"Hyundai" iepazīstina ar "i30 N" – pirmo “jaudīgo” hečbeku kompānijas vēsturē (+ foto) 4

 

Foto: Publicitātes attēls

iAuto | 14.jūlijs 2017 6:56

Dienvidkorejas kompānija Hyundai prezentējusi jaunu modeli – jaudīgo hečbeku "i30 N", kas izstrādāts konkurencei ar "Volkswagen Golf GTI", "Peugeot 308 GTi" un "Ford Focus ST".

Sportiskais piecdurvju hečbeks izstrādāts "Hyundai" izpētes un attīstības centrā Vācijā un savu meistarību kaldinājis Nirburgringas trasē. Zināms, ka projektu vadījis bijušais "BMW M" vadošais speciālists Alberts Birmans, bet praktiskie testi jau minētajā sacīkšu trasē aizvadīti vairāk nekā 10 000 km garumā.

Sportiskā automašīna veidota uz piecdurvju "i30" hečbeka bāzes, taču apgādāta ar 4 mm zemāku piekari, jaunu izplūdes sistēmu un elektroniski vadāmu pašbloķējošo diferenciāli.

Komplektu papildina spēcīgākas bremzes, 18 vai 19 collu riteņu diski, aerodinamiskā aprīkojuma komplekts ar lielākiem gaisa pievadiem un difuzoru.

Motortelpā atrodas 2,0 litru četrcilindru turbomotors, kas pieejams divās jaudas pakāpēs un strādā komplektā ar sešu pakāpju mehānisko pārnesumkārbu. Bāzes versijā tas attīsta 250 Zs (353 Nm), kas 100 km/h ļauj sasniegt 6,4 sekundēs, savukārt jaudīgākais variants attīsta 275 Zs, kas līdz simtam ļauj paātrināties par 0,3 sekundēm ātrāk. Maksimālais ātrums abos gadījumos 250 km/h – elektroniski ierobežots.

Vadītāja rīcībā ir pieci braukšanas režīmi: "Eco", "Normal", "Sport", "Sport N" un "Custom N", kurus var viegli mainīt, izmantojot divas pogas uz stūres. Atkarībā no izvēles, elektronika pārveidos amortizatoru, stūres iekārtas un akseleratora darbības algoritmus, izmainīs izplūdes sistēmas skanējumu.  

"Hyundai i30 N" tiks ražots Čehijā un uz konveijera nonāks jau līdz 2017.gada beigām. 

KONKURENTI

 
Visi komentāri
 
viencexperc 14.jūlijs 2017 9:03
2 0 Atbildēt

Brīnums, ka divlitru motors nevis 1.4 litru. Tādu jaudu var panākt arī ar pēdējo, tikai vajag divas turbīnas. Bet ja paņem trīs cilindru 1.2 motoru tad var uzlikt trīs turbīnas.

Jo saprotu, ka šādus auto tik un tā pērk santīmpiši kuri skaita cik litrus uz 100 km tērē.

dsa 14.jūlijs 2017 9:46
1 1 Atbildēt

Šitas būšot aizvietotājs tam arhaiskajam no ražošanas noņemtajam Viperim. Performance principā tāda pati, patēriņš 2x mazāks. Troksni meksi uztaisīs pa lēto ar urbmašīnu. Amīši jau rindā stāv...

Makss 14.jūlijs 2017 13:11
0 0 Atbildēt

Par mazmotoriem un komplektācijām:

www.youtube.com/watch?v=AttZXsObRG8

Tipisks vidējais ASV strādnieka sapņu auto. Tādi izsolēs ir kaudzēm.

msh 14.jūlijs 2017 23:49
0 0 Atbildēt

Paga paga, kas tas par zvēru - "elektroniski vadāms pašbloķējošs diferencālis" ?

Jebkurā gadījumā, samērā interesants hujdajs. Ir tikai viena problēma, bet tā laikam vajā visus - tā miza ir šausmīgi smaga, un tāpēc ar visu to jaudu, lēna.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Bugatti varētu pārdod komplektā ar personīgo benzīntanku

Miljonu vērts Bugatti ar personīgo benzīntanku, kurā uzpildīt sintētisko degvielu mūža garumā. Lasīt vairāk

 

Aizmiga pie stūres; absorbējošās barjeras darbībā (+ VIDEO) 9

Busiņš maina kursu un ietriecas barjerās - vadītājs apgalvo, ka aizmidzis pie stūres. Ierakstā labi redzams, kā nostrādā barjeras konstrukcija, mazinot trieciena spēku un, iespējams, glābjot šofera dzīvību - tā video komentārā. Lasīt vairāk

 

Jaunais Renault Master 4tā paaudze - tā kā "smagais" buss! (+ VIDEO)

Arī mums labi pazīstamais Renault Master sasniedzis ceturto paaudzi. Jaunākā izlaiduma pamatā ir vēl elastīgāka platforma, kas piemērota arī degvielas šūnu piedziņām. Lasīt vairāk

 

Latvija sāks Rail Baltica pamatlīnijas būvniecību 6

Sasniedzot vēl vienu Rail Baltica projekta būtisku posmu, Latvija sāks pamatlīnijas būvniecību. 21. maijā Rail Baltica komanda, Eiropas Komisijas pārstāvji un starptautiskie partneri no Francijas, Itālijas, Polijas, Lietuvas un Igaunijas tikās Rīgā. Projekta partneri, atzīmējot šo simbolisko brīdi, izveidoja laika kapsulu ar vēstījumu nākamajām paaudzēm, kuru iebūvēs pamattrases pamatos. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti