafiru īpašnieki arī nekādus slavas saucienus neizpauž - omegisti vispār nekad nav jutušies īpaši laimīgi. Zoļļukā savukārt viens kaimiņu onkuls joprojām svētdienās brauc ar 1984.gada Rekordu, un joprojām ir sajūsmā par savu auto.