Jaunais Insignia Country Tourer (+ foto) 1

 
Opel | 3.jūlijs 2013 12:01

Jaunā Insignia modeļu saime drīzumā būs nokomplektēta – septembrī savu pasaules pirmizrādi Frankfurtes auto izstādē piedzīvos Opel Insignia Country Tourer.

Kamēr tā radniecīgais Sports Tourer ir elegants ģimenes un biznesa universāls, tikmēr jaunais Insignia Country Tourer vairāk iemieso tieši alkas pēc piedzīvojumiem. Atlētiskais un daudzpusīgais modelis ar augsto klīrensu nodrošina brīvības sajūtu ārpus pilsētas ierobežojumiem un asfaltētiem ceļiem. Tā raksturīgākās iezīmes ietver automobiļa apakšas aizsargpaneļus priekšā un aizmugurē, ievērojamus riteņu arku un apakšējās virsbūves daļas apšuvumus un dubultās izplūdes caurules. Savukārt modernā pilnpiedziņa nodrošina saķeri un drošu vadāmību jebkādos apstākļos. Tas viss apvienots ar jaudīgu turbodzinēju – 184 kW/250 ZS 2,0 litru SIDI tiešās iesmidzināšanas benzīna vienību vai augstas veiktspējas 2,0 BiTurbo CDTI, kuri abi nodrošina iespaidīgu 400 Nm maksimālo griezes momentu.

 „Jaunā Opel Mokka modeļa sensacionālie panākumi subkompakto SUV segmentā lieliski demonstrē krosovera tipa automobiļu pieaugošo popularitāti,” norāda Opel Pārdošanas, mārketinga un pēcpārdošanas daļas viceprezidenta vietas izpildītājs Dankans Aldreds (Duncan Aldred). „Ar jauno Insignia Country Tourer mēs vēlamies aizpildīt šo brīvo sportisko nišu vidējā izmēra klasē. Šis modelis mums ļauj klientiem piedāvāt alternatīvu, kāda vēl nav bijusi Opel klāstā. Tagad viņi mūsu vadošā modeļa kvalitāti var baudīt ar krietnu devu piedzīvojumu garšas. Tajā pašā laikā mēs esam pārliecināti, ka Insignia Country Tourer atlētiskais izskats ies pie sirds arī daudziem jauniem mūsu zīmola klientiem.”

 Opel pilnpiedziņa: augstākās klases tehnoloģija vidējā izmēra segmentā

 Elektroniski kontrolētā 4x4 riteņu piedziņa ietver īpaši kvalitatīvu sajūgu, kas darbojas pēcHaldex principiem, un elektronisko bloķējošo diferenciāli, tādējādi nodrošinot izcilu vilkmi uz dažādu veidu ceļa virsmām. Tā nepārtraukti pielāgojas ceļa apstākļiem un nemanāmi no 0 līdz 100 % diapazonam sadala jaudu starp priekšējo un aizmugurējo asi, kā arī aizmugurējiem riteņiem. Piedziņas lielākais trumpis ir tas, ka tā šo jaudas sadali veic vēl pirms riteņa izslīdēšanas vilkmes trūkuma dēļ, kas raksturīgi, piemēram, pārvietojoties pa slapjiem vai ar sniegu klātiem ceļiem. Pilnpiedziņas sistēma kombinācijā ar augstākā līmeņa elektroniskoFlexRide šasiju nosaka standartus reaģēšanas laikam un automobiļa kontrolei.

 Nepieciešamības gadījumā sajūgu kontrolējošā ierīce nekavējoties pārvada griezes momentu uz aizmugurējo asi. 4x4 sistēmas sensori atsevišķos kontroles moduļus nepārtraukti apgādā ar informāciju, kas ietver novirzes daudzumu, paātrinājumu, stūres novietojumu, riteņu ātrumu, akseleratora pedāļa pozīciju, motora ātrumu un griezes momentu. No iegūtās braukšanas apstākļu informācijas pastāvīgi tiek pielāgota jaudas sadale uz priekšējo/aizmugurējo asi.

 Maksimāla stabilitāte un augstāka dinamika tiek nodrošināta ar elektroniski kontrolēto aizmugurējās ass bloķējošo diferenciāli (eLSD). Tas kontrolē jaudas sadali starp aizmugurējiem riteņiem, pārvadot griezes momentu uz riteni, kuram dotajā brīdī ir vislabākā saķere ar ceļu. Izsmalcinātā adaptīvās pilnpiedziņas sistēmas darbība ne tikai nodrošina labāku vilkmi sliktas ceļa saķeres apstākļos, bet visās situācijas arī rūpējas par augstākā līmeņa automobiļa kontroles iespējām un aktīvo drošību. Insignia Country Tourer vilkmi var nodrošināt arī tad, ja trīs no četriem riteņiem ir bez saķeres un tikai viens ir izmantojams.

 Adaptīvā pilnpiedziņas sistēma vadītājam palīdz arī ne tik kritiskās situācijās. Lai samazinātu berzes zudumus un ekonomētu degvielu, laikā, kad sistēmās iejaukšanās nav nepieciešama, tā automātiski pārslēdzas uz priekšpiedziņu.

 Turbodzinēji rūpējas par augstu griezes momentu

 Spēcīgs turbodzinējs ir lielisks sabiedrotais Country Tourer modernajai 4x4 pilnpiedziņas sistēmai. Dzinēju piedāvājuma spektrs ietver trīs dzinējus, kuru priekšgalā atrodas teicamas veiktspējas 184 kW/250 ZS 2,0 SIDI (Spark Ignition Direct Injection jeb dzirksteļaizdedzes tiešā iesmidzināšana) benzīna turbodzinējs. Tas nodrošina iespaidīgu 400 Nm griezes momentu, bet tiešā iesmidzināšana rūpējas par daudzveidīgu vilkmes nodrošinājumu.

 Augstās veiktspējas 143 kW/195 ZS 2,0 BiTurbo CDTI dīzeļdegvielas dzinējs arī nodrošina 400 Nm griezes momentu. Tā sekvenciālais divpakāpju turbokompresors nodrošina tūlītēju droseles reakciju, rūpējoties par teicamu vilkmi. Piedāvāto motoru spektru noslēdz 120 kW/163 ZS 2,0 CDTI (ar vienu izplūdes cauruli) vienība, kas ietver 350 Nm griezes momentu ar iespējuoverboost režīmā to paaugstināt līdz pat 380 Nm.

 Gan 2,0 SIDI Turbo, gan 2,0 CDTI ir pieejami kopā ar sešpakāpju manuālo vai automātisko transmisiju, bet 2,0 BiTurbo CDTI – tikai ar pēdējo.

 Papildus Insignia Country Tourer pilnpiedziņai un dzīvīgajai reaģēšanai, nepārvietojoties pa asfaltu, automobilim par labu nāk arī lielāka izmēra riepas un palielinātais augstums. Klīrenss ir par 20 mm augstāks kā ierasts – svarīga priekšrocība, kad nepieciešams pārvietoties pa nelīdzenām vietām. Ziemas brīvdienas uz slidena ceļa vai brīžos, kad ceļa saķeres līmenis ir zems, Insignia Country Tourer ir ideāls sabiedrotais, lai pārvarētu neasfaltētus un kalnainus apvidus darba vai brīvajā laikā. Savukārt pilsētā tā izteiksmīgais dizains izcelsies uz citu fona.

 Izsmalcināts stils: atlētisks universāls ar SUV raksturu

 Jaunā Insignia Country Tourer mērķtiecīgais dizains skaidri signalizē par savu spēcīgo tieksmi pēc brīvības. Opel raksturīgais režģis, kurš tagad kļuvis platāks un dziļāks, automobiļa priekšu padara izteikti pievilcīgu. Horizontālā plāksne, kuru rotā zīmola logo, ir veidota spārnu formā, un tie tiecas uz lukturiem. Zem motora pārsega gozējas mirdzošs sudraba krāsas aizsargpanelis, bet ievērojamais dizains atbalsojas arī automobiļa aizmugurē, kur aizsargpaneli ieskauj dubultās izplūdes caurules. Visi šie elementi vienlaicīgi komunicē automobiļa jaudu un drošību.

 Vēl viena raksturīga iezīme ir antracīta krāsas aizsargājošais apšuvums sānu sliekšņiem un automašīnas virsbūves apakšējai daļai, nodrošinot riteņu arkām vēl izteiksmīgāku izskatu. Insignia Country Tourer robustā āriene atgādina pārliecinošu, pašpārliecinātu personu. Pēdējā vizuālā iezīme ir izteiksmīgie priekšējie un aizmugurējie lukturi. Tonētie lukturi ar hromēto akcentu ielaidumiem izdveš augstu kvalitāti un ieskauj spārnu formas LED dienas gaitas gaismas (atkarībā no apdares versijas). Grafiskā dizaina tēma atkārtojas aizmugurē, kuru spoži izgaismojas bremžu un gabarītu LED lukturi. Ar savām unikālajām dizaina iezīmēm jaunais Insignia Country Tourer veiksmīgi apvieno tā sportiskā piedzīvojumu meklētāja un zīmola prestižā flagmaņa lomas.

Cena un komplektācijas iespējas tiks paziņotas pasūtījumu pieņemšanas uzsākšanas dienā – 10. septembrī, Frankfurtes auto izstādē.

 
Visi komentāri
 
IkdienasViesis 4.jūlijs 2013 14:15
0 0 Atbildēt

It kā jau glauns un moderns auto, bet viens tāds sīkums - no ārpuses tas izskatās lielāks, nekā ir īstenībā. Man, ar savu 191 augumu ,komforta salonā ļoti pietrūka. Līdzīgi, kā senākos laikos BMW e-34 modelī. Tik ērtu auto, kāds savulaik bija vecais skorpis, šodien atrast nav viegli. Pat jaunajā santa Fe, kurš no ārpuses atgādina nelielu tanku, sēžot pie stūres pietrūkst pilna brīvības un komforta sajūta.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Viens no retajiem sedaniem Toyota Camry būs pieejams Latvijā no 38 600 līdz 46 500 eiro (+ VIDEO)

Vidējās klases sedans Toyota Camry šogad ieiet savā devītajā paaudzē. Pasaulē tas ir visvairāk pārdotais sedans ar vairāk nekā 21 miljonu eksemplāru. Jaunākais modelis Eiropā tiek piedāvāts vien izvēlētos tirgos, tajā skaitā arī Baltijā. Lasīt vairāk

 

Pasaules pirmizrāde elektroauto Škoda Elroq Prāgā! No 33 000 eur, no 380 km distance (+ VIDEO) 12

iAutolv ir klāt pilnīgi jaunā Škoda Elroq elektriskās piedziņas krosovera prezentācijā. Lasīt vairāk

 

Automašīnu lietošanas nodokli cels par 10% un prasīs samaksāt katru gadu 61

Finanšu ministrijas (FM) sagatavotie un saskaņošanai iesniegtie grozījumi Transportlīdzekļa ekspluatācijas nodokļa un uzņēmumu vieglo transportlīdzekļu nodokļa likumā paredz no 2025.gada palielināt visas transportlīdzekļa ekspluatācijas nodokļa likmes par 10%. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Izmēģinām Škoda Kodiaq plug-in hibrīdu (+ VIDEO) 2

Lādējamie hibrīdi palielinātas valsts subsīdijas dēļ kļuvuši tik aktuāli, ka bez tiem neiztiek vien retais mūsdienu SUV. Škoda Kodiaq iV 1,5 litru benzīna turbodzinējs savienots ar 85 kW elektromotoru. Sistēmas summārā jauda ir 204 ZS. Uzlādes ligzda ir kreisajā spārnā, bet virs tās vīd uzraksts “SportLine”. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti