BMW turpina attīstīt modeļu piedāvājumu un strādā pie 2.sērijas minivena Active Tourer septiņvietīgās modifikācijas Gran Tourer projekta. Darbs tuvojas noslēgumam un rezultāts plašākai publikai tiks parādīts jau martā, kad durvis vērs Ženēvas autoizstāde.
No piecvietīgā Active Tourer jaunais modelis atšķiras ar garāku riteņu bāzi, stāvāku un masīvāku virsbūves aizmugures daļas konstrukciju, kā arī trešo sēdekļu rindu, kas ļauj salonā izvietoties septiņiem pasažieriem.
BMW 2.sērijas Gran Tourer Foto: Autobild.de
Gran Tourer priekšpuses dizains, kā arī motoru gamma, pārņemta no Active Tourer. Tāpat kā mazais brālis, arī septiņvietīgais minivens no rūpnīcas tiks piegādāts kā priekšējo riteņu piedziņas modelis, bet pilnpiedziņu pircējs varēs izvēlēties no papildaprīkojuma saraksta.
BMW 2.sērijas Active Tourer ir 4,34 m garš, 1,80 m plats un 1,56 m augsts minivens. Automašīnas riteņu bāze sasniedz 2,67 m, bet motoru piedāvājumā ir 116 – 231 ZS jaudīgi benzīna un dīzeļa dzinēji, kurus kombinē ar sešu pakāpju manuālo vai astoņu pakāpju automātisko pārnesumkārbu. Cenas Vācijas tirgū: 27 200 – 43 050 EUR.
BMW 2.sērijas Active Tourer pilnpiedziņas versija Foto: Autobild.de
Ko lai saka, jau minēju - tas būs super feins auto.
Minivena ērtības un ietilpība (vismaz ģimenei - noteikti), komplektā ar BMW "efficient dynamics" :)
lai mēs visi arī varētu pasmaidīt (vai nu par tavu muļķību vai arī par reālu tehnikas progressu) paskaidro, lūdzu - ko tev tieši dos "efficient dynamics" ? un par cik būs (tas uzlabojums - laikam?) salīdzinot ar kautko, kam nav "efficient dynamics" ?
Nekā smieklīga manā sacītajā nav.
Minivena ērtības komplektā ar BMW jaudu, vadāmību, ekonomiju. Pavisam elementāri, esmu sacījis, ka tādu gribētu redzēt BMW piedāvājumā.
Un vēl - braucu ar darba BMW dotajā brīdī. Man personīgi viss patīk. Kolosāls auto! Bet brīvdienās ģimenes jaunākā (8 gadi) kategoriski atsakās braukt ar BMW ģimenes minivena MAZDA 5 daudz lielāko ērtību dēļ. Tādēļ arī priecājos, ka BMW beidzot būs 7-vietīgs minivens ;) Ceru, ka izskaidroju.
tu taču saproti, ka šeit runa ir par priekšpiedziņas VW Polo-klases auto (tas ir uz mini bāzes - pat Golfs ir lielāks, platāks un komfortablāks), kam aizmugures daļa pagarināta pa 10cm un tur iespiesti sēdeklīši, kuros pat bērniem nav ko meklēt.... tam auto vairs nav nekāda sakara ne ar bmw, ne ar komfortu... tu tik uzķeries uz bmw emblēmas un uz saukļa "efficient dynamics" un gatavs papildus naudu nolocīt par to ... tevis pieminētā Mazda 5 ir daudz labāks un piemērotāks auto šij klasei un tam ir sauklis "zoom-zoom" un "skyactive" (saukļi, kas tāpat kā bmw izmantotie nenozīmē absolūti neko - kāpēc nefano par tiem?)
Mazda nesniedz tādu braukšanas prieku pretēji BMW :)
Mazda ir skaļa pretēji BMW.
Tā var ilgi turpināt!
Ak jā, Mazda 5 ir uz Mazda 3 bāzes (compact) veidota ;)
Respektīvi, nav milzu auto, bet ir kolosāla ietilpība.
Pieļauju, ka arī BMW inženieri būs izdomājuši ko līdzīgu.
Man jau liekas, ka tāds bērns ir izlutināts! Ko nozīmē - nebrauks ar BMW? Jābrauc ar to mašīnu, kurā tētis sēdina!
Tik traki jau nav gan ;)
Mazliet pārspīlēju. Bet meitai minivens patīk nesalīdzināmi labāk par sedanu kaut vai elementāra iemesla dēļ - minivenam var nolaist otrās rindas sēdekļu atzveltnes gandrīz vai guļus stāvoklī, kamēs sedanā sēdi (guli) kā uz paplātes :D