Tesla elektronika par sešiem gadiem apsteidz lielos autoražotājus 23

 

Foto: Publicitātes attēls

iAuto | 2.marts 2020 13:53

Japāņu izdevums Nikkei, atsaucoties uz ekspertu veikto pētījumu ziņo, ka Tesla elektronika par sešiem gadiem apsteidz līdzīgas tehnoloģijas, kas ir Volkswagen, BMW vai Toyota rīcībā.

Tesla trumpis ir Hardware 3 – pašu izstrādātā skaitļošanas platforma. Līdz tam Tesla cieši sadarbojās ar pazīstamo elektronikas sistēmu izstrādātāju NVIDIA, taču pēc tam, kad abu uzņēmumu ceļi šķīrās, Hardware 3 tika pabeigta pašu spēkiem.

Rezultātā Tesla rīcībā nonāca jaudīga centrālā vadības iekārta, kas ievāc visu svarīgāko informāciju un veic visus nepieciešamos aprēķinus Autopilot sistēmas sekmīgai darbībai. Divi neatkarīgi procesori pastāvīgi analizē saņemtos datus, gatavojot nepieciešamos manevrus un tikai tad, kad abi datori ir vienisprāt, automobilis izpildīs attiecīgu darbību.  

Salīdzinot ar Hardware 2.5, trešā paaudze spēj apstrādāt līdz 21 reižu vairāk kadru sekundē nekā iepriekšējais modelis.

Tesla priekšrocība slēpjas arī tajā apstāklī, ka visas vadības sistēmas apvienotas vienā blokā, bet divi neatkarīgi procesori garantē lielāku drošību un nodrošina labāku savstarpējo sadarbību. Eiropas ražotāji līdz šim uzsvaru likuši uz atsevišķu komponenšu komplektu, kas ir daudz komplicētāk. Saskaņā ar t3n IT izdevuma informāciju, viena Premium klases automobiļa konstrukcijai nepieciešamo vadības bloku skaits var sasniegt pat septiņus desmitus.

Arī Eiropas ražotāji ir aizdomājušies par vienotu vadības sistēmu, taču šāda tehnoloģija viņu rīcībā var nonākt ne ātrāk par 2025.gadu – tas ir pēc 5-6 gadiem.

Volkswagen šo problēmu jau atskārtis, tādēļ programmnodrošinājuma izstrādei piesaistījis 10 000 ekspertu, kam jārada konkurētspējīgs risinājums.

 

 
23 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
WALA 2.marts 2020 17:35
8 8 Atbildēt

Teslai visu laiku ir tieši tadas pat problēmas ar ražošanas palaišanu. + tagad vēl visiem ir problēmas ar elektronikas un visa ka piegadi no Ķīnas ...

Tesla veiksme slēpjas veiksmīgākā cilvēku muļķošanā izmantojot izmešu kvotu radītos bonusus. Tas faktiski ir līdzvērtigs pasākums akciju tirgum, kas ekoloģijsi sniedz 0 ieguldījuma !

WALA 2.marts 2020 22:31
7 2 Atbildēt

Un no mīnusiem izlida dēl FCA grupai notirgotām izmešu kvotām, ja doma ja atkal diršu, tad palieto draugu google !

Latvietis 3.marts 2020 7:11
6 8 Atbildēt

WALA atkal Tu esi Lohs... Baigais vecis kurš salasījies Neita ziņas.

 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Genesis parāda grezna elektriskās piedziņas krosovera konceptu (+ FOTO)

Ņujorkas autoizstādē izliktajam Neolun ir koncepta statuss, ar lielu potenciālu pārtapt par sērijveida modeli GV90. Lasīt vairāk

 

Volvo izlaidis pēdējo eksemplāru ar dīzeļdzinēju 19

Zilās krāsas XC90, kas 2024. gada 27. martā noripoja no rūpnīcas konveijera Gēteborgā, kļuvis par pēdējo zviedru markas vieglo automašīnu, kurai iebūvēts dīzeļdzinējs. Lasīt vairāk

 

Nepilni 123 000 eiro – Mercedes prezentējis G-klases modernizēto modeli (+ FOTO) 4

G-klases 45 gadus ilgā vēsture turpinās. Cenas sākas no atzīmes 122 808 eiro, AMG modelis varētu maksāt nepilnus 200 000 eiro. Lasīt vairāk

 

Mercedes-AMG GT tagad arī četrcilindru motora versijā (+ FOTO) 3

Divvietīgajai kupejai arī šādā versijā jaudas netrūks. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti