Spānija atjauno automašīnu apmaiņas programmu

 

Opel Ampera Foto: iAuto.lv

Nozare.lv | 17.oktobris 2013 15:59

Spānija nolēmusi atjaunot automašīnu apmaiņas programmu, lai stimulētu nozari, kas palīdz veicināt valsts ekonomikas atlabšanu, ceturtdien paziņoja valdība.

"Mēs gatavojamies pagarināt šo programmu ar papildu 70 miljoniem eiro (49,2 miljoniem latu)," norādīja budžeta ministrs Kristobals Montoro.

Šo programmu, kuras gaitā tiek piedāvātas atlaides iedzīvotājiem, kuri iegādājas enerģiju taupošu automašīnu un apmaiņā nodod vismaz 12 gadus vecu automobili, Spānija ieviesa 2012.gada oktobrī, un tā tikusi atjaunota jau trīs reizes.

Opel Ampera Foto: iAuto.lv

Spānija ir Eiropā otra lielākā automašīnu ražotājvalsts un saražo miljoniem automobiļu gadā, taču 90% no tiem tiek eksportēti, pārdošanas apjomam iekšzemē pēc ekonomikas recesijas esot zemā līmenī.

Valdība norāda, ka eksports ir svarīgs elements atlabšanai, kas jau novērojama Spānijas ekonomikā.

Foto: iAuto.lv

Montoro prognozē, ka jaunu automašīnu pārdošanas apjoms valstī šogad veidos 700 000 vienību, salīdzinot ar 1,7 miljoniem 2007.gadā, tieši pirms ekonomiskās krīzes.

Automašīnu ražošanas nozare Spānijā nodarbina 250 000 cilvēku, un šā gada pirmajos sešos mēnešos tā radījusi 2400 darba vietas.

Volkswagen Jetta Hybrid Foto: iAuto.lv

 
Komentāri
 
Nav pievienots neviens komentārs.
Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Porsche pastāsta par jauno Macan

Vācijas sportisko luksusa automobiļu ražotājs atklājis informāciju par jauno Macan, kas tagad būs pieejams kā pilnībā elektrisks transportlīdzeklis, divās divmotoru pilnpiedziņas versijās. Lasīt vairāk

 

Arī pārāk lēna braukšana var radīt avārijas situācijas (+ VIDEO) 11

Satiksmes drošību veido daudz un dažādi aspekti. Viens no tādiem ir – cik droši vadām savu transportlīdzekli un cik labi iekļaujamies satiksmes plūsmā. Nereti no autovadītājiem dzirdamas sūdzības par citu satiksmes dalībnieku pārgalvīgu braukšanas stilu. Tomēr ir arī tādi, kas kopējā satiksmes plūsmā neiekļaujas, jo dažādu iemeslu dēļ brauc pārāk lēni. Arī šāds braukšanas stils var radīt neprognozējamas situācijas uz ceļa. Lasīt vairāk

 

Putas vai rezerves ritenis ? TV Autoziņu eksperiments (+VIDEO) 13

Modernajās vieglajās automašīnas vietas rezerves ritenim itin bieži nemaz nav, jo rats aizņem vietu un ir smags. Tomēr melnajā stundā tas noderētu. Tā uzskata arī Autoriepu Nama direktors Oskars Krampāns, kurš izrāda Autoziņām dažādus rezerves riteņu veidus. Populārākais ir pagaidu jeb mazais rezerves ritenis, tautā saukts par "desu" vai "tableti". Pagaidu rezerves ritenis ir kompromiss starp pilnvērtīgu riepu un vispār neko. Ar tādu drīkst braukt ne tālāk par 80 km un ne ātrāk kā 80 km/h. Pagaidu riepa ir ne vien mazāka, bet arī plānāka. Lasīt vairāk

 

Laika kapsula: sportiskais 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT ar tikai 716 km nobraukumu (+ FOTO) 6

Nīderlandē piedāvā lieliski saglabātu „laika kapsulu” – 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT, kas savā 32 gadus garajā mūžā nav nobraucis pat 1000 kilometrus. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti