Apvidus auto leģenda Mitsubishi Pajero pēc 36 gadiem apritē atvadās ar Final Edition, kas iznāks ierobežotā, vien 1000 eksemplāru lielā skaitā.
Final Edition būs pieejams ar trīs un piecu durvju virsbūvi, turklāt pirmais no tiem uzsvaru liek uz bezceļu īpašībām, bet otrs – uz komfortu.
Trīsdurvju Pajero pamatā ir modeļa bāzes versija. Automobilis aprīkots ar 18 collu Offroad riteņu diskiem un riepām, stūres iekārtas, piekares un transmisijas elementu aizsargiem, kas izgatavoti no 4 mm alumīnija plāksnēm. Komplektā arī aizmugures ass diferenciāļa bloķētājs un lukturu mazgātāji, jumta bagāžnieks un radiatora aizsargstienis. Trīsdurvju versijas aprīkojumu papildina kruīzkontrole, divpakāpju sēdekļu apsildes sistēma, ar ādu apvilkts ātrumpārslēgs, stūre un stāvbremzes svira, LED virzienrādītāju dublieri sānu spoguļos un tonēti stikli.
Piecdurvju Final Edition versija izgatavota uz aprīkojuma versijas Top bāzes, tādēļ jau no rūpnīcas tā izbrauc ar melnu ādas salonu, Mitsubishi MMCS multimediju sistēmu, 20 collu vieglmetāla melni sudrabotiem riteņu diskiem, jumta spoileri, izgaismotiem sliekšņu dekoriem un hroma imitācijas rezerves riteņa pārvalku. Komplektā arī virsbūves apakšas aizsargi un dažādi dekori, kas raksturīgi tikai šim modelim (piemēram, modeļa nosaukums uz motora pārsega).
Pajero tiek komplektēts ar 190 Zs jaudīgu 3,2 litru dīzeļdzinēju un pilnpiedziņu.
Nu jā... Kā jau Eidis te kladzina, šķībači lētumu panāk ar ekonomiju un unifikāciju, bet unifikācija nozīmē ražot tikai to, ko var pārdot daudz. Pensionāriem un mājsaimniecēm nevajag ne lūciju, ne pajēru, tā nu no lūcijas atteicās pirms kāda laiciņa, un nu būs čau pajēram...